InnFormation FIFA 23 Career Realism Mod
Link do Modyfikacji
Zawartość Modyfikacji
Ogólne zmiany
- Zmieniono minimalną liczbę GK wymaganych przez drużynę z 2 na 3.
- Dostosowano morale i ostrość zarówno międzynarodowych drużyn, jak i klubów, aby dorównywały, a nawet przewyższały morale użytkownika. EA wcześniej ustawiło, że zawsze będzie mniej.
- Zmodyfikowano obecny system wzrostu w grze FIFA – osłabiono go, przez co gracze ogólnie rosną znacznie wolniej, nawet jeśli osiągają zbyt wysokie wyniki. Ma to również wpływ na plany rozwoju i plany zmiany stanowiska.
- Spadek liczby graczy również został zmniejszony. Spadający gracze pozostają na tym samym poziomie, gdy osiągają zbyt wysokie wyniki.
- Młodzi gracze są nieco drożsi.
- Zwiadowcy młodzieżowi są teraz drożsi, a misje zwiadowcze są również droższe.
Transfery
- Gracze LaLiga prawdopodobnie będą mieli klauzulę odejścia i najprawdopodobniej będą śmieszni, zwłaszcza dla młodych graczy.
- Zmieniono minimalną wielkość drużyny przy odnawianiu kontraktów z 23 do 34.
- Najlepsi gracze są teraz częściej odnawiani przez swoje drużyny na dłuższe kontrakty. AI odnowi większość wygasających kontraktów.
- Kontrakty można teraz renegocjować co 7 dni w przypadku zerwania negocjacji.
- Sztuczna inteligencja wybiera teraz najlepszego gracza na każdej pozycji podczas ulepszania swojego składu.
- Sztuczna inteligencja wybiera teraz określoną pozycję podczas wyszukiwania graczy do kupienia.
- Sztuczna inteligencja jest teraz bardziej skierowana do młodszych graczy, zwłaszcza gdy są dobrzy.
- Wiek graniczny dla poprawiających skład drużyny transferów i wypożyczeń wynosi teraz 40 lat.
- Przemieszczanie się graczy między ligami, w zależności od ich narodowości, zostało teraz zaktualizowane, aby odzwierciedlało rzeczywiste transfery.
- Sztuczna inteligencja jest teraz bardziej skłonna do uruchomienia bardzo wysokich klauzul zwolnienia dla pożądanych graczy.
- Zaktualizowano sposób, w jaki sztuczna inteligencja ocenia graczy przed umieszczeniem ich na krótkiej liście i kupowaniem, aby byli najlepsi i absolutnie niezbędni.
Finanse
- Pieniądze przeniesione na następny sezon zostały zmniejszone.
- Budżety startowe wszystkich klubów zostały zmniejszone.
- Zmniejszono wysokość zysków generowanych z transferów.
- Zmniejszono odzwierciedlenie budżetu transferowego klubu w budżecie płacowym.
- Kwota zysków generowanych z biletów została znacznie zmniejszona.
- Ceny koszul zostały znacznie obniżone, szczególnie dla GK.
Modyfikacja rozgrywki InnFormation FIFA 23
Zmiany wprowadzone przez ten mod do gry:
-Poprawia ruch animacji w grze, czyniąc ją płynniejszą i nieco wolniejszą niż oryginalna wersja.
– Zderzenia między graczami są teraz bardziej akcentowane i zależą od siły (atrybutu) i rozmiaru.
– W przeciwieństwie do AI Mod, ten mod nie poprawia podejmowania decyzji przez AI, tylko umieszcza je w zasięgu mechanizmu decyzyjnego AI,
dzięki czemu działania na poziomie podstawowym są podejmowane konsekwentnie.
– Gracze są teraz bardziej skłonni do nurkowania, gdy są ciągnięci za koszulkę lub wpychani przez przeciwnika.
– Zawodnicy są lepsi w blokowaniu strzałów i dośrodkowań.
– Bramkarze zostali ulepszeni. Ich zasięg bramki został zwiększony, a ich refleks nieco wzmocniony.
-Równowaga ma większy wpływ na graczy podczas biegania i wykonywania innych czynności. Gracze częściej potykają się, gdy
wpadają na innych graczy lub wykonują nagłe czynności, takie jak tury.
-Mod Injury został zintegrowany z głównym modem, co oznacza, że jego efekty znajdują się w tym modzie. Dodatkiem było zwiększenie
prawdopodobieństwa kontuzji z powodu zmęczenia.
– GŁÓWNĄ FUNKCJĄ tego moda jest poprawa pozycji atakującej i defensywnej graczy AI i Użytkowników na boisku. Ponieważ
jest to legendarna wersja moda, efekt jest w pełni.
+ Obrońcy, pomocnicy i skrzydłowi ustawiają się lepiej podczas obrony, a ci drudzy będą częściej się cofać.
– Wprowadzono niewielkie zmiany w systemie sędziowania w grze, aby sędziowie byli bardziej łagodni i częściej faulowali (chociaż nie
zostało to udoskonalone i wciąż nad tym pracuje).
– DRUGĄ GŁÓWNĄ FUNKCJĄ jest poprawa ruchów, dzięki czemu są one wolniejsze i płynniejsze. Zwiększa to
czasami animacje widoczne w grze.
+ Strzały i podania mają większe prawdopodobieństwo, że zostaną źle umieszczone, a sztuczna inteligencja jest na to zwykle podatna.