ajnowsza aktualizacja gry FIFA 21 jest już dostępna na PC (Origin / Steam) i zawiera zmiany w rozgrywce, VOLTA, klubach PRO i trybie kariery. Sprawdź je.
Rozgrywka:
wprowadzono następujące zmiany:
- Skorygowano logikę sędziego w potencjalnych scenariuszach z żółtą kartką w celu zmniejszenia prawdopodobieństwa otrzymania żółtej kartki.
- Połączenie rzutu piłką na obrót szufli wymaga teraz pięciogwiazdkowej oceny ruchu umiejętności.
- Dodano uroczystość „Królewska fala” do puli uroczystości, które mogą wystąpić podczas składania prośby o przyjęcie losowe.
Rozwiązano następujące problemy:
- Czasami sędzia kończył grę w nieodpowiednich sytuacjach podczas przerwy w grze.
- Czasami gracze mogli przez chwilę unosić się w powietrzu po fizycznie kontestowanej główce, podaniu lub strzale.
- Po określonych sekwencjach dryblingu sztuczna inteligencja CPU przestałaby zbliżać się do posiadającego piłkę na niektórych poziomach trudności.
- Natychmiastowe mocne wślizgi czasami powodowały, że gracz rzucał się dalej do przodu, niż zamierzano z powodu niespójności animacji.
- Użytkownicy mogli wywołać ukierunkowane przebiegi i blokady graczy na innych użytkownikach, którzy byli zablokowani tylko dla jednego gracza podczas korzystania z automatycznego pozycjonowania.
- W rzadkich przypadkach na niektórych stadionach bramkarz może utknąć podczas próby odzyskania piłki.
- Sceny rezerwacji nie pojawiały się w niektórych przypadkach po kontuzji zawodnika.
- W niektórych przypadkach AI CPUI w Trybie Zawodnika często przełączała się między dwiema taktykami, gdy przegrywa mecz o dwie lub więcej bramek.
- W niektórych scenach poza grą głowy graczy zmieniały się nieregularnie.
- Kiedy zawodnik z pola zderzył się z bramkarzem, animacje zawodnika z pola mogły zostać wizualnie zniekształcone przed odzyskaniem sił.
- Po strzale połączonym z ramą bramki rama mogła się nieregularnie trząść.
- W rzadkich przypadkach bramka była liczona jako bramka samobójcza, a nie przypisywana do właściwego gracza.
- Kiedy sprawdzanie przewagi miało miejsce, gdy pierwsza połowa się kończyła, ikona przewagi na ekranie czasami utrzymywała się w drugiej połowie.
- Po faulu z wślizgu na polu karnym, czasami faul i rzut karny nie były przyznawane.
- W niektórych sytuacjach po podaniu głową może wystąpić niepotrzebna automatyczna zmiana obrony.
- Poprawiono niezamierzone rozmieszczenie graczy w scenariuszach ćwiczeń zręcznościowych.
- Nakładka Trainer wyświetlała nieprawidłowe objaśnienia przycisków w niektórych sytuacjach podczas używania myszy i klawiatury.
- Ikona Team Press Defensive D-Pad Tactic nie zawsze wyświetlała prawidłowy status akcji, dopóki nie pojawiło się ponowne polecenie Defensive D-Pad Tactics. To był tylko problem wizualny.
- W niektórych trybach ustawienie blokady odtwarzacza pozostawało włączone nawet po wyłączeniu przez gracza.
- Wpłynęło to na mistrzów FUT, drafty online i mecze towarzyskie – graj ze znajomym.
FIFA Ultimate Team:
wprowadzono następujące zmiany:
- Dodano nowe animacje do zakładki Transfer Market na ekranie Oddziałów, gdy przedmiot, na który złożyłeś ofertę, został przelicytowany przez innego gracza lub wygrałeś przedmiot.
- Podczas korzystania z menu okrągłego na karcie Rynek transferowy na ekranie drużyn dodano nową ikonę, która wskazuje aktualny status licytacji wybranego przedmiotu gracza.
- Podczas wybierania hymnu, pieśni tłumu, piosenki gola lub elementu pseudonimu klubu na rynku transferowym, można teraz wyświetlić podgląd dźwięku na ekranie opcji licytacji.
- Zaktualizowano niektóre okna wiadomości w trybie współpracy, aby były bardziej szczegółowe.
Rozwiązano następujące problemy:
- Poczekalnie meczowe wyświetlały jednokierunkową wartość liczbową pingu zamiast ruchu w obie strony.
- Wyświetlana wartość jest teraz wartością pingowania w obie strony, co oznacza, że zostanie wyświetlona wyższa wartość.
- To był tylko problem wizualny.
- Odznaki klubowe nie były wyświetlane na strojach podczas meczów w niektórych trybach gry FUT.
- Bitwy drużynowe wyświetlały dwie różne wartości punktów bitwy po zakończeniu meczu.
- To był tylko problem wizualny, gracz otrzymywał odpowiednią liczbę punktów bitewnych.
- Podczas korzystania z funkcji Porównaj cenę część tekstu na ekranie była niepoprawnie pokolorowana, co utrudniało czytanie.
- Zaktualizowano kolor nakładki podczas dostosowywania stawki, aby liczby były bardziej czytelne.
- Podczas odbierania nagrody gracza za przedmiot z postępów sezonu, mając inne elementy gracza na liście transferowej, odpowiednia animacja wyświetlałaby najwyższą pozycję gracza OVR z listy transferowej zamiast nagrody za przedmiot gracza.
- W niektórych przypadkach podglądy Anthem nie były odtwarzane w dostosowywaniu Mój stadion.
- W bitwach drużynowych ranga gracza w niektórych sytuacjach nie była widoczna na karcie Twoja ranga.
- Pierwszego gola strzelonego w meczu nie można było wyświetlić w podsumowaniu meczu.
- Niektóre przedmioty odznaki wyświetlały obraz zastępczy.
- Podczas wyszukiwania zestawów u siebie i gości na Moim stadionie filtry są teraz dostępne do użycia.
- Niektóre elementy interfejsu użytkownika nie były wyświetlane w menu Więcej opcji.
- Podczas przeglądania rynku transferowego lista znajomych w trybie współpracy mogła czasami powodować konflikt przycisków.
- Rozwiązano potencjalny problem ze stabilnością, który mógł wystąpić w bitwach drużynowych, gdy piłka wyszła z gry.
- Wystąpił błąd podczas próby rozpoczęcia meczu FUT Co-Op Squad Battles, w którym co najmniej jedna pozycja gracza w drużynie kapitana pasowała do pozycji gracza drużyny przeciwnika.
- Podczas przełączania się między konfetti i fajerwerkami na moim stadionie, na środku stadionu może wystąpić pewne uszkodzenie obrazu.
- Niektóre zmiany personalizacji Mojego stadionu nie zapisywały się poprawnie, jeśli gracz oglądał ekran wiele razy podczas tej samej sesji.
- Nieaktywne objaśnienia przycisków byłyby wyświetlane, gdyby gracz użył przycisku „Zabierz mnie tam” i natychmiast po próbie nawigacji za pomocą lewego drążka.
- Kamera podczas sceny zmiany byłaby zablokowana podczas korzystania z szybkiej łodzi podwodnej w meczu w trybie Co-Op Squad Battles.
- W niektórych elementach TIFO brakowało obrazu.
- Problem ze stabilnością podczas używania przycisku Wyświetl informacje o graczu po meczu w trybie współpracy.
- Strzelenie wielu samobójczych bramek nie skutkowało meczem przegranym.
- To działało poprawnie w innych trybach gry online.
- Wiele objaśnień przycisków lewego drążka zostało wyświetlonych na ekranie tabeli najlepszych 200 bitew drużynowych.
- Tekst zastępczy znajdował się na jednym z elementów gry Anthem.
- Ustawienie kontrolera wspomaganych nagłówków mogło zostać włączone w trybach FUT online.
- Trudno było zobaczyć logo Premier League na ekranie podsumowania draftu.
- Podczas wchodzenia do FUT po rozegraniu meczu w Kick-Off mógł wystąpić problem ze stabilnością.
- Tekst zastępczy był wyświetlany podczas zapraszania do współpracy.
PIŁKA NOŻNA VOLTA:
Wprowadzono następujące zmiany:
- Zaktualizowano interfejs użytkownika w składach VOLTA, aby gracze mogli zobaczyć następujące informacje:
- Dywizja i ranga aktywnego wydarzenia z HUBU Składów VOLTA.
- Nagrody dostępne w aktywnym wydarzeniu.
- Informacje o meczach rozstawiających, dopóki gracz nie rozegra 5 meczów.
- Dodano gwiazdki do jednorazowych nagród za zdobycie nowej dywizji w składach VOLTA.
- Gracze, którzy zdobyli już jednorazową nagrodę za dywizję, będą mogli odebrać nagrody.
- Zmniejszono wpływ nadmiernych działań zręcznościowych, takich jak ruchy umiejętności, na obliczanie oceny meczu.
- Zwiększono wpływ strzelonych bramek na obliczanie oceny meczu.
Rozwiązano następujące problemy:
- Ranking meczu Twojego awatara był czasami zbyt niski, pomimo dobrego występu, jeśli mecz zakończył się bardzo wcześnie, na przykład w meczu „Pierwszy na 5 bramek”, w którym 5 bramek padło szybko.
- Kopnięcia AI Teammate czasami kopały piłkę w kierunku niezamierzonego celu.
- Zapobiegnięto efektom wytrzymałości i zmęczenia, które nieumyślnie wpływały na graczy podczas meczów.
- W składach VOLTA MONETY VOLTA i premie wzrostu, które otrzymujesz podczas gry ze znajomymi, nie były stosowane do wszystkich graczy, gdy grali z zaproszonymi członkami drużyny.
- Wskaźnik ukierunkowanego biegu nie byłby wyświetlany, jeśli przeciwnik jako pierwszy wykonał ukierunkowany skok.
- Awatary do rekrutacji czasami nosiły domyślne ubrania.
- W niektórych przypadkach nazwa nad wskaźnikiem gracza nie została poprawnie sformatowana.
- Po meczu, w którym uczestniczyło 3 lub więcej graczy kontrolowanych przez użytkownika, na ekranie wyników meczu „Moje statystyki” nie były poprawnie obliczane, jeśli inny gracz opuścił mecz przed jego rozpoczęciem.
- Portret 2D awatara gracza może wyświetlać obraz zastępczy.
- Limit zapasów mógł zostać przekroczony.
- Tekst „Odbierz nagrodę” był trudny do odczytania na ekranie celów.
- Sceny przedmeczowe mogły czasami wyświetlać nieprawidłowy typ dopasowania.
- W bitwach polecanych, po osiągnięciu kamienia milowego, wyświetlona „Następna nagroda” była właśnie zdobytą nagrodą.
- Animacja postępu na ekranie postępu wydarzenia po meczu nie była wyświetlana poprawnie.
- Modyfikacje funkcji Avatar Face Morphing nie zawsze były zapisywane.
- Ekran rekrutacji po meczu może zostać wizualnie uszkodzony, jeśli gracz nie ma zdefiniowanej nazwy „Znany jako”
- Czasami MONETY VOLTA i punkty umiejętności nie aktualizowały się natychmiast w interfejsie menu po zakończeniu meczu.
- Był to tylko problem wizualny, a gracze otrzymywali odpowiednią liczbę MONET VOLTA i punktów umiejętności.
- W niektórych językach niektóre opisy Celów były ucinane.
- Zaktualizowano tekst w polecanych bitwach, aby nie nakładał się na inne elementy interfejsu użytkownika.
- Poprawiono niespójność tekstu, w której niedawni członkowie drużyny VOLTA byli nazywani najnowszymi członkami drużyny.
- Zaktualizowano model Eda Van Gilsa podczas przerywników filmowych.
Tryb kariery:
wprowadzono następujące zmiany:
- Dodano możliwość wyboru gracza do ćwiczenia treningowego, gdy był on już wybrany do ćwiczenia treningowego. Spowoduje to wyświetlenie wyskakującego okienka potwierdzenia.
- Dostosowano interfejs szkoleniowy, aby w stosownych przypadkach podkreślał potencjalne zyski ostrości.
- Ułatwiono przeglądanie reguł harmonogramu na ekranie tygodniowego harmonogramu treningu.
- Zwiększona potencjalna różnorodność stylów strojów, butów i akcesoriów dla Młodzieży.
Rozwiązano następujące problemy:
- Nieprawidłowe pytanie na konferencji prasowej mogło czasami zostać zadane po tym, jak gracz wygrał swoje odpowiednie rozgrywki ligowe.
- Podczas wchodzenia do meczu za pośrednictwem interaktywnego symulatora dopasowania, blokada gracza byłaby niedostępna.
- W rzadkiej sytuacji, w której występuje mały skład, zespół kontrolowany przez gracza może być wypełniony bramkarzami podczas symulacji przez dłuższy czas.
- Po utworzeniu nowego zapisu trybu kariery i natychmiastowym skonfigurowaniu sieci skautowej, ekran Finanse nie wyświetlał się poprawnie po wejściu.
- Przeszkolenie środkowych napastników na napastników wymagało nieumyślnie długiego czasu.
- Niektórym środkowym napastnikom może zająć dużo czasu, choć mniej niż przed powyższą zmianą, aby trenować jako napastnik ze względu na ich atrybuty.
- Gdy wchodzisz do meczu, gdy jego połowa została zasymulowana, kamera w grze zostanie przypadkowo oddalona.
- Usunięto niektóre przypadki nieprawidłowego wyświetlania wiadomości.
- Skauci młodzieżowi czasami znajdowali podobną liczbę wysoko ocenianych i potencjalnych graczy, niezależnie od kraju, w którym badali.
- Wartość gracza może czasami znacznie przekraczać klauzulę zwolnienia gracza.
- Artykuł w Wiadomościach błędnie twierdził, że kontrakt Davida Silvy trwał 5 lat, podczas gdy w rzeczywistości wynosił 2.
- Na ekranach Importuj arkusze drużyn możliwe było przeglądanie OVR nieskrutowanych graczy.
- Po przywołaniu wszystkich Scoutów w GTN, okno potwierdzenia mogło się niepoprawnie pojawić.
- Wychodząc z ekranu harmonogramu tygodniowego, gracz został przeniesiony na niewłaściwy ekran.
- Ulepszone przejścia między ćwiczeniami szkoleniowymi.
- Zmiana reguł harmonogramu w kalendarzu lub harmonogramie tygodniowym nie zawsze podkreślała prawidłowe daty.
- Na ekranie Budżet sumy transferowe nie wliczają się do liczby Zakupionych graczy, gdy transfer został wykonany poza oknem transferowym.
- W niektórych przypadkach ustawiano niewłaściwy cel zarządu dla Ligi Mistrzów UEFA.
- Podczas edycji rękawic gracza zmiana nie zawsze była zapisywana i stosowana.
- Gracze z wysokim OVR czasami przechodzili na emeryturę wcześniej niż zamierzali.
- Podczas gry w Bundeslidze w Karierze Gracza, niektóre teksty na ekranach Mojej kariery były trudne do odczytania.
- Wartość klubu dla niektórych klubów rosła szybciej niż zamierzano.
- Pozyskanie gracza poprzez transfer zamiany graczy nie było śledzeniem odpowiednich celów na planszy.
- Ekrany po meczu czasami wskazywały, że drużyna wygrała dwumeczowy mecz bramkami na wyjeździe, podczas gdy faktycznie wygrała w rzutach karnych.
- Podczas usuwania arkusza drużyny mogło wyświetlić się niepoprawne okno potwierdzenia.
- Literówka na ekranie samouczka Osiągnięcia w Karierze gracza.
- Dostosowano kilka objaśnień przycisków interfejsu użytkownika.
- Zaktualizowano niektóre nieaktualne informacje o biografii klubu.
- Opcja Odpowiedz nie działała podczas konwersacji graczy przy użyciu myszy.
- Rozwiązano niektóre potencjalne problemy ze stabilnością.
Wirtualne kluby:
wprowadzono następującą zmianę:
- Wydłużono czas, w którym można poprosić o świętowanie.
Rozwiązano następujące problemy:
- Podczas zmiany aktywnej kamery w niektórych sytuacjach radar nie zmieniał się natychmiast.
- Prawidłowa wysokość i waga nie zawsze dotyczyły podglądu Virtual Pro 3D w zakładce My Pro.
- W niektórych okolicznościach, w zależności od wzrostu i wagi wirtualnego profesjonalisty, może być wyświetlany nieprawidłowy OVR dla wirtualnych środkowych napastników.
- Rozwiązano rzadki przypadek, w którym gracz mógł przypadkowo przejąć kontrolę nad wirtualną gwiazdą kolegi z drużyny.
- Odznaki drużyn wyświetlałyby obrazy zastępcze na stadionach.
- Opcje ułatwień dostępu nie zawsze działały zgodnie z oczekiwaniami.
- Tablica wyników może wyświetlać nieprawidłowe informacje o rezerwacji w grze.
- Podczas gry King of the Hill jako bramkarz, Radar nieprawidłowo wyświetlał wzgórze.
- Nie zapisywano dostosowań rozruchu dla kolegów z drużyny AI.
- W niektórych przypadkach okno potwierdzenia nie pojawiało się podczas wprowadzania zmian w taktyce niestandardowej.
- Elementy interfejsu użytkownika mogły czasami zmieniać się nieprawidłowo podczas dostosowywania koloru włosów.
- Elementy interfejsu użytkownika mogły czasami nakładać się podczas edycji stroju klubu i herbu.
- Niektóre teksty na ekranie nakładały się na siebie podczas bezpośredniego przechodzenia między dopasowaniami.
- Po wygraniu Mystery Ball Cup trofeum unosiło się na wodzie podczas uroczystości po meczu.
Ogólne, dźwiękowe i wizualne:
wprowadzono następujące zmiany:
- Dodano 2 Główki Gwiazd Starszego Gracza odpowiednio dla Jacka Rose i Adila Ramiego.
- Będą one dostępne dopiero po wydaniu serwera. Śledź EA SPORTS FIFA Tracker, aby dowiedzieć się, kiedy będą one dostępne w grze.
- Zaktualizowano niektóre plakietki, zestawy, audio, tablice reklamowe, tifos, pakiety transmisji, stadiony, sceny i banery.
Rozwiązano następujące problemy:
- Gracze będący częścią Adidas All-Stars nie pojawili się na liście transferów klubowych dla swojego normalnego klubu.
- Czasami kamera kooperacyjna nieoczekiwanie zmieniała ostrość podczas rzutu rożnego.
- Usunięto konkretną przeszkodę kamery na stadionie Signal Iduna Park.
- Fajerwerki nie były wyświetlane na niektórych stadionach podczas finału Ligi Europejskiej UEFA.
- Części interfejsu gier zręcznościowych przestały odpowiadać, gdy prawy drążek został zmieniony w ustawieniach dostępności.
- Niestandardowe ustawienia kamery w trybie współpracy mogą powodować problemy wizualne na stadionie Carrow Road.
- Wybranie gry na najwyższym poziomie trudności w turnieju CONMEBOL Libertadores skutkowałoby wyświetleniem ekranu Rozegraj mecz pokazującym poziom trudności jako legendarny.
- To był tylko problem wizualny, podczas gry użyto prawidłowego poziomu trudności.
- Zaktualizowano kolor podświetlenia używany podczas zamiany drużyn w turnieju CONMEBOL Libertadores.
- Czasami nakładka „Garść dla obrońców” pokazywała współczynnik konwersji gracza jako 200% podczas gry w LaLiga.
- Objaśnienie przycisku zostało nieprawidłowo sformatowane w komunikacie dotyczącym planów gry.
- Animacja została przerwana po przyznaniu rzutu karnego za piłkę ręczną w polu karnym.
- Rzut karny w tym konkretnym przypadku mógł być wykonany tylko wtedy, gdy włączone było ustawienie piłki ręcznej.
- Podczas gry czasami dźwięk był przerywany na krótkie okresy.
- Naprawiono kilka przypadków nieprawidłowego komentarza występującego podczas meczu.
- Rozwiązano kilka potencjalnych problemów ze stabilnością.
- Rozwiązano kilka drobnych problemów z dźwiękiem.
Rozpoczęcie:
rozwiązano następujące problemy:
- Jeśli funkcja Rewind została użyta podczas meczu, nie zakończy się to walkowerem, jeśli drużyna skończy z 5 czerwonymi kartkami.
- Po przewinięciu czasami niepoprawny komentarz był odtwarzany na najważniejszych momentach meczu.
- Po przewinięciu interfejs odliczania menu pauzy może pozostać na ekranie.
- Podczas oglądania powtórki i przechodzenia między graczami wskaźnik gracza poruszałby się szybciej niż zamierzano.
- Element interfejsu wyboru zespołu czasami wyświetlał się niepoprawnie po najechaniu kursorem myszy.
- Problem ze stabilnością podczas wybierania rozgrywki w FUT podczas przepływu nowych użytkowników w grze FIFA 21.
- W Mystery Ball podczas gry w VOLTA FOOTBALL czasami wartości bramek były niepoprawnie zliczane.
- Pogoda lub zużycie boiska zostaną przeniesione na mecz inauguracyjny VOLTA FOOTBALL, jeśli poprzedni mecz inauguracyjny 11 na 11 miał jedno z ustawień zdefiniowanych w Ustawieniach gry.
Zostaw komentarz