Gameplay z podstawki EA Sports FC 24 w ogóle nie przypadł mi do gustu. Gra jest dla mnie zbyt szybka i systematyczna, przez co rozgrywka bez zmienionych suwaków albo wgranych modyfikacji nie sprawia mi żadnej przyjemności.
Jednym z najczęściej używanych przeze mnie modów jest Gameplay Mod autorstwa KIA. Dzięki niemu, granie meczów w EA FC 24 stało się dla mnie bardziej znośne i przede wszystkim satysfakcjonujące. Modyfikacja zmienia gameplay gry w taki sposób, aby uczynić go wolniejszym i płynniejszym.
Link do Modyfikacji
KIA Gameplay Mod
DISCORD Modyfikacji
KIA Gameplay Mod DISCORD
Patreon KIA
KIA Patreon
Rekomendowane Ustawienia
Suwaki = Domyślne
Prędkość gry = Normalna
Trudność zależna od zawodnika = Włączona
Trudność gry = Legendarna lub Klasa Światowa ( Nigdy Ultimate )
Minuty = 4 minuty (możesz grać mniej lub więcej, zauważyłem, że 4 minuty to dobry balans)
Zmiany
-Ponownie wprowadzono poprawki dla bramkarzy, którzy powinni być bardziej zdolni do zatrzymywania różnych strzałów, o ile mają oni wysoko rozwinięte umiejętności.
-Agresywność sztucznej inteligencji w defensywie i ofensywie została zwiększona, teraz AI powinno bardziej naciskać i popełniać więcej fauli w defensywie, w ofensywie można również zobaczyć zagrania, w których trzech graczy walczy o piłkę, a dwóch z nich wchodzi w kontakt.
-System oceny zawodników został ponownie zmodyfikowany, teraz pozostanie bardziej spójny, ale nie będzie już tak łatwy jak w poprzedniej wersji.
-Prędkość poruszania się zawodników została ponownie spowolniona, jest teraz bardziej spójna niż w poprzedniej wersji, a teraz zarówno gracze o niskich, jak i wysokich umiejętnościach będą mieli różnice w prędkości, ale nie będą one już tak przesadzone, jak w poprzedniej wersji.
-Sztuczna inteligencja powinna chybiać więcej podań (powinno to być bardziej zauważalne w przypadku mniej utalentowanych graczy).
-Obrona powinna być znacznie bardziej zdolna do bronienia wolnych przestrzeni, wykorzystywania siły do wygrywania piłki, atakowania lub zamiatania w celu odzyskania piłki.
-Bramkarze zarówno twoi, jak i AI zostali ponownie ulepszeni, zwłaszcza w chwytaniu, ponieważ w ostatniej wersji ledwo łapali piłkę.
-Fizyka piłki zarówno na ziemi, jak i w powietrzu, powinna być wolniejsza przy dośrodkowaniach i ładowanych podaniach, ale nadal jest grywalna. Dodatkowo, została ponownie zmodyfikowana i to w taki sposób, aby mechanika która przykleja piłkę do stopy gracza, powinna być całkowicie zerowa, więc pamiętaj, że jeśli zauważysz, że twój gracz z piłką jest wolniejszy podczas biegu, to nie dlatego, że twój gracz jest nieważny, to dlatego, że teraz musisz wyprzedzić piłkę, jeśli chcesz nie zostać dosięgnięty podczas biegu
– Teraz AI jest znacznie bardziej zdolna do dryblingu i podejmowania decyzji, czy podać, czy przytrzymać piłkę, dopóki kolega z drużyny nie zostanie oznaczony.
-Prędkość podań i strzałów została nieco spowolniona.
-Sztuczna inteligencja zachowuje się teraz bardziej agresywnie, wykonuje więcej dośrodkowań w pole karne i popełnia więcej fauli, dzięki czemu prawdopodobieństwo otrzymania faulu jest znacznie wyższe (nie oznacza to, że popełni 10 fauli na mecz).
-Bramkarze są wyjątkowo lepsi, co znacznie utrudnia strzelanie bramek z dużych odległości, a nawet z bliska mogą zdarzyć się imponujące obrony, jeśli bramkarz przeciwnika jest bardzo dobry (jeśli nie lubisz bramkarzy utrudniających ci strzelanie bramek, nie używaj tego moda).
-Strzały z krótkich, średnich i długich odległości są wolniejsze (modyfikacja tego była skomplikowana, ponieważ EA ma dziwne kody i czasami pojawiają się błędy z potężnymi strzałami, których nie można naprawić, miej to na uwadze).
-Zachowanie SI nie będzie opierać się tylko na bieganiu po skrzydle i wykonywaniu dośrodkowań w pole karne, teraz będzie bardziej zależeć od strategii drużyny przeciwnej, więc jeśli drużyna gra tiki-takę, prawie zawsze zobaczysz, że gra w tym stylu (wciąż wymaga poprawy, więc miej to na uwadze, nie jest idealna, sama gra powinna być idealna w momencie premiery hahaha).
-SI powinna chybiać więcej strzałów, dośrodkowań i podań, zarówno krótkich, jak i długich, a także próbować bardziej ryzykownych podań w przestrzeń.
-Zmodyfikowano zachowanie się kontuzji, teraz prawdopodobieństwo, że twoi zawodnicy odniosą kontuzję przy 30% energii lub mniej, jest znacznie wyższe.
-Sztuczna inteligencja powinna oddawać więcej długich strzałów, zarówno precyzyjnych, mocnych, jak i zwykłych. Pomocnicy będą częściej pudłować takie strzały.
-Zmodyfikowano zachowanie oceny; teraz, jeśli bramkarz wybroni wiele strzałów, ale straci jedną bramkę, nadal utrzyma wysoką ocenę. Dodatkowo, udane ataki, eleganckie podania, dośrodkowania, asysty i gole zostały dostosowane tak, aby były bardziej realistyczne. Teraz, jeśli pomocnik zaliczy dwie asysty, będzie miał wysoką ocenę.