CM Tweaks to modyfikacja aktualizująca tryb kariery menedżera, który poprawia różne aspekty gry. Mowa o szkółce juniorów, skautingu, negocjacji, ocen meczowych i nie tylko.
Link do Modyfikacji
CM Tweaks
Poradnik Instalacyjny
– Pobierz FIFA Mod Manager i zainstaluj go, korzystając z tego przewodnika.
– Za pomocą programu 7Zip, WinZip lub wbudowanego eksploratora plików systemu Windows rozpakuj plik CMTweaks.fifamod w dowolnym miejscu.
– Otwórz FIFA Mod Manager, wybierz Import Mod(s) i wybierz plik CMTweaks.fifamod, który właśnie rozpakowałeś.
– Kliknij Zastosuj mod(y).
– Baw się dobrze!
Wersje
– CM Tweaks Complete
– CM Tweaks Vanilla Youth Academy (Szkółka juniorów z podstawki)
– CM Tweaks Reasonable Youth Academy Attributes (still better than vanilla)
– CM Tweaks No Manager Sack Only (Brak zwolnienia menedżera)
– CM Tweaks Increased Player Growth Only
– CM Tweaks Infinite Stamina (nieskończona wytrzymałość zawodników)
– CM Tweaks Silent Goal Sounds
– CM Tweaks Player Career Level 70 Cap
Cechy Modyfikacji
Skauting:– Zwiększono liczbę zawodników GTN poddawanych obserwacji każdego miesiąca.
– Zmniejszono liczbę dni potrzebnych na zwiad zawodników w GTN.
– Zwiększono wskaźnik ujawniania atrybutów zawodników z listy transferowej. To ma sens, że sprzedające kluby pozwolą ci szczegółowo sprawdzić swoich zawodników.
– Podwojono szybkość ujawniania atrybutów zawodników GTN podczas okien transferowych.
– Obniżono minimalny wiek zawodników młodzieżowych do 14 lat.
– Podniesiono potencjalne zakresy dla zawodników młodzieżowych wyższego poziomu.
– Zmieniono wskaźniki pracy zawodników młodzieżowych (atak/obrona) podczas rekrutacji, aby zwiększyć szanse na wysoki wskaźnik pracy na logicznych pozycjach.
– Podniesiono atrybuty zawodników młodzieżowych wyższego poziomu.
– Zmniejszono zakres potencjału wyświetlany dla skautów wyższego poziomu, zwiększając dokładność potencjału.
– Zwiększono maksymalny wyświetlany potencjał z 94 do 99.
– Zwiększono szanse na wysoką słabą stopę dla bardziej wykwalifikowanych skautów.
– Zwiększono zakres wzrostu bramkarza, aby zmniejszyć szanse na niskiego obrońcę.
– Nieznacznie zwiększono szanse na posiadanie odpowiednich cech przez zawodników młodzieżowych.
– Zwiększono liczbę zawodników młodzieżowych obserwowanych każdego miesiąca, w zależności od umiejętności obserwatora.– Zwiększono koszt misji zwiadowczych, aby zrównoważyć wzrost umiejętności i potencjału.
– Zmniejszono prawdopodobieństwo, że skaut wyższego poziomu znajdzie zawodników niższego poziomu.
– Zmniejszono wariancję atrybutów podczas obserwacji zawodników młodzieżowych.
– Gdy młodzi zawodnicy grożą opuszczeniem akademii, czas między wysłaniem wiadomości e-mail a ich odejściem został wydłużony z 3 do 30 dni.
– Zwiększono szanse na znalezienie wyższej jakości zawodników w oczekiwanych krajach.
– Zwiększono jakość zawodników młodzieżowych podczas obserwacji Europy Północnej.
– Zwiększono minimalną liczbę atrybutów ujawnianych podczas wstępnej obserwacji zawodników.Morale:– Zwiększono morale zawodników dzięki dniom odpoczynku i regeneracji.
– Zmniejszono oczekiwany maksymalny czas gry dla graczy (dla wszystkich ról). Oznacza to, że ważni gracze i wyżej będą łatwiejsi do zadowolenia pod względem czasu gry w każdym tygodniu.Dzień Meczu:– Zwiększono zróżnicowanie frekwencji na meczach. Zwiększona frekwencja na meczach 1/2 EFL League.
– Zwiększono szansę na to, że wybór rozmowy na konferencji prasowej będzie miał wpływ na morale i zmniejszono wymuszoną częstotliwość wydarzeń prasowych.Mecze:– Zwiększono modyfikator PD za mecz dla graczy, którzy grają 30-60 minut. Nie jest to odzwierciedlone w ocenie meczowej, ale powinno wpłynąć na rozwój atrybutów gracza.
– Podczas “przeskakiwania do wyniku” w rozegranych meczach, oceny meczowe będą lepiej odzwierciedlać rzeczywistą wydajność (tj. ST z hat-trickiem zdobędzie 9-10 punktów, podobnie jak GK z CS i wieloma obronami lub DEF z wysokim posiadaniem piłki i tacklami). Przyzwoici obrońcy mogą teraz uzyskać wyższą ocenę meczu niż szczęśliwi strzelcy bramek.
– Zmniejszono wpływ czasu gry na ocenę meczu.
– Naciskanie taktyki zmniejszało wytrzymałość gracza 4-krotnie w stosunku do normalnego tempa; teraz jest to bliżej 1,5x.
– Wytrzymałość została nieznacznie wzmocniona, aby odpowiadała wytrzymałości zwykle traconej w symulowanych meczach.Symulowane mecze:– Zmniejszono bazową utratę wytrzymałości w meczach symulacyjnych. Wymaga dalszych testów, ponieważ wyniki nie są zauważalne.
– Zwiększono przyrost oceny meczowej w symulowanych meczach za gole, asysty i CS.Zarządzanie zawodnikami:– Zmniejszono utratę szczęścia zawodników z ławki rezerwowych / rezerwowych, aby symulować inne możliwości dla zawodników rezerwowych (U18 / U21 / mecze towarzyskie).
– Usunięto karę w postaci oceny meczowej dla zawodników rezerwowych grających 30-60 minut (ocena nadal zależy od zaangażowania w grę, więc zawodnicy rezerwowi naturalnie nadal będą oceniani niżej).
– Nieznacznie zmniejszono wymagania dotyczące wydajności w celu osiągnięcia dobrej formy, aby przeciwdziałać sztucznie niskim ocenom meczowym w rozegranych meczach.
– Zwiększono wskaźniki regeneracji kondycji dzień po meczu, aby przeciwdziałać sporadycznym meczom back-to-back.
– Podwyższono minimalny wiek emerytalny.Rozwój gracza:– Nieznacznie zwiększono szybkość przyrostu atrybutów w każdym miesiącu.
– Nieznacznie obniżono ocenę meczową wymaganą do osiągnięcia maksymalnego rozwoju, aby uwzględnić sztucznie niskie oceny meczowe w rozegranych meczach.
– Zrównoważono wpływ planów treningowych.
– Zmniejszono współczynnik spadku planu treningowego wzrostu, aby umożliwić weteranom grę.
– Umożliwienie graczom przekraczania ich potencjału w bardzo wolnym tempie, zamiast zatrzymywania wzrostu.Negocjacje:– Zmniejszono ryzyko niepowodzenia negocjacji transferowych z powodu oferowania zbyt niskiej wartości – nadal jest to ryzyko.
– Zmniejszono ryzyko, że negocjacje kontraktowe zakończą się fiaskiem z powodu zaoferowania zbyt niskiej pensji – nadal istnieje takie ryzyko.
– Naprawiono błąd w negocjacjach kontraktowych, który umożliwiał agentom zawodników rozpatrywanie komicznie niskich ofert płacowych.
– Zwiększono pole manewru przy podejmowaniu decyzji o podziale pensji za wypożyczenie (bogate kluby powinny częściej pokrywać większość kosztów).
– Zwiększono liczbę przypadków, w których menedżerowie AI mogą odrzucić propozycje podziału pensji przed ich wycofaniem.
– Zmniejszono liczbę dni między negocjacjami kontraktu po nieudanym odnowieniu / porozumieniu z 14 do 7.
– Zwiększono minimalną długość kontraktu zawodnika młodzieżowego do 4 lat.
– Zwiększono liczbę godzin dnia ostatecznego z 10 do 24 – nadal można go pominąć.
– Nieznacznie zmniejszono liczbę dni/godzin potrzebnych SI na odpowiedź na oferty transferowe.
– Skrócono czas reakcji SI na oferty wypożyczenia i transferu.Menedżer:– Brak zwolnienia menedżera
– Menedżerowie SI odnawiają teraz więcej kontraktów, aby zapewnić sobie wystarczającą liczbę zawodników na sezon. Powinno to zapobiec sytuacjom, w których drużynom brakuje zawodników na określone pozycje i zmniejszyć liczbę wolnych agentów.
– Zwiększono szansę na to, że kluby zaoferują pracę odnoszącemu sukcesy menedżerowi.Różne:– Obcisłe, wyciągnięte koszulki są teraz częściej spotykane u nowych zawodników Akademii Młodzieżowej.
– Zaktualizowano kursy wymiany walut.
Galeria