Cześć, dzisiaj mam dla was nowy patch z gameplayem od PaulaV, dla tych, którym znudziła się standardowa rozgrywka serdecznie polecamy i zachęcamy do donacji autora.
Wiadomość od autora:
Dla tych, którzy mnie nie znają.
Jestem człowiekiem rodzinnym, mam żonę i dwoje dzieci. Pracuję na pełny etat jako programista i od ponad 25 lat posiadam karnet na mecze Swansea City FC.
Jestem jednym z najstarszych moderów, którzy wciąż działają w społeczności FIFA/FC. Zacząłem modyfikować FIFĘ w latach 2008/2009 i jestem dobrze znany w “starej społeczności” z modów gameplayowych i kariery, które rzeczywiście działają, są dobrze zbalansowane i nie potrzebują żadnych wymyślnych słów, aby się sprzedać.
Nie proszę o pieniądze, niczego nie sprzedaję, donacje powinny być wyborem, a nie wymuszone.
W 2019 roku rozpocząłem projekt zastąpienia Frosty Toolsuite o nazwie FMT. Obecnie jest to jedyne narzędzie, które może modyfikować gry na silniku Frostbite na niemal wszystkich platformach i nadal pozostaje bezkonkurencyjne pod względem tworzenia modów gameplayowych dzięki swojej znacznie lepszej generacji EBX 1 do 1.
Stworzyłem również znane mody, narzędzia i frameworki do innych gier, w tym Escape from Tarkov, Grand Theft Auto, Red Dead Redemption i Skyrim.
Jednak, jak to bywa z wiekiem, mój czas na robienie różnych rzeczy staje się coraz krótszy. Zaczynam znajdować inne rzeczy, które mnie bardziej interesują i coraz bardziej cieszę się spędzaniem czasu z rodziną. Zauważycie, że będę się pojawiał i znikał, ale zawsze postaram się, aby rzeczy były aktualne dla tych, którzy korzystają z moich modów. Zawsze będę okazywał miłość tej społeczności.
Link do donacji: https://ko-fi.com/paulovt
Gameplay
Podsumowanie: Wszystkie moje mody gameplayowe na przestrzeni lat mają na celu stanowić wyzwanie, zapewnić, że atrybuty mają znaczenie, łączą realizm z rozrywką. Staram się zaprojektować FIFA/FC w sposób, który myślę, że spodoba się wszystkim użytkownikom i będzie lepszy niż podstawowa wersja gry.
Atrybuty znaczą wszystko: Moje mody zawsze opierały się na zasadzie “atrybuty znaczą wszystko” i ten nie jest wyjątkiem. Każdy atrybut będzie miał duży wpływ na to, jak dany zawodnik jest w stanie grać.
Animacje: Znacznie zmniejszono ilość elementów zręcznościowych i wygładzono wszystkie animacje, aby były jak najbardziej realistyczne.
Ruch: Realistyczna prędkość ruchu, przy jednoczesnym zachowaniu różnicy między szybkimi i wolnymi zawodnikami.
Obrona SI: Agresywna SI, która będzie szarpać za koszulkę, faulować, zakłócać grę. Z drugiej strony, może użyć taktyki, aby się cofnąć, gdy to konieczne.
Realistyczny atak SI: SI będzie urozmaicać swoje ataki, trzymając się swojej taktyki, oddawać strzały z dystansu, dośrodkowywać, grać krótkie podania lub długie podania. Wykorzystają silnego środkowego napastnika, jeśli go mają, lub skrzydłowych, albo szybkie, krótkie podania.
Siła: Znacząca różnica między silnymi i słabymi zawodnikami. Możesz użyć silnej i wysokiej drużyny jako realnej taktyki. Nie chodzi tylko o szybkie i krótkie podania.
Faule: O wiele bardziej prawdopodobne jest odgwizdanie faulu w przypadku wszystkich starć. Uważaj i odpowiednio dobieraj moment do interwencji!
Tika-Taka: Krótkie, szybkie podania mogą być rozgrywane tylko przez najlepszych zawodników. W przeciwnym razie gra jest bardziej kontrolowana, urozmaicona i mniej “od bramki do bramki”.
Zmęczenie: Kondycja i zmęczenie mają ogromne znaczenie w piłce nożnej, więc tak samo jest w tym modzie. Zarządzaj ostrożnie swoją drużyną w trybie kariery i monitoruj zmęczenie podczas meczów, w przeciwnym razie Twoi zawodnicy zaczną popełniać błędy w ustawieniu i umiejętności wykonywania prostych rzeczy.
Płynność gry: Płynność gry i taktyki drużyn SI zmieniają się w trakcie meczu. Nie myśl, że tylko dlatego, że wygrywasz w pierwszej połowie, druga połowa będzie równie łatwa. SI znajdzie sposób, aby Cię zneutralizować i przejść obok Ciebie.
Błędy w przyjęciu piłki: Błędy w przyjęciu piłki zostały znacznie zwiększone, aby były bardziej realistyczne.
Spadek koncentracji: Wszyscy zawodnicy, niezależnie od umiejętności, mogą mieć chwilę dekoncentracji i nie patrzeć na piłkę. Jest to gorsze dla słabych zawodników.
IQ: Wszystkie role zawodników pod względem IQ zostały przerobione, aby miały większy wpływ.
Wydanie wersji 5 (i 5.1) gameplayu
Kluczowe cechy moda gameplayowego V dla FC 25:
SI
-
SI będzie popełniać więcej błędów
-
SI będzie częściej grać podaniami prostopadłymi
-
SI będzie częściej wykorzystywać skrzydła i dośrodkowywać
-
SI będzie częściej dryblować
-
SI będzie potrzebować więcej czasu na “myślenie”
-
SI będzie częściej faulować i szarpać za koszulkę
-
Zmniejszono “błąd” SI podczas strzelania, aby poradzić sobie ze zmianami w strzelaniu dla wszystkich zawodników
Ustawienia suwaków SI
-
Dynamiczne / taktyczne ustawienia SI zostały znacznie zmienione, aby wnieść więcej różnorodności do gry
Atak
-
Drybling z piłką jest zauważalnie trudniejszy i wolniejszy dla zawodników o niższych atrybutach i wolniejszych
-
Strzelanie jest zauważalnie trudniejsze dla zawodników o niższych atrybutach, w zależności od sytuacji
-
Podawanie, w tym krótkie podania, loby i podania prostopadłe, jest zauważalnie trudniejsze na wszystkich poziomach, w zależności od sytuacji i poziomu atrybutów
-
Dośrodkowywanie jest łatwiejsze na wszystkich poziomach
-
Osłanianie piłki jest o wiele łatwiejsze
-
Pierwszy kontakt z piłką i ogólna kontrola nad piłką są znacznie trudniejsze
Wzmocnienia
-
Usunięto wszystkie wzmocnienia atrybutów z gry
Obrona
-
Zwiększono liczbę przechwytów, zwłaszcza przez SI
-
Zwiększono agresję wszystkich zawodników
-
Zwiększono liczbę bloków obrońców i zbalansowano ją tak, aby była taka sama dla SI i drużyny gracza
-
Cały zespół wróci i będzie bronił jako jednostka, przy czym wszystkie luki między formacjami zostaną znacznie zmniejszone
-
Cały zespół wróci z większą pilnością po utracie piłki
-
Odbiór na stojąco i wślizgiem jest teraz znacznie trudniejszy, w zależności od atrybutów
-
“Automatyczny odbiór” został niemal usunięty z gry
-
Czas reakcji obrońców jest o połowę krótszy (a zatem szybszy)
-
Czas reakcji bocznych obrońców jest wydłużony (a zatem wolniejszy). Stwarza to scenariusz, w którym boczni obrońcy o niższych atrybutach zawsze cierpią z powodu dośrodkowań na dalszy słupek.
Bramkarze
-
Poprawiono odbicie piłki przez wszystkich bramkarzy, aby bramkarz nie odbijał jej do innego napastnika
-
Zwiększono liczbę błędów w odczycie trajektorii, jakie popełnia bramkarz, w zależności od umiejętności, co prowadzi do większej liczby interwencji reakcyjnych i odbitych strzałów od dłoni, ramion i nóg
-
Poprawiono animację interwencji bramkarza, aby znacznie zmniejszyć animację “upadnij na ziemię i zakręć się”, która jest odtwarzana, gdy bramkarz “nie odczyta” strzału
-
Zdolność bramkarza do chwytania piłki jest znacznie trudniejsza dla niższych atrybutów
Fizyczność
-
Waga, rozmiar i siła są istotnymi czynnikami w pojedynkach między zawodnikami, częściej będziesz widział słabych zawodników na ziemi
Rozumienie przez zawodników
-
Bardziej prawdopodobne jest, że zawodnicy popełnią błąd z powodu utraty koncentracji
-
Bardziej prawdopodobne jest, że zawodnicy źle odczytają podanie
Prędkość zawodników
-
Zmniejszono prędkość chodzenia wszystkich zawodników, aby zmniejszyć “nerwowość” rozgrywki
-
Zmniejszono przyspieszenie wszystkich zawodników, aby zmniejszyć “nerwowość” rozgrywki
-
Zmniejszono maksymalną prędkość wszystkich zawodników, w zależności od atrybutów
-
Zwiększono różnicę między szybkimi i wolnymi zawodnikami
-
Spowolniono wszystkie animacje, aby były realistyczne i zbalansowane względem prędkości gry, tak bardzo jak tylko mogłem
Role zawodników
-
Ofensywny pomocnik – Rozgrywający, będzie częściej pomagał w obronie
-
Ofensywny pomocnik – Cofnięty napastnik, będzie częściej pomagał w obronie
-
Defensywny pomocnik – Przetrzymujący, będzie częściej pomagał w ataku
-
Środkowy obrońca – Braniący, będzie częściej pomagał w ataku
-
Środkowy pomocnik – “Od pola do pola”, będzie częściej pomagał w ataku
-
Środkowy pomocnik – “Od pola do pola”, będzie częściej pomagał w obronie
-
Fałszywa “9” – Budujący, będzie częściej pomagał ze swojej pozycji
-
Boczny obrońca – Braniący, będzie częściej pomagał w ataku
-
Boczny obrońca – Zrównoważony, będzie częściej pomagał w ataku
Fizyka
-
Wszystkie efekty fizyczne zostały zmodyfikowane, aby były wolniejsze z nutką realizmu
-
Prędkość strzału jest mocno modyfikowana w zależności od części ciała użytej do uderzenia piłki
Sędziowie
-
Bardziej prawdopodobne jest odgwizdanie faulu w przypadku mniejszych kolizji
-
Bardziej prawdopodobne jest odgwizdanie faulu za szarpanie za koszulkę i pchanie
Inne rzeczy
-
Własne logo stacji telewizyjnej
-
Własne billboardy reklamowe
-
Własny ekran powitalny
-
Własny dolny wskaźnik ładowania
Aby uruchomić ten mod, potrzebujesz narzędzia Frostbite Modding Tool lub FIFA Mod Manager.