zołem, miłośnicy gry FIFA!
Dostępna jest nowa aktualizacja gry FIFA 20. Poniżej znajdziecie omówienie wprowadzanych zmian.
Rozgrywka:
Dokonane zmiany:
- Dodatkowo wzmocniliśmy wprowadzoną w drugiej aktualizacji zmianę w szybkości reakcji gry na wychylenie drążka dryblingu.
- Zwiększyliśmy szybkość reakcji piłkarzy o średniej atrybutów Drybling, Zwinność i Równowaga przekraczającej 80 punktów na wychylenie drążka dryblingu, jeśli nie zastosowano żadnych modyfikatorów ani sztuczek.
- Skala poprawy będzie zależała od tej wyliczonej średniej i będzie najmniej odczuwalna przy 80 punktach, a najbardziej przy 99.
- Zwiększyliśmy szybkość reakcji piłkarzy o średniej atrybutów Drybling, Zwinność i Równowaga przekraczającej 80 punktów na wychylenie drążka dryblingu, jeśli nie zastosowano żadnych modyfikatorów ani sztuczek.
- Zwiększyliśmy skuteczność łatwych strzałów oddawanych z obrębu pola karnego, z odległości niewiększej niż 13,7 metra od zamierzonego celu.
- Takie strzały będą częściej leciały w światło bramki i rzadziej uderzały w słupek lub wychodziły na aut bramkowy.
- Zamierzony cel do dokładne miejsce, w które ma polecieć piłka, ustalane na podstawie kierunku wychylenia drążka i ustawienia wspomagania strzałów.
- Strzały oddawane pod bardzo małymi kątami będą nieco częściej leciały w światło bramki.
- Skróciliśmy maksymalny czas oczekiwania na rozpoczęcie gry ze środka boiska z 30 na 15 sekund.
- Przyśpieszyliśmy animacje podania z autu bramkowego.
- Zmiana szybkości animacji podania z autu bramkowego wprowadzona w siódmej aktualizacji wpłynęła też na inne stałe fragmenty gry. Po przeanalizowaniu napływających opinii graczy podjęliśmy decyzję o cofnięciu tej zmiany.
- Zmiana wprowadzona w tej aktualizacji wpływa tylko na auty bramkowe i w żaden sposób nie modyfikuje szybkości animacji podania z pozostałych stałych fragmentów gry.
- Strzały z zielonym precyzyjnym wykończeniem są teraz obarczone mniejszym błędem.
- Zwiększyliśmy skuteczność strzałów z zielonym precyzyjnym wykończeniem.
- Aby szybko wznowić grę ze stojącej piłki, gracz musi teraz wyznaczyć kierunek kopnięcia po zakończeniu przejścia do wykonania stałego fragmentu gry.
- Ta zmiana eliminuje przypadki przypadkowego szybkiego wznowienia gry wskutek trzymania wychylonego drążka i szybkiego naciśnięcia przycisku podania/strzału podczas przejścia.
- U piłkarzy o średniej atrybutów Drybling, Zwinność i Równowaga przekraczającej 80 punktów zwiększyliśmy szybkość biegu w przypadku nakazania zawodnikowi ruszenia sprintem po poruszaniu się z piłką na boki.
- To działanie można wykonać poprzez nakazanie sprintu w dowolnym kierunku podczas wykonywania poruszania się z piłką na boki.
- Szybkość ruszenia do biegu i jego początkowa prędkość będą zależały od wyliczonej średniej. Zmiana będzie najmniej odczuwalna przy 80 punktach, a najbardziej przy 99.
Rozwiązane problemy:
- Naciśnięcie pewnej konkretnej kombinacji przycisków powodowało chwilowe zniknięcie ikony przełączania na drugiego obrońcę.
- W niektórych sytuacjach system wykrywania spalonego uwzględniał niewłaściwego adresata podania.
- Dotyczyło to sytuacji, kiedy dwóch potencjalnych adresatów stało blisko siebie, ale tylko jeden z nich był na spalonym.
FUT:
Rozwiązane problemy:
- System weryfikacji konfliktu składów w WBS nie uwzględniał wszystkich dostępnych składów.
- Na kaflu listy transferowej czasem były wyświetlane niewłaściwe informacje.
- Grafiki wyświetlane na boisku po zdobyciu bramki w Squad Battles czasem zachodziły na siebie.
- Czasem na karcie menedżera widniała informacja o premii do negocjacji kontraktowych wynoszącej 0%.
- Niektóre odznaki przenikały przez tło na ekranie postępów w sezonach.
- W meczach „Król wzgórza” informacja o wartości kolejnej bramki nie zawsze była wyświetlana.
- Podczas tworzenia klubu FUT karta piłkarza na wypożyczeniu była wyświetlana na niewłaściwej pozycji, nawet jeśli gracz umieścił ją we właściwym miejscu. Był to jedynie błąd wyświetlania.
- Piłkarze koncepcyjni w aktywnym składzie nie byli automatycznie zastępowani aktywną wersją piłkarza uzyskaną na karcie rynku transferowego na ekranie składu.
- Wyeliminowaliśmy rzadkie przypadki zawieszenia gry podczas przewijania listy znajomych w celu rozpoczęcia meczu z jednym z nich.
- Otoczka karty piłkarza OTW była obcinana podczas wyświetlania na boisku po strzeleniu bramki.
- Czasem dynamiczne zdjęcia tymczasowo znikały.
- Zaktualizowaliśmy część elementów graficznych interfejsu.
Tryb kariery:
Dokonane zmiany:
- Zmodyfikowaliśmy poziom trudności Ultimate, aby był bardziej wymagający.
- W rozmowach z piłkarzami dodaliśmy odsyłacze do centrali składu i ekranu zarządzania składem.
- Zmieniliśmy dostępne kolory niektórych fryzur menedżera.
Rozwiązane problemy:
- Wyłączyliśmy wyświetlanie wskaźników formy w trybie kariery, które czasem nachodziły na inne elementy interfejsu. Te wskaźniki dotyczą tylko trybu „Szybki mecz”.
- Podczas edytowania bramkarzy w trybie kariery piłkarze nie mieli na sobie stroju bramkarskiego.
TRYB VOLTA:
Dokonane zmiany:
- W ćwiczeniach treningowych na poziomie „Adept” teraz będą wyświetlane rankingi graczy.
- Usunęliśmy informację o przycisku dodania/usunięcia gościa w sytuacjach, w których drugi kontroler nie był podłączony.
Rozwiązane problemy:
- W FABULE VOLTA czasem w grze pojawiało się wiele awatarów „Syd”.
Turnieje:
Rozwiązany problem:
- Niektóre zespoły MLS nie rozgrywały odpowiedniej liczby spotkań.
Grafika / prezentacja:
Dokonane zmiany:
- Dodaliśmy 71 skanów głów.
- Będą dostępne po następnej aktualizacji oprogramowania serwerów. Jeśli chcecie wiedzieć, kiedy trafią do gry, obserwujcie konto @EAFIFADIRECT na Twitterze.
- Zaktualizowaliśmy wiele strojów, piłek, band reklamowych, herbów i zdjęć piłkarzy.
Rozwiązane problemy:
- Rozwiązaliśmy problem z rwanymi przejściami kamery przy podaniach posłanych nisko nad ziemią.
- Rozwiązaliśmy problem z błędnie wyświetlanym tekstem podczas pobierania aktualizacji składów.
- Na Century Link Stadium wykonanie cieszynki czasem powodowało wyświetlenie na chwilę czarnego ekranu.
Łatka zajmuje aż 2,8 Gb!