Strona główna Publicystyka UFL™ Journey #4 | Matchmaking, servers, and metagame
PublicystykaUFL

UFL™ Journey #4 | Matchmaking, servers, and metagame

314
Firma Strikerz Inc. wydała najnowszy odcinek UFL Journey, poświęcony badaniu kluczowej roli backendu gry w rozwoju UFL. W grach wideo backend odnosi się do procesów w tle, które są niezbędne do działania gry, zwłaszcza w przypadku gry online. W filmie deweloperzy ze Strikerz Inc. dzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat pracy zespołów i tego, jak dobieranie graczy, zakupy w grze, dostosowywanie klubów (strojów, stadionów itp.), przetwarzanie danych i zarządzanie obciążeniem serwerów łączą się, tworząc płynną doświadczenie dla użytkownika w UFL. 
 

W dzisiejszych czasach backend gry służy jako niewidzialna struktura, która napędza wrażenia z gier online. Backend obejmuje kompleksowy zestaw usług online, które ułatwiają bezproblemowe interakcje graczy, w tym dobieranie graczy, znajdowanie przeciwników i zarządzanie elementami meta-rozgrywki. Ponadto zapewnia niezawodność i stabilność jakości połączenia, zapewniając optymalne wrażenia z gry. 

Jednym z głównych obowiązków zespołu Backend jest zapewnienie, aby użytkownicy z całego świata mogli bez wysiłku łączyć się i wchodzić ze sobą w interakcje. Ten proces jest złożony i skomplikowany. Obejmuje to zarządzanie obciążeniem usług, przechowywanie i przetwarzanie ogromnych ilości danych oraz zachowywanie informacji o użytkownikach w trybie online. Zespół zaplecza UFL pracuje niestrudzenie, aby utrzymać płynne środowisko gry i zagwarantować bezbłędną wydajność, nawet przy dużym natężeniu ruchu użytkowników. 

Strikerz Inc. wypuszcza 4 odcinek UFL Journey przedstawiający zaplecze

„Backend to zestaw usług online, które umożliwiają użytkownikom łączenie się i interakcję ze sobą” — powiedział Dmitry Zavadskiy, kierownik projektu w Strikerz Inc. 

Odcinek zagłębia się również w metagrę, która obejmuje rozwój wewnętrznych narzędzi, technologii i mechaniki. Oleg Strokachuk, Backend Solution Architect, opisuje, w jaki sposób wszystkie te kluczowe elementy pasują do siebie w ramach metagry, a także wyjaśnia zasady działania serwerów dedykowanych, sposób ich działania oraz ich zalety. 

Zespół Strikerz Inc. jest podekscytowany możliwością rzucenia światła na znaczenie zaplecza i tego, jak poprawia ogólne wrażenia z gry UFL. Przez cały odcinek tzw daje widzom wgląd w zawiłe działania za kulisami i pokazuje, jak każda drobna część procesu łączy się, tworząc cały produkt gry wideo – UFL. UFL jest rozwijany od 2016 roku. Gra będzie dostępna za darmo z nowymi funkcjami i aktualizacjami dodawanymi regularnie, bez obowiązkowych opłat ani opłat rocznych. Gra została zaprojektowana tak, aby była grą fair-to-play, kładącą nacisk na podejście oparte na umiejętnościach, z zerowymi opcjami pay-to-win.

Wesprzyj FIFASITE.PL

Postaw mi kawę na buycoffee.to

NASZ DISCORD!

ANKIETA

Jaki jest Twój ulubiony tryb w EA FC 24?

View Results

Loading ... Loading ...

Kupuj gry taniej

Polecane artykuły

Dziś gala Złotej Piłki. Czy EA Sports wykorzystuje potencjał współpracy z France Football?

Dziś (28 października), na gali Ballon D’Or zostaną przyznane jedne z najbardziej...

“One Day Wonderkid”, czyli historia piętnastolatka w EA FC 24

Aktualizacja Składów z 6 marca do EA FC 24 dodała na chwilę...

Najlepsze perełki w najnowszych “ewolucjach” – na kim użyć ewolucji “Pep’s Legacy”?

System ewolucji kart w Ultimate Team to tegoroczna nowość. W najnowszej edycji...