Strona główna FC Hot News Aktualizacje Informacje o aktualizacji eFootball™ 2023 v2.5.0
AktualizacjeBez kategoriiEFOOTBALL23FC Hot News

Informacje o aktualizacji eFootball™ 2023 v2.5.0

205

Pozdrowienia dla wszystkich miłośników piłki nożnej z całego świata.
Wszystkie ligi europejskie wkraczają w końcową fazę sezonu, a kluby dają z siebie wszystko. Bez zbędnych ceregieli przejdźmy szczegółowo do aktualizacji v2.5.0.

Zmiany maksymalnego limitu klasyfikacji ogólnej i resetowanie postępów graczy

Maksymalny limit ogólnego wskaźnika umiejętności gracza, „Ogólna ocena”, był wcześniej ograniczony do 100. W tej aktualizacji wprowadziliśmy zmiany w maksymalnym limicie i ogólna ocena graczy może teraz przekraczać 100. Ta zmiana oznacza, że ​​w
instancjach gdzie poziom stylu gry zespołowej zwiększa statystyki poszczególnych graczy, ogólna ocena tych graczy może teraz przekroczyć 100.
Należy pamiętać, że ta zmiana dotyczy tylko maksymalnego limitu ogólnej oceny i nie ma wpływu na umiejętności graczy (które można sprawdzić w Szczegóły gracza) i wydajność w grze.
Ponieważ maksymalny limit ogólnej oceny był wcześniej ograniczony do 100, rozumiemy, że użytkownicy będą przeprowadzać postępy graczy w oparciu o ulepszenia i efekty stylu gry zespołowej. W związku z tym chcielibyśmy poinformować, że w nadchodzącej aktualizacji dodamy funkcję, w której można zresetować postęp gracza dowolnego gracza. Podczas gdy lekarz rodzinny jest zwykle wymagany do wykonania resetu, będziesz mógł korzystać z tej funkcji za darmo przez ograniczony czas. Aby uzyskać więcej informacji na temat resetowania postępów gracza, śledźcie ogłoszenia dotyczące przyszłych aktualizacji.

Dodatkowe funkcje

・ Dodano nową funkcję „Trening umiejętności”, dzięki której użytkownicy mogą dodać graczom maksymalnie 5 losowych dodatkowych umiejętności.
・ Dodano nową funkcję „Przeniesienie starszej wersji” umożliwiającą użytkownikom przenoszenie punktów doświadczenia i dodatkowych umiejętności jednego gracza do drugiego.
・ Wprowadzono zmiany, dzięki którym wyświetlana ogólna ocena graczy przekracza teraz 100.
・ Limit miejsc dla graczy można teraz stopniowo zwiększać do maksymalnie 900 za pomocą GP.
・ Zaktualizowano autentyczne drużyny do wyboru w „Meczu próbnym” i „Meczu znajomych”.

・ Dodano nową funkcję „Trening umiejętności”, dzięki której użytkownicy mogą dodać graczom maksymalnie 5 losowych dodatkowych umiejętności.
・ Dodano nową funkcję „Przeniesienie starszej wersji” umożliwiającą użytkownikom przenoszenie punktów doświadczenia i dodatkowych umiejętności jednego gracza do drugiego.
・ Wprowadzono zmiany, dzięki którym wyświetlana ogólna ocena graczy przekracza teraz 100.
・ Limit miejsc dla graczy można teraz stopniowo zwiększać do maksymalnie 900 za pomocą GP.
・ Dodano nową funkcję „Poziom ataku/obrony” dla użytkowników, aby podczas meczów drużyna była bardziej nastawiona na atak lub obronę.
・ Zaktualizowano autentyczne drużyny do wyboru w „Meczu próbnym” i „Meczu znajomych”.

Aktualizacje i dodatki

・ Struktura drużyn American League została zaktualizowana o dane z nowego sezonu.
・ W niektórych językach nazwa kraju Türkiye została zmieniona.
Zaktualizowano również następujące dane:
・ Dane zespołu
・ Zdjęcia graczy, grafika i dane
・ Zdjęcia i dane menedżera
· Paski
・ Grafika stadionu
· Buty
· Kulki
・ Emblematy klubowe
・ Emblematy reprezentacji narodowej
・ Tablice reklamowe na boisku
・ Komentarz
・ Śpiewy

・ Struktura drużyn American League została zaktualizowana o dane z nowego sezonu.
・ W niektórych językach nazwa kraju Türkiye została zmieniona.
Zaktualizowano również następujące dane:
・ Dane zespołu
・ Zdjęcia graczy, grafika i dane
・ Zdjęcia i dane menedżera
· Paski
· Buty
・ Emblematy klubowe
・ Komentarz
・ Śpiewy

Poprawki i poprawki rozgrywki

〇 Przejście
・ Naprawiono problem dotyczący rzutów wolnych, przez który wykonawca mógł nie być w stanie wykonać niskiego podania za nim.
・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym dośrodkowania w drugą stronę są teraz kierowane na wysokość, która jest łatwiejsza do kontrolowania przez gracza odbierającego, ponieważ wcześniej dośrodkowania w drugą stronę były czasami celowane zbyt nisko.
・ Wprowadzono poprawki do trasy podań i prędkości podań wykonywanych w kierunku kolegi z drużyny w kierunku własnej połowy drużyny, ponieważ poprzednio ten konkretny rodzaj podań mógł być wykonywany zbyt daleko do przodu w zbyt wolnym miejscu.
・ Dostosowano trasę i prędkość podań podań wykonywanych ukośnie do tyłu w kierunku kolegi z drużyny biegnącego w kierunku bramki, tak jak zawodnik biegnie obok przeciwnika, ponieważ poprzednio ten konkretny rodzaj podań mógł być wykonywany w zbyt wolnym tempie.
・ Wprowadzono poprawki, aby złagodzić problem słabej reakcji, który ma miejsce podczas zagrywania niskich podań w kierunku przeciwnym do kierunku ruchu gracza.
・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym po otrzymaniu podania, które jest lekko za ciałem podczas biegu, łatwiej jest teraz wykonać podanie nadlatującej piłki jednym dotknięciem.
〇 Pułapki
・ Wprowadzono zmiany, dzięki którym gracze nie będą już mocno kopać piłki podczas pozbawiania przeciwnika posiadania w pojedynku, tak jak wcześniej gracze mogli to robić, pozbawiając przeciwnika posiadania podczas pojedynku podczas doskoku.
・ Wprowadzono poprawki mające na celu złagodzenie problemu polegającego na tym, że gracze próbujący złapać piłkę w powietrzu mogli zakończyć się niepowodzeniem i zamiast tego zobaczyć, jak piłka uderza w ciało.
・ Wprowadzono poprawki warunków wyzwalania graczy otrzymujących nadlatującą piłkę podczas wykonywania obrotu Marsylii, dzięki czemu ruch będzie wykonywany tylko w scenariuszach, w których zostanie uznany za najbardziej skuteczny i odpowiedni.
〇 Obrona
・ Wprowadzono poprawki dotyczące pojedynków, dzięki czemu gracze znajdują się dalej od trzymającego piłkę przeciwnika, dzięki czemu mają większą swobodę ruchów, co z kolei pozwala na łatwiejsze przechwytywanie.
・ Naprawiono problem polegający na tym, że jeśli komenda Wyczyść została wprowadzona po kolei podczas obrony, wskaźnik mocy pozostawał wyświetlany nawet po wykonaniu wyczyszczenia, co uniemożliwiało zmianę kursora.
・ Naprawiono problem w scenariuszach 1 na 1, w których broniący się gracz mógł nienaturalnie stracić równowagę lub poślizgnąć się i upaść w sposób, który nie pasował do sytuacji w meczu.
・ Naprawiono błąd, w wyniku którego natychmiast po wywłaszczeniu gracz mógł rozpocząć obronę w nienaturalnie szybki sposób.
・ Naprawiono błąd, przez który gracze nie mogli próbować blokować niskich podań, które lekko unoszą się nad ziemią, nawet jeśli byli w stanie to zrobić.
・ Naprawiono problem w scenariuszach defensywnych, w których członkowie drużyny, którzy nie byli pod kursorem, mogli wykonać niepotrzebny blok przeciwko strzałom, które zostały już zablokowane.
・ Naprawiono błąd, który powodował, że nawet po tym, jak przeciwnik kontrolował nadchodzące podanie, broniący się zawodnik mógł wykonać wślizg za przeciwnikiem, niezależnie od tego, że nie było tam piłki.
〇 Bramkarz
・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym bramkarze wykonują rzut obronny koniuszkiem palca, aby piłka mogła odbić się dalej od bramki, ponieważ wcześniej prędkość i kierunek bronionej piłki mogły być nieodpowiednie.
〇 Faule
・ Wprowadzono poprawki mające na celu zmniejszenie częstotliwości fauli orzekanych podczas kontaktu z przeciwnikiem za pomocą podania ślizgowego, strzału lub bloku, ponieważ poprzednio tego rodzaju ruch mógł skutkować nadmierną liczbą fauli.
・ Wprowadzono zmiany w logice podejmowania decyzji faul, ponieważ wślizgi, takie jak wślizgi, mogą zostać uznane za faul, mimo że piłka została zagrana.
・ Wprowadzono zmiany dotyczące decyzji spalonych w przypadku nadlatujących piłek w powietrzu, takich jak podania z wyskoku, tak aby spalony był orzekany tylko wtedy, gdy piłka jest blisko atakującego gracza, ponieważ wcześniej spalony mógł zostać orzeczony przedwcześnie, gdy wydawało się, że piłka dociera do broniącego się gracza Pierwszy.
・ Wprowadzono poprawki dotyczące decyzji o faulach, dzięki czemu gdy broniący się zawodnik wykonuje opóźniony wślizg po tym, jak przeciwnik już wykonał dotknięcie, lub gdy wślizg jest wykonywany od tyłu przeciwnika, który całkowicie nie trafia w piłkę, te zagrania będą teraz kończyć się faulami.
・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym faule będą orzekane, gdy atakujący gracze stracą równowagę po zetknięciu się ciałami z broniącymi graczami podczas kozłowania lub kontrolowania piłki w ruchu, który nie jest wślizgiem.
〇 SI
・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym gracze na pozycji spalonej szybko włączają się w zależności od sytuacji.
・ Naprawiono błąd związany z podaniem 1-2 (do przodu), w wyniku którego gracz biegnący do przodu nienaturalnie zwalniał, gdy podanie było wykonywane za ostatnią linią obrony przeciwnika, mimo że zawodnik powinien biec przed bramką.
・ Wprowadzono poprawki dotyczące problemu, w wyniku którego gracze poinstruowani, aby wykonać podanie i ucieczkę (dośrodkowanie) kontynuowali ruch zwrotnicy pomimo przebywania na pozycji spalonej, więc gdy wspomniany gracz znajduje się na pozycji spalonej, ruch zwrotnicy zostanie zatrzymany i gracz przejdzie na stronę.
・ Wprowadzono poprawki, aby w czasie między podaniem a faktycznym kopnięciem zawodnik, który biegnie za linię obrony przeciwnika, nie wykonał niepotrzebnego ruchu bocznego.
・ Naprawiono problem polegający na tym, że po zagraniu podania za linią obrony przeciwnika zawodnik biegnący po podanie mógł niepotrzebnie zwolnić.
・ Dostosowano prędkość biegu zawodników przewidujących nadchodzące dośrodkowanie, ponieważ poprzednio, gdy podanie było wykonywane w kierunku linii obrony przeciwnika, gracze w oczekiwaniu na kolejne dośrodkowanie mogli niepotrzebnie zwalniać.
・ Wprowadzono zmiany w kierunku biegu zawodników, ponieważ gracze biegnący obok przeciwnika mogą zmienić kierunek po wydaniu komendy podania, co skutkuje przechwyceniem kolejnego podania przez przeciwnika.
・ Dostosowano kierunek biegu graczy z flanki, ponieważ gracze z flanki mogą zbyt szybko poruszać się w kierunku środka i zbytnio zbliżać się do przeciwników podczas kontrataków, co utrudnia im otrzymywanie podań.
・ Wprowadzono zmiany w ruchach zawodników, dzięki czemu w scenariuszach ofensywnych koledzy z drużyny wokół gracza, który próbuje utrzymać piłkę lub wykonuje zagrania jednym dotknięciem, unikali kolizji z piłką w bardziej odpowiedni sposób.
・ Wprowadzono zmiany w rozstawianiu się obrońców podczas rozpoczęcia gry, aby zajęli bardziej centralną pozycję, ponieważ poprzednio środkowa strefa obrony była łatwo naruszana podczas rozpoczęcia gry.
・ Naprawiono błąd, w wyniku którego po podaniu strony atakującej obrońcy na ostatniej linii obrony mogli nieumyślnie opuścić swoje pozycje i ruszyć do przodu.
・ Naprawiono problem dotyczący pozycjonowania obronnego, w którym zmiany pozycji nie są wykonywane w razie potrzeby.
・ Wprowadzono poprawki do pozycji przy kryciu i podejmowania decyzji przez obrońców podczas scenariuszy oznaczania ludzi, ponieważ mogą oni ustawiać się na środku pola bez przekazywania swoich obowiązków w zakresie oznaczania ludzi na kolegę z drużyny.
・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym gracze podnoszący się po upadku będą podejmować bardziej odpowiednie decyzje dotyczące kierunku, w którym mają się podnieść, biorąc pod uwagę otoczenie.
〇 Inne ulepszenia rozgrywki
・ Wprowadzono poprawki dla graczy z umiejętnością gracza „Duch walki”, dzięki czemu w porównaniu z graczami bez umiejętności gracza ich celność strzelania i podań jest mniej zmniejszona, gdy znajdują się pod presją, na przykład gdy w pobliżu znajdują się przeciwnicy.
・ Naprawiono problem polegający na tym, że wprowadzanie komend 1-2 podanie (do przodu) oraz podanie i ucieczka (dośrodkowanie) podczas stałych fragmentów gry nie wyzwalało odpowiednich manewrów.
・ Wprowadzono poprawki do warunków przełączania kursora. Poprawia to problem polegający na tym, że kursor może być przełączony na graczy, którzy mają trudności z wejściem w strefę zrzutu piłek w powietrzu, takich jak wybicia.
・ Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe przełączanie kursora w przypadku nisko unoszących się piłek, gdy zmiana kursora jest ustawiona na [Ręczna].

〇 Przejście
・ Naprawiono problem dotyczący rzutów wolnych, przez który wykonawca mógł nie być w stanie wykonać niskiego podania za nim.
・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym dośrodkowania w drugą stronę są teraz kierowane na wysokość, która jest łatwiejsza do kontrolowania przez gracza odbierającego, ponieważ wcześniej dośrodkowania w drugą stronę były czasami celowane zbyt nisko.
・ Wprowadzono poprawki do trasy podań i prędkości podań wykonywanych w kierunku kolegi z drużyny w kierunku własnej połowy drużyny, ponieważ poprzednio ten konkretny rodzaj podań mógł być wykonywany zbyt daleko do przodu w zbyt wolnym miejscu.
・ Dostosowano trasę i prędkość podań podań wykonywanych ukośnie do tyłu w kierunku kolegi z drużyny biegnącego w kierunku bramki, tak jak zawodnik biegnie obok przeciwnika, ponieważ poprzednio ten konkretny rodzaj podań mógł być wykonywany w zbyt wolnym tempie.
・ Wprowadzono poprawki, aby złagodzić problem słabej reakcji, który ma miejsce podczas zagrywania niskich podań w kierunku przeciwnym do kierunku ruchu gracza.
・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym po otrzymaniu podania, które jest lekko za ciałem podczas biegu, łatwiej jest teraz wykonać podanie nadlatującej piłki jednym dotknięciem.
〇 Pułapki
・ Wprowadzono zmiany, dzięki którym gracze nie będą już mocno kopać piłki podczas pozbawiania przeciwnika posiadania w pojedynku, tak jak wcześniej gracze mogli to robić, pozbawiając przeciwnika posiadania podczas pojedynku podczas doskoku.
・ Wprowadzono poprawki mające na celu złagodzenie problemu polegającego na tym, że gracze próbujący złapać piłkę w powietrzu mogli zakończyć się niepowodzeniem i zamiast tego zobaczyć, jak piłka uderza w ciało.
・ Wprowadzono poprawki warunków wyzwalania graczy otrzymujących nadlatującą piłkę podczas wykonywania obrotu Marsylii, dzięki czemu ruch będzie wykonywany tylko w scenariuszach, w których zostanie uznany za najbardziej skuteczny i odpowiedni.
〇 Obrona
・ Naprawiono problem polegający na tym, że jeśli komenda Wyczyść została wprowadzona po kolei podczas obrony, wskaźnik mocy pozostawał wyświetlany nawet po wykonaniu wyczyszczenia, co uniemożliwiało zmianę kursora.
・ Naprawiono problem w scenariuszach 1 na 1, w których broniący się gracz mógł nienaturalnie stracić równowagę lub poślizgnąć się i upaść w sposób, który nie pasował do sytuacji w meczu.
・ Naprawiono błąd, w wyniku którego natychmiast po wywłaszczeniu gracz mógł rozpocząć obronę w nienaturalnie szybki sposób.
・ Naprawiono błąd, przez który gracze nie mogli próbować blokować niskich podań, które lekko unoszą się nad ziemią, nawet jeśli byli w stanie to zrobić.
・ Naprawiono problem w scenariuszach defensywnych, w których członkowie drużyny, którzy nie byli pod kursorem, mogli wykonać niepotrzebny blok przeciwko strzałom, które zostały już zablokowane.
・ Naprawiono błąd, który powodował, że nawet po tym, jak przeciwnik kontrolował nadchodzące podanie, broniący się zawodnik mógł wykonać wślizg za przeciwnikiem, niezależnie od tego, że nie było tam piłki.
〇 Bramkarz
・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym bramkarze wykonują rzut obronny koniuszkiem palca, aby piłka mogła odbić się dalej od bramki, ponieważ wcześniej prędkość i kierunek bronionej piłki mogły być nieodpowiednie.
〇 Faule
・ Wprowadzono poprawki mające na celu zmniejszenie częstotliwości fauli orzekanych podczas kontaktu z przeciwnikiem za pomocą podania ślizgowego, strzału lub bloku, ponieważ poprzednio tego rodzaju ruch mógł skutkować nadmierną liczbą fauli.
・ Wprowadzono zmiany w logice podejmowania decyzji faul, ponieważ wślizgi, takie jak wślizgi, mogą zostać uznane za faul, mimo że piłka została zagrana.
・ Wprowadzono zmiany dotyczące decyzji spalonych w przypadku nadlatujących piłek w powietrzu, takich jak podania z wyskoku, tak aby spalony był orzekany tylko wtedy, gdy piłka jest blisko atakującego gracza, ponieważ wcześniej spalony mógł zostać orzeczony przedwcześnie, gdy wydawało się, że piłka dociera do broniącego się gracza Pierwszy.
・ Wprowadzono poprawki dotyczące decyzji o faulach, dzięki czemu gdy broniący się zawodnik wykonuje opóźniony wślizg po tym, jak przeciwnik już wykonał dotknięcie, lub gdy wślizg jest wykonywany od tyłu przeciwnika, który całkowicie nie trafia w piłkę, te zagrania będą teraz kończyć się faulami.
・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym faule będą orzekane, gdy atakujący gracze stracą równowagę po zetknięciu się ciałami z broniącymi graczami podczas kozłowania lub kontrolowania piłki w ruchu, który nie jest wślizgiem.
〇 SI
・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym gracze na pozycji spalonej szybko włączają się w zależności od sytuacji.
・ Naprawiono błąd związany z podaniem 1-2 (do przodu), w wyniku którego gracz biegnący do przodu nienaturalnie zwalniał, gdy podanie było wykonywane za ostatnią linią obrony przeciwnika, mimo że zawodnik powinien biec przed bramką.
・ Wprowadzono poprawki dotyczące problemu, w wyniku którego gracze poinstruowani, aby wykonać podanie i ucieczkę (dośrodkowanie) kontynuowali ruch zwrotnicy pomimo przebywania na pozycji spalonej, więc gdy wspomniany gracz znajduje się na pozycji spalonej, ruch zwrotnicy zostanie zatrzymany i gracz przejdzie na stronę.
・ Wprowadzono poprawki, aby w czasie między podaniem a faktycznym kopnięciem zawodnik, który biegnie za linię obrony przeciwnika, nie wykonał niepotrzebnego ruchu bocznego.
・ Naprawiono problem polegający na tym, że po zagraniu podania za linią obrony przeciwnika zawodnik biegnący po podanie mógł niepotrzebnie zwolnić.
・ Dostosowano prędkość biegu zawodników przewidujących nadchodzące dośrodkowanie, ponieważ poprzednio, gdy podanie było wykonywane w kierunku linii obrony przeciwnika, gracze w oczekiwaniu na kolejne dośrodkowanie mogli niepotrzebnie zwalniać.
・ Wprowadzono zmiany w kierunku biegu zawodników, ponieważ gracze biegnący obok przeciwnika mogą zmienić kierunek po wydaniu komendy podania, co skutkuje przechwyceniem kolejnego podania przez przeciwnika.
・ Dostosowano kierunek biegu graczy z flanki, ponieważ gracze z flanki mogą zbyt szybko poruszać się w kierunku środka i zbytnio zbliżać się do przeciwników podczas kontrataków, co utrudnia im otrzymywanie podań.
・ Wprowadzono zmiany w ruchach zawodników, dzięki czemu w scenariuszach ofensywnych koledzy z drużyny wokół gracza, który próbuje utrzymać piłkę lub wykonuje zagrania jednym dotknięciem, unikali kolizji z piłką w bardziej odpowiedni sposób.
・ Wprowadzono zmiany w rozstawianiu się obrońców podczas rozpoczęcia gry, aby zajęli bardziej centralną pozycję, ponieważ poprzednio środkowa strefa obrony była łatwo naruszana podczas rozpoczęcia gry.
・ Naprawiono błąd, w wyniku którego po podaniu strony atakującej obrońcy na ostatniej linii obrony mogli nieumyślnie opuścić swoje pozycje i ruszyć do przodu.
・ Naprawiono problem dotyczący pozycjonowania obronnego, w którym zmiany pozycji nie są wykonywane w razie potrzeby.
・ Wprowadzono poprawki do pozycji przy kryciu i podejmowania decyzji przez obrońców podczas scenariuszy oznaczania ludzi, ponieważ mogą oni ustawiać się na środku pola bez przekazywania swoich obowiązków w zakresie oznaczania ludzi na kolegę z drużyny.
・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym gracze podnoszący się po upadku będą podejmować bardziej odpowiednie decyzje dotyczące kierunku, w którym mają się podnieść, biorąc pod uwagę otoczenie.
〇 Inne ulepszenia rozgrywki
・ Wprowadzono poprawki dla graczy z umiejętnością gracza „Duch walki”, dzięki czemu w porównaniu z graczami bez umiejętności gracza ich celność strzelania i podań jest mniej zmniejszona, gdy znajdują się pod presją, na przykład gdy w pobliżu znajdują się przeciwnicy.
・ Naprawiono problem polegający na tym, że wprowadzanie komend 1-2 podanie (do przodu) oraz podanie i ucieczka (dośrodkowanie) podczas stałych fragmentów gry nie wyzwalało odpowiednich manewrów.
・ Wprowadzono poprawki do warunków przełączania kursora. Poprawia to problem polegający na tym, że kursor może być przełączony na graczy, którzy mają trudności z wejściem w strefę zrzutu piłek w powietrzu, takich jak wybicia.
・ Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe przełączanie kursora w przypadku nisko unoszących się piłek, gdy zmiana kursora jest ustawiona na [Ręczna].

Globalne ulepszenia

・ Wprowadzono poprawki, aby statystyki meczu i zmiany wyświetlane w trakcie meczu nie przeszkadzały w grze.
・ Wprowadzono poprawki do ekranu wczytywania dobierania graczy.
・ W każdym trybie i meczach wprowadzono różne drobne poprawki, aby poprawić ogólne wrażenia z gry.

・ Wprowadzono poprawki, aby statystyki meczu i zmiany wyświetlane w trakcie meczu nie przeszkadzały w grze.
・ Wprowadzono poprawki do ekranu wczytywania dobierania graczy.
・ Wprowadzono poprawki do ruchu elementów sterujących podczas konfigurowania rezerw w planie gry.
・ W każdym trybie i meczach wprowadzono różne drobne poprawki, aby poprawić ogólne wrażenia z gry.

Ogólne poprawki zastosowane w celu złagodzenia lub wyeliminowania błędów pokazanych poniżej

・ Aplikacja może ulec awarii z powodu błędu.
・ Podczas wprowadzania komendy kopnięcia w meczu wskaźnik siły może zniknąć od razu, a kopnięcie może nie zostać wykonane.
・ W przypadku utraty połączenia podczas meczu online przez ponad minutę może być wyświetlany ciemny ekran, a następnie komunikat o błędzie nieodpowiedni do sytuacji.
・ Zwolnienie zawodnika, który wykonał rzut karny przeciwnikowi natychmiast po faulu, może spowodować wyświetlenie karty zawodnika zastępującego gracza w kolejnej scenie powtórki.
・ Podczas rozpoczęcia pierwszej połowy wykonanie polecenia „Drugi zawodnik” z oczekującymi zmianami w planie gry spowoduje zmianę zawodników przed rozpoczęciem meczu.
・ W przypadku stosowania predefiniowanych taktyk [defensywnych] w trakcie meczu, wyłączenie opcji [Użyj taktyki pomocniczej] w planie gry spowoduje, że plan gry [defensywny] będzie nadal używany.
・ Podczas rzutów rożnych gracze broniący się w pobliżu słupków bramki i inni poruszający się gracze mogą nachodzić na siebie.
・ Po rozpoczęciu meczu strój sędziego może być w tym samym kolorze, co strój jednej z drużyn, co utrudnia odróżnienie go od zawodnika.
・ Ikona żółtej kartki może nie być wyświetlana w polu nazwy gracza w przypadku graczy, którzy otrzymali żółtą kartkę.
・ W [Mój zespół] > [Menedżerowie] wykonanie dowolnej akcji menedżera spowoduje przewinięcie strony z powrotem do góry.
・ Strzelanie w kierunku własnej połowy drużyny może spowodować zwiększenie liczby „celnych strzałów” w statystykach drużyny.
・ Czerwone kartki nie mogą być przyznawane za złośliwe faule.
・ W przypadku rzutów karnych w meczach imię innego gracza może być wyświetlane zamiast nazwiska wykonawcy rzutu karnego.
・ Podczas wznowienia gry bezproblemowym rzutem wolnym, piłka może wylecieć z pozycji w momencie, gdy zostanie kopnięta.
・ Po zdobyciu bramki gracze inni niż strzelec bramki mogą zderzyć się z przeszkodami poza boiskiem podczas przerywnika filmowego.
・ W niektórych językach teksty mogą być wyświetlane nieprawidłowo.

・ Aplikacja może ulec awarii z powodu błędu.
・ Podczas wprowadzania komendy kopnięcia w meczu wskaźnik siły może zniknąć od razu, a kopnięcie może nie zostać wykonane.
・ Podczas wznowienia gry bezproblemowym rzutem wolnym, piłka może wylecieć z pozycji w momencie, gdy zostanie kopnięta.
・ W [Mój zespół] > [Menedżerowie] wykonanie dowolnej akcji menedżera spowoduje przewinięcie strony z powrotem do góry.
・ W [Moja drużyna] > [Gracze] zwolnienie gracza spowoduje przewinięcie strony z powrotem na górę.
・ W niektórych językach teksty mogą być wyświetlane nieprawidłowo.
・ W niektórych językach końcówki zdań mogą być wyświetlane błędnie na niektórych ekranach.

 

Wesprzyj FIFASITE.PL

Postaw mi kawę na buycoffee.to

NASZ DISCORD!

ANKIETA

Jaki jest Twój ulubiony tryb w EA FC 24?

View Results

Loading ... Loading ...

Kupuj gry taniej

Polecane artykuły

Lewandowski najlepszym piłkarzem października w La Liga

Poznaliśmy wynik głosowania na najlepszego piłkarza miesiąca w La Liga. Bez zmian...

A jednak? Zdobywcy Złotej Piłki mogą zostać uhonorowani w FC 25

W ostatnich godzinach pojawiły się przecieki, jakoby do gry miały wejść specjalne,...

Dziś gala Złotej Piłki. Czy EA Sports wykorzystuje potencjał współpracy z France Football?

Dziś (28 października), na gali Ballon D’Or zostaną przyznane jedne z najbardziej...

Czy w “klasyku” poznaliśmy zawodnika miesiąca ligi hiszpańskiej?

FC Barcelona rozbiła w sobotę Real Madryt aż 4:0, a dwie pierwsze...