W dzisiejszych czasach backend gry służy jako niewidzialna struktura, która napędza wrażenia z gier online. Backend obejmuje kompleksowy zestaw usług online, które ułatwiają bezproblemowe interakcje graczy, w tym dobieranie graczy, znajdowanie przeciwników i zarządzanie elementami meta-rozgrywki. Ponadto zapewnia niezawodność i stabilność jakości połączenia, zapewniając optymalne wrażenia z gry.
Jednym z głównych obowiązków zespołu Backend jest zapewnienie, aby użytkownicy z całego świata mogli bez wysiłku łączyć się i wchodzić ze sobą w interakcje. Ten proces jest złożony i skomplikowany. Obejmuje to zarządzanie obciążeniem usług, przechowywanie i przetwarzanie ogromnych ilości danych oraz zachowywanie informacji o użytkownikach w trybie online. Zespół zaplecza UFL pracuje niestrudzenie, aby utrzymać płynne środowisko gry i zagwarantować bezbłędną wydajność, nawet przy dużym natężeniu ruchu użytkowników.
Strikerz Inc. wypuszcza 4 odcinek UFL Journey przedstawiający zaplecze
„Backend to zestaw usług online, które umożliwiają użytkownikom łączenie się i interakcję ze sobą” — powiedział Dmitry Zavadskiy, kierownik projektu w Strikerz Inc.
Odcinek zagłębia się również w metagrę, która obejmuje rozwój wewnętrznych narzędzi, technologii i mechaniki. Oleg Strokachuk, Backend Solution Architect, opisuje, w jaki sposób wszystkie te kluczowe elementy pasują do siebie w ramach metagry, a także wyjaśnia zasady działania serwerów dedykowanych, sposób ich działania oraz ich zalety.
Zespół Strikerz Inc. jest podekscytowany możliwością rzucenia światła na znaczenie zaplecza i tego, jak poprawia ogólne wrażenia z gry UFL. Przez cały odcinek tzw daje widzom wgląd w zawiłe działania za kulisami i pokazuje, jak każda drobna część procesu łączy się, tworząc cały produkt gry wideo – UFL. UFL jest rozwijany od 2016 roku. Gra będzie dostępna za darmo z nowymi funkcjami i aktualizacjami dodawanymi regularnie, bez obowiązkowych opłat ani opłat rocznych. Gra została zaprojektowana tak, aby była grą fair-to-play, kładącą nacisk na podejście oparte na umiejętnościach, z zerowymi opcjami pay-to-win.