Strona główna Dodatki FC 25 PaulV Gameplay Mod
DodatkiEA FC 25FC Hot NewsGameplay

FC 25 PaulV Gameplay Mod

41

Cześć, dzisiaj mam dla was nowy patch z gameplayem od PaulaV, dla tych, którym znudziła się standardowa rozgrywka serdecznie polecamy i zachęcamy do donacji autora.

Wiadomość od autora:

Dla tych, którzy mnie nie znają.

Jestem człowiekiem rodzinnym, mam żonę i dwoje dzieci. Pracuję na pełny etat jako programista i od ponad 25 lat posiadam karnet na mecze Swansea City FC.

Jestem jednym z najstarszych moderów, którzy wciąż działają w społeczności FIFA/FC. Zacząłem modyfikować FIFĘ w latach 2008/2009 i jestem dobrze znany w “starej społeczności” z modów gameplayowych i kariery, które rzeczywiście działają, są dobrze zbalansowane i nie potrzebują żadnych wymyślnych słów, aby się sprzedać.

Nie proszę o pieniądze, niczego nie sprzedaję, donacje powinny być wyborem, a nie wymuszone.

W 2019 roku rozpocząłem projekt zastąpienia Frosty Toolsuite o nazwie FMT. Obecnie jest to jedyne narzędzie, które może modyfikować gry na silniku Frostbite na niemal wszystkich platformach i nadal pozostaje bezkonkurencyjne pod względem tworzenia modów gameplayowych dzięki swojej znacznie lepszej generacji EBX 1 do 1.

Stworzyłem również znane mody, narzędzia i frameworki do innych gier, w tym Escape from Tarkov, Grand Theft Auto, Red Dead Redemption i Skyrim.

Jednak, jak to bywa z wiekiem, mój czas na robienie różnych rzeczy staje się coraz krótszy. Zaczynam znajdować inne rzeczy, które mnie bardziej interesują i coraz bardziej cieszę się spędzaniem czasu z rodziną. Zauważycie, że będę się pojawiał i znikał, ale zawsze postaram się, aby rzeczy były aktualne dla tych, którzy korzystają z moich modów. Zawsze będę okazywał miłość tej społeczności.

Link do donacji: https://ko-fi.com/paulovt

Gameplay

Podsumowanie: Wszystkie moje mody gameplayowe na przestrzeni lat mają na celu stanowić wyzwanie, zapewnić, że atrybuty mają znaczenie, łączą realizm z rozrywką. Staram się zaprojektować FIFA/FC w sposób, który myślę, że spodoba się wszystkim użytkownikom i będzie lepszy niż podstawowa wersja gry.

Atrybuty znaczą wszystko: Moje mody zawsze opierały się na zasadzie “atrybuty znaczą wszystko” i ten nie jest wyjątkiem. Każdy atrybut będzie miał duży wpływ na to, jak dany zawodnik jest w stanie grać.

Animacje: Znacznie zmniejszono ilość elementów zręcznościowych i wygładzono wszystkie animacje, aby były jak najbardziej realistyczne.

Ruch: Realistyczna prędkość ruchu, przy jednoczesnym zachowaniu różnicy między szybkimi i wolnymi zawodnikami.

Obrona SI: Agresywna SI, która będzie szarpać za koszulkę, faulować, zakłócać grę. Z drugiej strony, może użyć taktyki, aby się cofnąć, gdy to konieczne.

Realistyczny atak SI: SI będzie urozmaicać swoje ataki, trzymając się swojej taktyki, oddawać strzały z dystansu, dośrodkowywać, grać krótkie podania lub długie podania. Wykorzystają silnego środkowego napastnika, jeśli go mają, lub skrzydłowych, albo szybkie, krótkie podania.

Siła: Znacząca różnica między silnymi i słabymi zawodnikami. Możesz użyć silnej i wysokiej drużyny jako realnej taktyki. Nie chodzi tylko o szybkie i krótkie podania.

Faule: O wiele bardziej prawdopodobne jest odgwizdanie faulu w przypadku wszystkich starć. Uważaj i odpowiednio dobieraj moment do interwencji!

Tika-Taka: Krótkie, szybkie podania mogą być rozgrywane tylko przez najlepszych zawodników. W przeciwnym razie gra jest bardziej kontrolowana, urozmaicona i mniej “od bramki do bramki”.

Zmęczenie: Kondycja i zmęczenie mają ogromne znaczenie w piłce nożnej, więc tak samo jest w tym modzie. Zarządzaj ostrożnie swoją drużyną w trybie kariery i monitoruj zmęczenie podczas meczów, w przeciwnym razie Twoi zawodnicy zaczną popełniać błędy w ustawieniu i umiejętności wykonywania prostych rzeczy.

Płynność gry: Płynność gry i taktyki drużyn SI zmieniają się w trakcie meczu. Nie myśl, że tylko dlatego, że wygrywasz w pierwszej połowie, druga połowa będzie równie łatwa. SI znajdzie sposób, aby Cię zneutralizować i przejść obok Ciebie.

Błędy w przyjęciu piłki: Błędy w przyjęciu piłki zostały znacznie zwiększone, aby były bardziej realistyczne.

Spadek koncentracji: Wszyscy zawodnicy, niezależnie od umiejętności, mogą mieć chwilę dekoncentracji i nie patrzeć na piłkę. Jest to gorsze dla słabych zawodników.

IQ: Wszystkie role zawodników pod względem IQ zostały przerobione, aby miały większy wpływ.

Wydanie wersji 5 (i 5.1) gameplayu

Kluczowe cechy moda gameplayowego V dla FC 25:

SI

  • SI będzie popełniać więcej błędów

  • SI będzie częściej grać podaniami prostopadłymi

  • SI będzie częściej wykorzystywać skrzydła i dośrodkowywać

  • SI będzie częściej dryblować

  • SI będzie potrzebować więcej czasu na “myślenie”

  • SI będzie częściej faulować i szarpać za koszulkę

  • Zmniejszono “błąd” SI podczas strzelania, aby poradzić sobie ze zmianami w strzelaniu dla wszystkich zawodników

Ustawienia suwaków SI

  • Dynamiczne / taktyczne ustawienia SI zostały znacznie zmienione, aby wnieść więcej różnorodności do gry

Atak

  • Drybling z piłką jest zauważalnie trudniejszy i wolniejszy dla zawodników o niższych atrybutach i wolniejszych

  • Strzelanie jest zauważalnie trudniejsze dla zawodników o niższych atrybutach, w zależności od sytuacji

  • Podawanie, w tym krótkie podania, loby i podania prostopadłe, jest zauważalnie trudniejsze na wszystkich poziomach, w zależności od sytuacji i poziomu atrybutów

  • Dośrodkowywanie jest łatwiejsze na wszystkich poziomach

  • Osłanianie piłki jest o wiele łatwiejsze

  • Pierwszy kontakt z piłką i ogólna kontrola nad piłką są znacznie trudniejsze

Wzmocnienia

  • Usunięto wszystkie wzmocnienia atrybutów z gry

Obrona

  • Zwiększono liczbę przechwytów, zwłaszcza przez SI

  • Zwiększono agresję wszystkich zawodników

  • Zwiększono liczbę bloków obrońców i zbalansowano ją tak, aby była taka sama dla SI i drużyny gracza

  • Cały zespół wróci i będzie bronił jako jednostka, przy czym wszystkie luki między formacjami zostaną znacznie zmniejszone

  • Cały zespół wróci z większą pilnością po utracie piłki

  • Odbiór na stojąco i wślizgiem jest teraz znacznie trudniejszy, w zależności od atrybutów

  • “Automatyczny odbiór” został niemal usunięty z gry

  • Czas reakcji obrońców jest o połowę krótszy (a zatem szybszy)

  • Czas reakcji bocznych obrońców jest wydłużony (a zatem wolniejszy). Stwarza to scenariusz, w którym boczni obrońcy o niższych atrybutach zawsze cierpią z powodu dośrodkowań na dalszy słupek.

Bramkarze

  • Poprawiono odbicie piłki przez wszystkich bramkarzy, aby bramkarz nie odbijał jej do innego napastnika

  • Zwiększono liczbę błędów w odczycie trajektorii, jakie popełnia bramkarz, w zależności od umiejętności, co prowadzi do większej liczby interwencji reakcyjnych i odbitych strzałów od dłoni, ramion i nóg

  • Poprawiono animację interwencji bramkarza, aby znacznie zmniejszyć animację “upadnij na ziemię i zakręć się”, która jest odtwarzana, gdy bramkarz “nie odczyta” strzału

  • Zdolność bramkarza do chwytania piłki jest znacznie trudniejsza dla niższych atrybutów

Fizyczność

  • Waga, rozmiar i siła są istotnymi czynnikami w pojedynkach między zawodnikami, częściej będziesz widział słabych zawodników na ziemi

Rozumienie przez zawodników

  • Bardziej prawdopodobne jest, że zawodnicy popełnią błąd z powodu utraty koncentracji

  • Bardziej prawdopodobne jest, że zawodnicy źle odczytają podanie

Prędkość zawodników

  • Zmniejszono prędkość chodzenia wszystkich zawodników, aby zmniejszyć “nerwowość” rozgrywki

  • Zmniejszono przyspieszenie wszystkich zawodników, aby zmniejszyć “nerwowość” rozgrywki

  • Zmniejszono maksymalną prędkość wszystkich zawodników, w zależności od atrybutów

  • Zwiększono różnicę między szybkimi i wolnymi zawodnikami

  • Spowolniono wszystkie animacje, aby były realistyczne i zbalansowane względem prędkości gry, tak bardzo jak tylko mogłem

Role zawodników

  • Ofensywny pomocnik – Rozgrywający, będzie częściej pomagał w obronie

  • Ofensywny pomocnik – Cofnięty napastnik, będzie częściej pomagał w obronie

  • Defensywny pomocnik – Przetrzymujący, będzie częściej pomagał w ataku

  • Środkowy obrońca – Braniący, będzie częściej pomagał w ataku

  • Środkowy pomocnik – “Od pola do pola”, będzie częściej pomagał w ataku

  • Środkowy pomocnik – “Od pola do pola”, będzie częściej pomagał w obronie

  • Fałszywa “9” – Budujący, będzie częściej pomagał ze swojej pozycji

  • Boczny obrońca – Braniący, będzie częściej pomagał w ataku

  • Boczny obrońca – Zrównoważony, będzie częściej pomagał w ataku

Fizyka

  • Wszystkie efekty fizyczne zostały zmodyfikowane, aby były wolniejsze z nutką realizmu

  • Prędkość strzału jest mocno modyfikowana w zależności od części ciała użytej do uderzenia piłki

Sędziowie

  • Bardziej prawdopodobne jest odgwizdanie faulu w przypadku mniejszych kolizji

  • Bardziej prawdopodobne jest odgwizdanie faulu za szarpanie za koszulkę i pchanie

Inne rzeczy

  • Własne logo stacji telewizyjnej

  • Własne billboardy reklamowe

  • Własny ekran powitalny

  • Własny dolny wskaźnik ładowania

Aby uruchomić ten mod, potrzebujesz narzędzia Frostbite Modding Tool lub FIFA Mod Manager.

Wesprzyj FIFASITE.PL

Postaw mi kawę na buycoffee.to

NASZ DISCORD!

ANKIETA

Jaki jest Twój ulubiony tryb w EA FC 24?

View Results

Loading ... Loading ...

Kupuj gry taniej

Polecane artykuły

FC 25: Title Update #11 – lista zmian i poprawek

Kilka dni temu w grze pojawiła się nowa modyfikacja, która wprowadza kilka...

FC 25 Baltic Expansion Mod TU10 – czyli ligi krajów bałtyckich!

Modder Radvils opublikował modyfikację, która wprowadza do gry litewskie, a także łotewskie...

FC 25: Jak odblokować wszystkie ikony w trybie kariery?

Modderzy z FIFA Infinity udostępnili prosty sposób, który prowadzi do odblokowania wszystkich...

Tak wymyślnego moda jeszcze nie widziałem. Bumblebee w FC 25!

W serwisie FIFA Infinity pojawiła się modyfikacja, która… zadziwia! Wprowadza ona do...