Pozdrowienia dla wszystkich miłośników piłki nożnej z całego świata.
Zakończenie gorących bojów reprezentacji narodowej nie przerwało emocjonującej piłkarskiej akcji. Po raz kolejny iskry lecą na wszystkich kontynentach na boiskach krajowych lig. Czy Twój ulubiony klub w pełni wykorzystał to okienko transferowe?
A teraz przejdźmy szczegółowo przez aktualizację do wersji 2.4.0.
Aktualizacje rozgrywki
Zespół zajmujący się rozgrywką codziennie dokładnie monitoruje otrzymywane przez nas bezpośrednie opinie, a także posty naszych szanownych użytkowników w mediach społecznościowych. Następnie porównujemy opinie z danymi statystycznymi, które uzyskujemy z meczów online, próbując poprawić ogólny balans gry.
Wraz z tą aktualizacją wprowadziliśmy znaczne poprawki do reakcji dryblingu: był to aspekt gry, który wielu wyrażało chęć dalszej poprawy w ankietach użytkowników. W związku z tym przyjrzyjmy się bliżej niektórym zmianom, które wprowadziliśmy w tej aktualizacji.
Dalsze ulepszenia manewrowości dryblingu
W tej aktualizacji wprowadzono znaczne ulepszenia manewrowości dryblingu.
Przejrzeliśmy różne animacje, a także szybkość dotykania piłki przez graczy. Następnym razem, gdy poruszysz drążkiem L, zdasz sobie sprawę, że możesz teraz wykonać bardziej responsywny obrót w pożądanym kierunku.
Niezależnie od tego, czy przenosisz piłkę w przestrzeń, wykorzystując luki w obronie przeciwnika, czy unikając nadchodzącego przeciwnika, który nadchodzi, aby wywrzeć presję za pomocą zwinnych pokazów dryblingu, te ulepszenia pomagają ogólnie poszerzyć zakres zagrywek dryblingu.
Ulepszenia reakcji na gry Second Touch
Dokonaliśmy również zmian w drugim dotknięciu piłki przez graczy. Pozwala to na bardziej responsywne dryblingi, podania i strzały oraz ogólnie łatwiejsze przejście do następnego ruchu.
W scenariuszach, w których przeciwnik szybko przychodzi po prasę, gdy otrzymujesz nadchodzące podanie, podanie jednym dotknięciem byłoby jedyną realną opcją. Ale dzięki tym dostosowaniom masz teraz więcej opcji, być może nawet spróbuj przebić się przez przeciwników kilkoma szybkimi pokazami dryblingu! Gry umysłowe między atakiem a obroną stały się jeszcze bardziej interesujące.
Jak poinformowano w momencie aktualizacji do wersji 2.0.0, statystyka „Kontrola nad piłką” wpłynie na zwrotność graczy przy drugim kontakcie. Oznacza to, że gracze z wyższymi statystykami „Kontroli nad piłką” będą mogli przejść do następnej gry w bardziej zwinny sposób.
Wzmocniony efekt wykończenia akrobatycznego
Biorąc pod uwagę obecny wskaźnik celności strzałów i wskaźnik zdobytych bramek, zdecydowaliśmy się zwiększyć celność strzału umiejętności gracza „Akrobatyczne wykończenie”. Ponadto warunki aktywacji zostały również sprawdzone i dostosowane, aby zapewnić, że umiejętność gracza zostanie aktywowana w odpowiednich scenariuszach.
Jeśli kiedykolwiek trafisz na końcówkę dzikiego podania, spróbuj oddać strzał zawodnikami posiadającymi umiejętność gracza „Akrobatyczne wykończenie”, a być może trafisz do siatki.
Dodatkowe funkcje
- ・ Dodano tryb „Mecz znajomych” w trybie Authentic Team, w którym użytkownicy mogą rozgrywać mecze online ze znajomym, korzystając z prawdziwych drużyn.
- ・ Zaktualizowano drużyny do wyboru w „Meczu próbnym” w trybie Authentic Team.
- ・ Dodano nową funkcję, w której można wybrać kolejność wykonawców rzutów karnych na podstawie ich statystyk i kondycji przed rzutami karnymi.
- ・ Dodano funkcję filtrowania rezerw w planie gry.
- ・ Dodano nową funkcję w „Specjalnej liście graczy” w sekcji „Kontrakt”, w której użytkownicy mogą podpisywać kontrakty z wieloma graczami jednocześnie.
- ・ Dodano nowe opcje filtrowania w „Moim zespole”.
- ・ Dodano tryb „Mecz znajomych” w trybie Authentic Team, w którym użytkownicy mogą rozgrywać mecze online ze znajomym, korzystając z prawdziwych drużyn.
- ・ Zaktualizowano drużyny do wyboru w „Meczu próbnym” w trybie Authentic Team.
- ・ Dodano funkcję filtrowania rezerw w planie gry.
- ・ Dodano nową funkcję w „Specjalnej liście graczy” w sekcji „Kontrakt”, w której użytkownicy mogą podpisywać kontrakty z wieloma graczami jednocześnie.
- ・ Dodano nowe opcje filtrowania w „Moim zespole”.
Aktualizacje i dodatki
- ・ Dodano nowy stadion (Estadio AKRON).
- ・ Zaktualizowano listę graczy dla niektórych klubów grających w Campeonato Brasileiro (Brazylia).
- Zaktualizowano również następujące dane:
- ・ Dane zespołu
- ・ Zdjęcia graczy, grafika i dane
- ・ Zdjęcia i dane menedżera
- · Paski
- ・ Grafika stadionu
- · Buty
- ・ Komentarz
- · Zdjęcia
- ・ Zaktualizowano listę graczy dla niektórych klubów grających w Campeonato Brasileiro (Brazylia).
- Zaktualizowano również następujące dane:
- ・ Dane zespołu
- ・ Zdjęcia graczy, grafika i dane
- ・ Zdjęcia i dane menedżera
- · Paski
- · Buty
- ・ Komentarz
- · Zdjęcia
Aktualizacje danych nowego sezonu
Struktury drużynowe kolejnych lig zostały zaktualizowane o dane z nowego sezonu.
- ・ Campeonato Brasileiro Série A (Brazylia)
- ・ Campeonato Brasileiro Série B (Brazylia)
- ・ Campeonato PlanVital (Chile)
- ・ MEIJI YASUDA J1 LEAGUE (Japonia)
- ・ MEIJI YASUDA J2 LEAGUE (Japonia)
- ・ Mistrzostwa USL (USA)
- ・ Liga Argentyńska
- ・ Liga kolumbijska
- ・ Campeonato Brasileiro Série A (Brazylia)
- ・ Campeonato Brasileiro Série B (Brazylia)
- ・ Campeonato PlanVital (Chile)
- ・ MEIJI YASUDA J1 LEAGUE (Japonia)
- ・ MEIJI YASUDA J2 LEAGUE (Japonia)
- ・ Mistrzostwa USL (USA)
- ・ Liga Argentyńska
- ・ Liga kolumbijska
Wycofane licencje
Następujące licencje nie będą już dostępne.
- Drużyny Narodowe
- ・ Chile
-
*Dane licencyjne graczy będą nadal dostępne.
- Drużyny Narodowe
- ・ Chile
-
*Dane licencyjne graczy będą nadal dostępne.
Poprawki i poprawki rozgrywki
- 〇 Drybling
- ・ Znacząco poprawiona reakcja na drybling, szczególnie w sytuacjach, w których porusza się wolno, na przykład bezpośrednio po opanowaniu podania lub po dużym zakręcie.
- ・ Wprowadzono zmiany w komendach tarczą w trakcie dryblingu, tak aby tarcza mogła zostać wykonana tylko wtedy, gdy gracz ma kontrolę nad piłką, ponieważ wcześniej tarcza mogła zostać wykonana, nawet jeśli piłka nie jest w pełni kontrolowana, co ostatecznie mogło doprowadzić do utraty posiadanie.
- 〇 Przejście
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym kopnięcia w trakcie dryblingu są lepiej odzwierciedlane.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym gdy kopnięcie zostanie wykonane tuż przed opanowaniem piłki, kolejne kopnięcie będzie bardziej responsywne.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym podania bezpośrednie będą teraz wykonywane w kierunku bardziej odpowiedniej pozycji, ponieważ wcześniej mogły być wykonywane zbyt blisko zawodnika odbierającego.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym podania przelotowe będą teraz wykonywane z bardziej odpowiednią szybkością, ponieważ poprzednio podania przelotowe mogły być czasami wykonywane ze zbyt małą szybkością.
- ・ Wprowadzono poprawki mające na celu złagodzenie problemu polegającego na tym, że gracze nie byli w stanie odpowiednio odbierać podań.
- ・ Naprawiono błąd związany z ręcznym podaniem na poziomie 1 i 2, w którym wykonanie podania w górę z maksymalnym wskaźnikiem mocy w kierunku, w którym nie ma członków drużyny, mogło skutkować wykonaniem podania ręcznego.
- 〇 Strzelanie
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym gracze z umiejętnością gracza „Akrobatyczne wykończenie” będą teraz częściej wykonywać akrobatyczne strzały w odpowiednich scenariuszach. Wprowadzono również ulepszenia dotyczące szybkości i dokładności prób „Akrobatycznego wykończenia”.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym podczas wprowadzania komendy „Strzelaj” lub „Wyczyść” z bliskiej odległości od przeciwnika gracze będą szybciej wchodzić w kontakt z piłką, ponieważ poprzednio bardziej czasochłonne animacje mogą zostać wybrane, co może ostatecznie doprowadzić do straty posiadania.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym odpowiednie ruchy strzeleckie będą wybierane z uwzględnieniem odległości i innych okoliczności w meczu, ponieważ wcześniej strzały głową mogły zostać uruchomione w obszarach, które są zbyt daleko od bramki.
- ・ Naprawiono błąd, przez który wykonanie kontrolowanego strzału zaraz po kopnięciu zwodu mogło skutkować strzałem z nadmierną prędkością.
- 〇 Pułapki
- ・ Wprowadzono poprawki do niektórych ruchów związanych z kontrolą piłki, ponieważ wcześniej gracze mogli poruszać się powoli po dotknięciu.
- ・ Wprowadzono poprawki mające na celu złagodzenie problemu polegającego na tym, że podczas kontrolowania nagle nadlatującej piłki gracze mogą przyjąć zbyt mocny dotyk, nawet jeśli nie zostanie wykonana komenda Doskok.
- ・ Naprawiono błąd, w wyniku którego członkowie drużyny, którzy podeszli do przodu, aby otrzymać krótki róg, mogli nie być w stanie prawidłowo kontrolować piłki.
- 〇 Obrona
- ・ Wprowadzono poprawki do prędkości ruchu gracza w obronie, aby zapewnić odpowiednią równowagę gry w odpowiedzi na inne poprawki związane z atakiem.
- ・ Naprawiono problem dotyczący pojedynków, w wyniku którego gracze mogli poruszać się w kierunku piłki, nawet jeśli wejście kierunkowe zostało wykonane w innym kierunku.
- ・ Naprawiono problem, przez który nie można było odpowiednio odzyskać posiadania, mimo że ciało gracza znajdowało się w jednej linii między piłką a przeciwnikiem.
- ・ Naprawiono problem z obszarem opadania nadchodzących wysokich piłek, w którym gracze mogą próbować uderzyć głową piłkę w miejscu, zamiast przepychać się o pozycję z przeciwnikiem.
- ・ Naprawiono błąd, w wyniku którego w rzadkich przypadkach mógł zostać wyzwolony normalny atak, nawet jeśli wykonano szarżę ramieniem.
- ・ Wprowadzono poprawki ułatwiające blokowanie nadlatującej piłki, ponieważ wcześniej gracze mogli nie być w stanie blokować nadchodzących dośrodkowań, mimo że znajdowali się w odpowiedniej do tego pozycji.
- ・ Wprowadzono poprawki warunków wyzwalania Bloków, ponieważ wcześniej gracze mogli wykonywać Bloki w nienaturalnych pozycjach ciała.
- 〇 Bramkarz
- ・ Wprowadzono poprawki, aby zapewnić, że bramkarze podejmą odpowiednią decyzję o złapaniu nadlatującej piłki w powietrzu w odpowiednich scenariuszach, ponieważ wcześniej mogli zamiast tego zdecydować się na uderzenie piłki.
- ・ Naprawiono błąd, przez który bramkarze nie mogli wystarczająco szybko odskoczyć do tyłu po strzale z dużej trajektorii, co skutkowało spóźnioną obroną.
- ・ Wprowadzono poprawki mające na celu złagodzenie problemu polegającego na tym, że bramkarz mógł się przewrócić po kontakcie z innym graczem podczas próby obrony i nie mógł wykonać zamierzonej obrony.
- 〇 Faule
- ・ Wprowadzono korekty dotyczące bardziej sprawiedliwych decyzji dotyczących faulów w odniesieniu do okoliczności.
- 〇 SI
- ・ Wprowadzono zmiany w rozstawianiu zawodników w sytuacjach defensywnych, dzięki czemu po zwiększeniu poziomu ataku/obrony gracze zaczną wywierać presję na przeciwnika znajdującego się wyżej na boisku.
- ・ Wprowadzono zmiany w stylach gry zespołowej „Gra w posiadanie piłki” i „Szeroko”, tak aby więcej graczy wspierających było w stanie odbierać podania od posiadacza piłki, co przyczynia się do płynniejszych podań w ataku.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym gracze, którzy chcą wyskoczyć za linię obrony, będą wpadać na przestrzenie, które są bardziej skuteczne w danych okolicznościach.
- ・ Wprowadzono poprawki, aby samotni napastnicy, którzy chcą biec za obrońcami, szukali otwartych przestrzeni na szerszym obszarze przed wykonaniem biegu.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym gracze biegnący za obrońcami w scenariuszach z potencjalnym zdobyciem bramki płynnie biegną w wyznaczone miejsca bez nienaturalnego zwalniania.
- ・ Wprowadzono zmiany, dzięki którym gracze biegnący za obrońcami będą wchodzić w miejsca, w których przeciwnicy będą mieli mniejsze szanse na przechwycenie podań w ich kierunku.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym w scenariuszach, w których wielu graczy atakuje, odpowiedni gracze biegną za obrońcami.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym boczni obrońcy (z wyjątkiem defensywnych bocznych obrońców) będą wykonywać nachodzące na siebie biegi w odpowiednich scenariuszach.
- ・ Wprowadzono poprawki, aby obrońcy znajdowali się przed polem karnym podczas rzutów rożnych i rzutów wolnych z głębokich pozycji, ponieważ drużyny przeciwne często odbierały wybicia i drugie piłki.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym w przypadku utraty posiadania piłki w pobliżu własnego pola karnego cała drużyna szybciej przełączy się z powrotem do obrony.
- ・ Wprowadzono poprawki do ustawiania graczy w sytuacjach defensywnych, aby oznaczanie ludzi było wykonywane w bardziej odpowiedni sposób. Dostosowano również warunki wyzwalania, odległość i szybkość opadania linii obrony, ponieważ linia obrony mogła wcześniej opadać zbyt daleko do tyłu lub stać się nierówna.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym podczas wykonywania wezwania do nacisku, gdy przeciwnik będący w posiadaniu piłki znajdzie się pod presją, cała drużyna zajmie pozycje, które jeszcze bardziej ułatwią dalsze naciskanie.
- 〇 Inne ulepszenia rozgrywki
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym kursor przełączy się na bardziej odpowiedniego gracza w scenariuszach, w których piłka odbija się od stolarki i wraca do gry.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym gracze będą unikać nadchodzących strzałów i podań kolegów z drużyny w bardziej odpowiedni sposób.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym obrońcy zaatakują i odzyskają posiadanie piłki, a gracz, który stracił piłkę, nie potknie się w nienaturalnym kierunku.
- ・ Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze ścigający piłkę, która ma wyjść poza boisko, mogli się poddać wcześniej niż oczekiwano.
- ・ Wprowadzono poprawki do algorytmu obliczania doliczonego czasu gry, w szczególności przydział liczby stałych fragmentów gry w algorytmie, ponieważ wcześniej dodany czas był czasem zbyt krótki.
- 〇 Drybling
- ・ Znacząco poprawiona reakcja na drybling, szczególnie w sytuacjach, w których porusza się wolno, na przykład bezpośrednio po opanowaniu podania lub po dużym zakręcie.
- 〇 Przejście
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym kopnięcia w trakcie dryblingu są lepiej odzwierciedlane.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym gdy kopnięcie zostanie wykonane tuż przed opanowaniem piłki, kolejne kopnięcie będzie bardziej responsywne.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym podania bezpośrednie będą teraz wykonywane w kierunku bardziej odpowiedniej pozycji, ponieważ wcześniej mogły być wykonywane zbyt blisko zawodnika odbierającego.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym podania przelotowe będą teraz wykonywane z bardziej odpowiednią szybkością, ponieważ poprzednio podania przelotowe mogły być czasami wykonywane ze zbyt małą szybkością.
- ・ Wprowadzono poprawki mające na celu złagodzenie problemu polegającego na tym, że gracze nie byli w stanie odpowiednio odbierać podań.
- 〇 Strzelanie
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym gracze z umiejętnością gracza „Akrobatyczne wykończenie” będą teraz częściej wykonywać akrobatyczne strzały w odpowiednich scenariuszach. Wprowadzono również ulepszenia dotyczące szybkości i dokładności prób „Akrobatycznego wykończenia”.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym podczas wprowadzania komendy „Strzelaj” lub „Wyczyść” z bliskiej odległości od przeciwnika gracze będą szybciej wchodzić w kontakt z piłką, ponieważ poprzednio bardziej czasochłonne animacje mogą zostać wybrane, co może ostatecznie doprowadzić do straty posiadania.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym odpowiednie ruchy strzeleckie będą wybierane z uwzględnieniem odległości i innych okoliczności w meczu, ponieważ wcześniej strzały głową mogły zostać uruchomione w obszarach, które są zbyt daleko od bramki.
- ・ Naprawiono błąd, przez który wykonanie kontrolowanego strzału zaraz po kopnięciu zwodu mogło skutkować strzałem z nadmierną prędkością.
- 〇 Pułapki
- ・ Wprowadzono poprawki do niektórych ruchów związanych z kontrolą piłki, ponieważ wcześniej gracze mogli poruszać się powoli po dotknięciu.
- ・ Wprowadzono poprawki mające na celu złagodzenie problemu polegającego na tym, że podczas kontrolowania nagle nadlatującej piłki gracze mogą przyjąć zbyt mocny dotyk, nawet jeśli nie zostanie wykonana komenda Doskok.
- ・ Naprawiono błąd, w wyniku którego członkowie drużyny, którzy podeszli do przodu, aby otrzymać krótki róg, mogli nie być w stanie prawidłowo kontrolować piłki.
- 〇 Obrona
- ・ Wprowadzono poprawki do prędkości ruchu gracza w obronie, aby zapewnić odpowiednią równowagę gry w odpowiedzi na inne poprawki związane z atakiem.
- ・ Naprawiono problem dotyczący pojedynków, w wyniku którego gracze mogli poruszać się w kierunku piłki, nawet jeśli wejście kierunkowe zostało wykonane w innym kierunku.
- ・ Naprawiono problem, przez który nie można było odpowiednio odzyskać posiadania, mimo że ciało gracza znajdowało się w jednej linii między piłką a przeciwnikiem.
- ・ Naprawiono problem z obszarem opadania nadchodzących wysokich piłek, w którym gracze mogą próbować uderzyć głową piłkę w miejscu, zamiast przepychać się o pozycję z przeciwnikiem.
- ・ Naprawiono błąd, w wyniku którego w rzadkich przypadkach mógł zostać wyzwolony normalny atak, nawet jeśli wykonano szarżę ramieniem.
- ・ Wprowadzono poprawki ułatwiające blokowanie nadlatującej piłki, ponieważ wcześniej gracze mogli nie być w stanie blokować nadchodzących dośrodkowań, mimo że znajdowali się w odpowiedniej do tego pozycji.
- ・ Wprowadzono poprawki warunków wyzwalania Bloków, ponieważ wcześniej gracze mogli wykonywać Bloki w nienaturalnych pozycjach ciała.
- 〇 Bramkarz
- ・ Wprowadzono poprawki, aby zapewnić, że bramkarze podejmą odpowiednią decyzję o złapaniu nadlatującej piłki w powietrzu w odpowiednich scenariuszach, ponieważ wcześniej mogli zamiast tego zdecydować się na uderzenie piłki.
- ・ Naprawiono błąd, przez który bramkarze nie mogli wystarczająco szybko odskoczyć do tyłu po strzale z dużej trajektorii, co skutkowało spóźnioną obroną.
- ・ Wprowadzono poprawki mające na celu złagodzenie problemu polegającego na tym, że bramkarz mógł się przewrócić po kontakcie z innym graczem podczas próby obrony i nie mógł wykonać zamierzonej obrony.
- 〇 Faule
- ・ Wprowadzono korekty dotyczące bardziej sprawiedliwych decyzji dotyczących faulów w odniesieniu do okoliczności.
- 〇 SI
- ・ Wprowadzono zmiany w stylach gry zespołowej „Gra w posiadanie piłki” i „Szeroko”, tak aby więcej graczy wspierających było w stanie odbierać podania od posiadacza piłki, co przyczynia się do płynniejszych podań w ataku.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym gracze, którzy chcą wyskoczyć za linię obrony, będą wpadać na przestrzenie, które są bardziej skuteczne w danych okolicznościach.
- ・ Wprowadzono poprawki, aby samotni napastnicy, którzy chcą biec za obrońcami, szukali otwartych przestrzeni na szerszym obszarze przed wykonaniem biegu.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym gracze biegnący za obrońcami w scenariuszach z potencjalnym zdobyciem bramki płynnie biegną w wyznaczone miejsca bez nienaturalnego zwalniania.
- ・ Wprowadzono zmiany, dzięki którym gracze biegnący za obrońcami będą wchodzić w miejsca, w których przeciwnicy będą mieli mniejsze szanse na przechwycenie podań w ich kierunku.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym w scenariuszach, w których wielu graczy atakuje, odpowiedni gracze biegną za obrońcami.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym boczni obrońcy (z wyjątkiem defensywnych bocznych obrońców) będą wykonywać nachodzące na siebie biegi w odpowiednich scenariuszach.
- ・ Wprowadzono poprawki, aby obrońcy znajdowali się przed polem karnym podczas rzutów rożnych i rzutów wolnych z głębokich pozycji, ponieważ drużyny przeciwne często odbierały wybicia i drugie piłki.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym w przypadku utraty posiadania piłki w pobliżu własnego pola karnego cała drużyna szybciej przełączy się z powrotem do obrony.
- ・ Wprowadzono poprawki do ustawiania graczy w sytuacjach defensywnych, aby oznaczanie ludzi było wykonywane w bardziej odpowiedni sposób. Dostosowano również warunki wyzwalania, odległość i szybkość opadania linii obrony, ponieważ linia obrony mogła wcześniej opadać zbyt daleko do tyłu lub stać się nierówna.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym podczas wykonywania wezwania do nacisku, gdy przeciwnik będący w posiadaniu piłki znajdzie się pod presją, cała drużyna zajmie pozycje, które jeszcze bardziej ułatwią dalsze naciskanie.
- 〇 Inne ulepszenia rozgrywki
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym kursor przełączy się na bardziej odpowiedniego gracza w scenariuszach, w których piłka odbija się od stolarki i wraca do gry.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym gracze będą unikać nadchodzących strzałów i podań kolegów z drużyny w bardziej odpowiedni sposób.
- ・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym obrońcy zaatakują i odzyskają posiadanie piłki, a gracz, który stracił piłkę, nie potknie się w nienaturalnym kierunku.
- ・ Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze ścigający piłkę, która ma wyjść poza boisko, mogli się poddać wcześniej niż oczekiwano.
- ・ Wprowadzono poprawki do algorytmu obliczania doliczonego czasu gry, w szczególności przydział liczby stałych fragmentów gry w algorytmie, ponieważ wcześniej dodany czas był czasem zbyt krótki.
Globalne ulepszenia
- ・ Zaimplementowano poprawki w [Kontrakt] > [Specjalna lista graczy], dzięki czemu wiadomość ostrzegająca o podpisaniu będzie teraz wyświetlana tylko raz, a nie dwa razy.
- ・ Wprowadzono poprawki w [Kontrakt] > [Specjalna lista graczy] dotyczące umiejscowienia opcji „Resetuj”.
- ・ Wprowadzono poprawki dotyczące [Automatycznego wyboru graczy] w planie gry w Dream Team, tak że jeśli jest wielu graczy z dokładną oceną ogólną, priorytet będzie miał ten, który ma najwyższą biegłość w stylu gry zespołowej.
- ・ Wdrożono ulepszenia do dobierania graczy online.
- ・ W każdym trybie i meczach wprowadzono różne drobne poprawki, aby poprawić ogólne wrażenia z gry.
- ・ Zaimplementowano poprawki w [Kontrakt] > [Specjalna lista graczy], dzięki czemu wiadomość ostrzegająca o podpisaniu będzie teraz wyświetlana tylko raz, a nie dwa razy.
- ・ Wprowadzono poprawki w [Kontrakt] > [Specjalna lista graczy] dotyczące umiejscowienia opcji „Resetuj”.
- ・ Wprowadzono poprawki dotyczące [Automatycznego wyboru graczy] w planie gry w Dream Team, tak że jeśli jest wielu graczy z dokładną oceną ogólną, priorytet będzie miał ten, który ma najwyższą biegłość w stylu gry zespołowej.
- ・ Wdrożono ulepszenia do dobierania graczy online.
- ・ W każdym trybie i meczach wprowadzono różne drobne poprawki, aby poprawić ogólne wrażenia z gry.
Ogólne poprawki zastosowane w celu złagodzenia lub wyeliminowania błędów pokazanych poniżej
- ・ Aplikacja może ulec awarii z powodu błędu.
- ・ Gdy niektórzy gracze celebrują zdobycie gola w pobliżu bramki, koledzy z drużyny mogą przechodzić przez siatkę bramkową.
- ・ Wykonując Monumental Celebration, gracz może przechodzić przez ciała innych graczy.
- ・ W przerywniku filmowym, w którym gracze łączą ramiona podczas serii rzutów karnych, ramiona graczy są ułożone pod nienaturalnym kątem, a ręce są nienaturalnie daleko od ramion.
- ・ Gdy seria rzutów karnych trwa do szóstego gracza lub później, grafika przedstawiająca bramkę nie jest już wyświetlana poprawnie.
- ・ W niektórych scenach z bramkami w najciekawszych momentach zamiast nazwiska gracza, który faktycznie zarejestrował asystę, może być wyświetlane inne imię gracza.
- ・ Na ekranie wyboru pasków przed meczem wprowadzenie pewnych poleceń może spowodować, że wyświetlony pasek pojawi się jako kombinacja 1. i 2. pasków.
- ・ Po wykonaniu rzutu wolnego przewodnik poleceń zmiany pozycji może stać się nieaktywny (wyszarzony).
- ・ Gdy kilka zmian graczy zostanie dokonanych tuż przed końcem meczu, komunikaty o zmianach będą kontynuowane nawet po zakończeniu meczu.
- ・ Na niektórych stadionach widzowie drużyny gospodarzy mogą przed meczem trzymać choreografię drużyny gości.
- ・ W trybie Friend Match, gdy limit czasu osiągnie 0, a drużyna zostanie wybrana losowo na ekranie wyboru drużyny, zostanie wyświetlona inna drużyna niż ta, którą faktycznie wybrał przeciwnik.
- ・ Na liście planów gry gry Friend Match przewodniki poleceń na dole ekranu mogą nie być wyświetlane poprawnie.
- ・ Posiadanie dużej liczby wyróżnionych lub zyskujących popularność graczy spowoduje, że czas odpowiedzi listy graczy w mojej drużynie i listy rezerw w planie gry będzie wolniejszy.
- ・ W meczach z wyzwaniami AI wykonanie określonych poleceń w kolejności spowoduje, że użytkownicy będą mogli edytować plan gry zespołu AI.
- ・ W wydarzeniach, w których obowiązują „Warunki wydarzenia”, wybranie opcji „Według wydarzenia” w sekcji [Automatyczny wybór graczy] w planie gry może czasem spowodować utworzenie drużyny, która nie spełnia warunków wydarzenia.
- ・ W Mojej drużynie efekty Foli na mniejszych kartach Zawodników nie są wyświetlane poprawnie.
- ・ Podczas przechodzenia do ekranu Match Pass ekran może przestać działać przez pewien czas.
- ・ Aplikacja może ulec awarii z powodu błędu.
- ・ Jeśli wersja aplikacji użytkownika różni się od wersji przeciwnika, plan gry przeciwnika można wyświetlić tylko podczas meczu, a nie na innych ekranach.
- ・ Przycisk pauzy może nie pojawiać się w trakcie meczu online.
- ・ W niektórych scenach z bramkami w najciekawszych momentach zamiast nazwiska gracza, który faktycznie zarejestrował asystę, może być wyświetlane inne imię gracza.
- ・ Na niektórych urządzeniach uśpienie urządzenia zaraz po uruchomieniu gry może spowodować przesunięcie pozycji obsługi dotykowej po ponownym uruchomieniu gry.
- ・ Posiadanie dużej liczby wyróżnionych lub zyskujących popularność graczy spowoduje, że czas odpowiedzi listy graczy w mojej drużynie i listy rezerw w planie gry będzie wolniejszy.
- ・ Na niektórych urządzeniach, jeśli liczba graczy jest zbliżona do maksymalnej dozwolonej liczby, reakcja podczas otwierania, zamykania i przewijania listy rezerw w planie gry może być wolniejsza.
- ・ W planie gry w meczach próbnych i autentycznych wydarzeniach drużynowych 1 gracz, który powinien znajdować się w rezerwach, jest ukryty.
- ・ Na niektórych ekranach opcje [Wstecz] i [Dalej] na dole ekranu mogą stać się nieaktywne (wyszarzone).
- ・ Posiadanie dużej liczby wyróżnionych lub zyskujących popularność graczy spowoduje, że czas odpowiedzi listy graczy w mojej drużynie i listy rezerw w planie gry będzie wolniejszy.
- ・ W niektórych językach teksty informacyjne dotyczące ustawień meczów mogą nakładać się na siebie.