eFootball™ 2023 v2.3.0 Patch Notes

Pozdrowienia dla wszystkich miłośników piłki nożnej z całego świata.
W eFootball™ 2023 świętowanie nigdy się nie kończy. To pora na świętowanie i niekończące się emocje związane z „Festiwalem piłki nożnej”. Bez zbędnych ceregieli przejdźmy szczegółowo do aktualizacji 2.3.0.

Aktualizacje i dodatki

・ Zaktualizowano listę graczy dla niektórych klubów Campeonato Brasileiro (liga brazylijska).
・ Zaktualizowano dane różnych graczy i menedżerów.
Zaktualizowano również następujące dane:
· Paski
・ Tablice reklamowe na boisku
・ Tła dla mediów
· Buty
・ Komentarz
· Zdjęcia

・ Zaktualizowano listę graczy dla niektórych klubów Campeonato Brasileiro (liga brazylijska).
・ Zaktualizowano dane różnych graczy i menedżerów.
Zaktualizowano również następujące dane:
· Paski
· Buty
・ Komentarz
· Zdjęcia

Poprawki i poprawki rozgrywki

〇 Drybling
・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym gracze będą rzadziej oddalać się od piłki, gdy wejdą w kontakt z przeciwnikiem podczas kozłowania.
・ Wprowadzono poprawki zwiększające zwrotność po ostrym dotknięciu.
・ Wprowadzono poprawki dotyczące kontaktów cielesnych, tak aby tarcza była aktywowana tylko wtedy, gdy znajduje się w określonej odległości od przeciwnika.
・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym przy wprowadzaniu polecenia dotknięcia piłki, a także polecenia tarczy w czasie rywalizacji o piłkę, wejście polecenia dotknięcia piłki będzie teraz traktowane priorytetowo, a przypadki utraty posiadania spowodowane priorytetem polecenia tarczą zostaną zmniejszone.
〇 Przejście
・ Zaimplementowano poprawki, dzięki którym podczas wprowadzania polecenia podania wybierany jest bardziej odpowiedni cel w odniesieniu do danych wejściowych kierunkowych i danych wejściowych miernika mocy.
・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym podania prostopadłe będą teraz wykonywane w kierunku miejsc, które są trudniejsze do przechwycenia przez obrońców, z uwzględnieniem pozycji i kierunku ruchu graczy przeciwnika.
・ Wprowadzono zmiany, które sprawiają, że gdy gracz wchodzi w kontakt cielesny podczas wykonywania skoku głową, jest teraz mniej prawdopodobne, że straci równowagę.
〇 Pułapki
・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym gracze będą teraz szybciej przemieszczać się na odpowiednią pozycję w oczekiwaniu na nadlatujące piłki w powietrzu.
・ W scenariuszach, w których podanie kierunkowe jest wykonywane w tym samym czasie, co komenda dośrodkowania tuż przed złapaniem piłki przez gracza, wprowadzenie klawiszem kierunkowym może zostać zarejestrowane jako kierunek dotknięcia piłki zamiast kierunku poprzecznego, co powoduje, że gracz wykonuje niepotrzebny obrót. W związku z tym wprowadzono poprawki, aby gdy gracze próbują złapać piłkę z określoną prędkością, te kombinacje poleceń nie wpłynęły na kierunek zbliżającego się dotknięcia piłki, a gracz wykonał dośrodkowanie zaraz po dotknięciu.
〇 Obrona
・ Wprowadzono poprawki warunków wyzwalania ruchów blokujących podczas obrony nadchodzących strzałów lub dośrodkowań.
・ Naprawiono błąd oznaczania postaci, przez który ustawienie graczy mogło być nienaturalne, gdy przeciwnik atakował głęboko na własnej połowie drużyny.
・ Wprowadzono poprawki dotyczące oznaczania postaci, dzięki czemu gracze będą teraz ustawiać się bardziej adekwatnie w odniesieniu do pozycji trzymającej piłkę przeciwnej drużyny.
・ Wprowadzono poprawki do ustawiania graczy podczas pojedynku.
〇 Faule
・ Naprawiono problem dotyczący decyzji spalonych, w którym jeśli faul został popełniony natychmiast po spalonym w wyniku kontaktu ciała, kolejny faul ma pierwszeństwo, a zatem faul jest ogłaszany zamiast spalonego.
・ Naprawiono błąd związany z decyzjami dotyczącymi faulu, w przypadku których faul mógł zostać orzeczony, jeśli zawodnik, który jako pierwszy miał piłkę, miał lekki kontakt cielesny z przeciwnikiem w stopniu, który nie powinien być uznany za faul.
〇 SI
・ Naprawiono błąd związany z meczami przeciwko SI, w których pojedynki przeprowadzane w scenariuszach defensywnych przez drużynę sterowaną przez SI mogą czasem wyglądać nienaturalnie.
・ Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze ze stylem gry „Człowiek-kotwica” mogli ustawiać się w nienaturalnej pozycji do przodu na połowie przeciwnika podczas ofensywnych scenariuszy, nawet jeśli wszyscy inni przeciwnicy wrócili na własną połowę.
・ Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze ze stylem gry „Człowiek z kotwicy” mogli ścigać trzymającego piłkę przeciwnika aż do przodu w scenariuszach defensywnych.
・ Wprowadzono poprawki, aby gracze ze stylem gry „Track Back” zajmowali szersze pozycje, próbując odzyskać posiadanie piłki podczas scenariuszy defensywnych.
〇 Inne ulepszenia rozgrywki
・ Naprawiono błąd, przez który kursor mógł niepotrzebnie się przełączać, nawet jeśli zmiana kursora była ustawiona na „Półwspomaganie”.

〇 Drybling
・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym gracze będą rzadziej oddalać się od piłki, gdy wejdą w kontakt z przeciwnikiem podczas kozłowania.
・ Wprowadzono poprawki zwiększające zwrotność po ostrym dotknięciu.
・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym przy wprowadzaniu polecenia dotknięcia piłki, a także polecenia tarczy w czasie rywalizacji o piłkę, wejście polecenia dotknięcia piłki będzie teraz traktowane priorytetowo, a przypadki utraty posiadania spowodowane priorytetem polecenia tarczą zostaną zmniejszone.
〇 Przejście
・ Zaimplementowano poprawki dla klasycznych poleceń, dzięki czemu podczas wprowadzania polecenia podania wybierany jest bardziej odpowiedni cel w odniesieniu do danych wejściowych kierunkowych i danych wejściowych miernika mocy. Zaimplementowano również poprawki dla funkcji Touch & Flick dotyczące kryteriów odbicia ruchu ruchem po prawej stronie ekranu.
・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym podania prostopadłe będą teraz wykonywane w kierunku miejsc, które są trudniejsze do przechwycenia przez obrońców, z uwzględnieniem pozycji i kierunku ruchu graczy przeciwnika.
・ Wprowadzono zmiany, które sprawiają, że gdy gracz wchodzi w kontakt cielesny podczas wykonywania skoku głową, jest teraz mniej prawdopodobne, że straci równowagę.
〇 Pułapki
・ Wprowadzono poprawki, dzięki którym gracze będą teraz szybciej przemieszczać się na odpowiednią pozycję w oczekiwaniu na nadlatujące piłki w powietrzu.
・ W scenariuszach, w których podanie kierunkowe jest wykonywane w tym samym czasie, co komenda dośrodkowania tuż przed złapaniem piłki przez gracza, wprowadzenie klawiszem kierunkowym może zostać zarejestrowane jako kierunek dotknięcia piłki zamiast kierunku poprzecznego, co powoduje, że gracz wykonuje niepotrzebny obrót. W związku z tym wprowadzono poprawki, aby gdy gracze próbują złapać piłkę z określoną prędkością, te kombinacje poleceń nie wpłynęły na kierunek zbliżającego się dotknięcia piłki, a gracz wykonał dośrodkowanie zaraz po dotknięciu.
〇 Obrona
・ Wprowadzono poprawki warunków wyzwalania ruchów blokujących podczas obrony nadchodzących strzałów lub dośrodkowań.
・ Naprawiono błąd oznaczania postaci, przez który ustawienie graczy mogło być nienaturalne, gdy przeciwnik atakował głęboko na własnej połowie drużyny.
・ Wprowadzono poprawki do ustawiania graczy podczas pojedynku.
〇 Faule
・ Naprawiono problem dotyczący decyzji spalonych, w którym jeśli faul został popełniony natychmiast po spalonym w wyniku kontaktu ciała, kolejny faul ma pierwszeństwo, a zatem faul jest ogłaszany zamiast spalonego.
・ Naprawiono błąd związany z decyzjami dotyczącymi faulu, w przypadku których faul mógł zostać orzeczony, jeśli zawodnik, który jako pierwszy miał piłkę, miał lekki kontakt cielesny z przeciwnikiem w stopniu, który nie powinien być uznany za faul.
〇 SI
・ Naprawiono błąd związany z meczami przeciwko SI, w których pojedynki przeprowadzane w scenariuszach defensywnych przez drużynę sterowaną przez SI mogą czasem wyglądać nienaturalnie.
・ Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze ze stylem gry „Człowiek-kotwica” mogli ustawiać się w nienaturalnej pozycji do przodu na połowie przeciwnika podczas ofensywnych scenariuszy, nawet jeśli wszyscy inni przeciwnicy wrócili na własną połowę.
・ Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze ze stylem gry „Człowiek z kotwicy” mogli ścigać trzymającego piłkę przeciwnika aż do przodu w scenariuszach defensywnych.
・ Wprowadzono poprawki, aby gracze ze stylem gry „Track Back” zajmowali szersze pozycje, próbując odzyskać posiadanie piłki podczas scenariuszy defensywnych.
〇 Inne ulepszenia rozgrywki
・ Naprawiono błąd, przez który kursor mógł niepotrzebnie się przełączać, nawet jeśli zmiana kursora była ustawiona na „Ręczna”.

Globalne ulepszenia

・ Wprowadzono poprawki do szybkości przejścia niektórych ekranów.
・ Wdrożono ulepszenia do dobierania graczy online.
・ W każdym trybie i meczach wprowadzono różne drobne poprawki, aby poprawić ogólne wrażenia z gry.

・ Wprowadzono poprawki do szybkości przejścia niektórych ekranów.
・ Wdrożono ulepszenia do dobierania graczy online.
・ W każdym trybie i meczach wprowadzono różne drobne poprawki, aby poprawić ogólne wrażenia z gry.

Ogólne poprawki zastosowane w celu złagodzenia lub wyeliminowania błędów pokazanych poniżej

・ Aplikacja może ulec awarii z powodu błędu.
・ Mecze online, które zakończyły się normalnie, mogą zostać uznane za przegrane.
・ Mecze online mogą nagle stać się niemożliwe do rozegrania i zostać uznane za przegrane.
・ W doliczonym czasie gra może zakończyć się, gdy piłka uderzy w bramkarza i ma zamiar wpaść do bramki.
・ W menu głównym wydarzeń wyzwań przegrane mecze mogą być wyświetlane jako 0-0 w historii meczów.
・ Animacja przejścia powtórki może być odtwarzana z opóźnieniem, dlatego powtórki mogą być odtwarzane przed wyświetleniem animacji.
・ Na niektórych stadionach wzory ręczników trzymanych przez kibiców mogą się zmieniać w niektórych przerywnikach filmowych.
・ W niektórych językach zespół komentatorów może podać niewłaściwą nazwę drużyny przeciwnej w niektórych scenariuszach.
・ Bramkarze mogą wykonywać nienaturalne ruchy po wylądowaniu po obronie.
・ Gracze, którzy upadli na ziemię, mogą wykonywać nienaturalne ruchy podczas wstawania.
・ W „Meczu próbnym” komendy dotyczące kontroli piłki nie mogą zostać anulowane podczas szybkiego restartu.
・ W planie gry niektóre operacje menu mogą powodować nieprawidłowe poruszanie się kursora.
・ W planie gry przełączanie panelu informacyjnego po prawej stronie ekranu, gdy kursor przesuwa się między „Drużyną” a „Taktyką”, spowoduje, że panel informacyjny będzie przełączał się samoczynnie w miarę przesuwania kursora.
・ W „Autentycznej drużynie” automatyczne wybieranie graczy w ramach planu gry spowoduje, że rezerwowi zostaną wymienieni w kolejności innej niż pozycyjna.
・ W planie gry w sekcji [Dodatki] > [Trening] role w meczu nadal będą przydzielane graczom, którzy zostali już zastąpieni.
・ W przypadku braku połączenia z Internetem przejście między ekranem tytułowym a górnym menu jest zbyt długie.
・ W przypadku braku połączenia z Internetem mogą zostać wyświetlone niepowiązane komunikaty ostrzegawcze.
・ W wydarzeniach, które nie mają wpływu na ocenę grzecznościową, komunikat ostrzegawczy informujący o zmianach w ocenie uprzejmości jest błędnie wyświetlany.
・ Jeśli użytkownik zwolni gracza podczas udziału w wydarzeniu-wyzwaniu, jego drużyna może zostać błędnie uznana za niespełniającą warunków wydarzenia, mimo że wszystkie warunki zostały spełnione.
・ W [Dodatki] > [Trening] wielokrotne otwieranie i zamykanie menu pauzy podczas meczu spowoduje ukrycie przewodników poleceń w dolnej połowie ekranu opcji.
・ W niektórych językach niektóre teksty na ekranie są wyświetlane w niewłaściwych miejscach.
・ W niektórych językach końcówki zdań mogą być wyświetlane błędnie na niektórych ekranach.

・ Aplikacja może ulec awarii z powodu błędu.
・ Mecze online, które zakończyły się normalnie, mogą zostać uznane za przegrane.
・ W doliczonym czasie gra może zakończyć się, gdy piłka uderzy w bramkarza i ma zamiar wpaść do bramki.
・ Wykonując oszałamiające strzały za pomocą klasycznych poleceń, gracz nie będzie kopał piłki, dopóki nie zostanie zwolniony przycisk „Strzelaj”, nawet jeśli wskaźnik mocy osiągnie maksimum.
・ Przesuwanie w górę i w dół podczas meczu na urządzeniach bez przycisku głównego spowoduje wyświetlenie ekranu głównego urządzenia.
・ Na niektórych urządzeniach, jeśli użytkownik naciśnie przycisk [Wstecz] urządzenia podczas oczekiwania na wyjście przeciwnika z menu pauzy, gra przestanie działać, dopóki przeciwnik nie wyjdzie z menu pauzy.
・ Strzały, które trafiają w boczną siatkę, mogą być postrzegane jako przebite przez siatkę bramkową.
・ Podczas przerywników filmowych związanych z celebracją zdobycia bramki grafika bramki może stopniowo zanikać pod pewnymi kątami kamery.
・ W niektórych językach zespół komentatorów może podać niewłaściwą nazwę drużyny przeciwnej w niektórych scenariuszach.
・ Na niektórych urządzeniach, jeśli użytkownik naciśnie przycisk [Wstecz] na urządzeniu, czekając, aż przeciwnik przygotuje się w pokoju meczowym, gra przestanie działać do momentu rozpoczęcia meczu.
・ W „Autentycznej drużynie” automatyczne wybieranie graczy w ramach planu gry spowoduje, że rezerwowi zostaną wymienieni w kolejności innej niż pozycyjna.
・ W wydarzeniach, wybierając [Plan gry] > [Menu drużyny] > [Automatyczny wybór graczy], gracze w sekcji „Zastępcy” oraz „Rezerwy” zostaną błędnie zduplikowani, a problemu nie można rozwiązać do zakończenia wydarzenia.
・ W wydarzeniach, które nie mają wpływu na ocenę grzecznościową, komunikat ostrzegawczy informujący o zmianach w ocenie uprzejmości jest błędnie wyświetlany.
・ W niektórych językach końcówki zdań mogą być wyświetlane błędnie na niektórych ekranach.
・ Na niektórych urządzeniach użytkownicy nie mogą powiązać swojego konta gry z kontem KONAMI ID, co powoduje, że połączenie danych i punkty eFootball™ stają się niedostępne.