Strona główna FIFA FIFA 23 FIFA 23 CM Tweaks TU17.1
FIFA 23Gameplay

FIFA 23 CM Tweaks TU17.1

624

CM Tweaks to modyfikacja aktualizująca tryb kariery menedżera, który poprawia różne aspekty gry. Mowa o szkółce juniorów, skautingu, negocjacji, ocen meczowych i nie tylko.

Dostępne są podmody, które edytują tylko niektóre aspekty gry i pomijają inne zmiany  dostępne w pełnej wersji modyfikacji (np. znacznie zmniejszając szansę na zwolnienie menedżera).
Autor: FlyingFoxes



Link do Modyfikacji

CM Tweaks

Poradnik Instalacyjny

– Pobierz FIFA Mod Manager i zainstaluj go, korzystając z tego przewodnika.
– Za pomocą programu 7Zip, WinZip lub wbudowanego eksploratora plików systemu Windows rozpakuj plik CMTweaks.fifamod w dowolnym miejscu.
– Otwórz FIFA Mod Manager, wybierz Import Mod(s) i wybierz plik CMTweaks.fifamod, który właśnie rozpakowałeś.
– Kliknij Zastosuj mod(y).
– Baw się dobrze!

Wersje

– CM Tweaks Complete
– CM Tweaks Vanilla Youth Academy (Szkółka juniorów z podstawki)
– CM Tweaks Reasonable Youth Academy Attributes (still better than vanilla)
– CM Tweaks No Manager Sack Only (Brak zwolnienia menedżera)
– CM Tweaks Increased Player Growth Only
– CM Tweaks Infinite Stamina (nieskończona wytrzymałość zawodników)
– CM Tweaks Silent Goal Sounds
– CM Tweaks Player Career Level 70 Cap

Cechy Modyfikacji

Skauting:
– Zwiększono liczbę zawodników GTN poddawanych obserwacji każdego miesiąca.
– Zmniejszono liczbę dni potrzebnych na zwiad zawodników w GTN.
– Zwiększono wskaźnik ujawniania atrybutów zawodników z listy transferowej. To ma sens, że sprzedające kluby pozwolą ci szczegółowo sprawdzić swoich zawodników.
– Podwojono szybkość ujawniania atrybutów zawodników GTN podczas okien transferowych.
– Obniżono minimalny wiek zawodników młodzieżowych do 14 lat.
– Podniesiono potencjalne zakresy dla zawodników młodzieżowych wyższego poziomu.
– Zmieniono wskaźniki pracy zawodników młodzieżowych (atak/obrona) podczas rekrutacji, aby zwiększyć szanse na wysoki wskaźnik pracy na logicznych pozycjach.
– Podniesiono atrybuty zawodników młodzieżowych wyższego poziomu.
– Zmniejszono zakres potencjału wyświetlany dla skautów wyższego poziomu, zwiększając dokładność potencjału.
– Zwiększono maksymalny wyświetlany potencjał z 94 do 99.
– Zwiększono szanse na wysoką słabą stopę dla bardziej wykwalifikowanych skautów.
– Zwiększono zakres wzrostu bramkarza, aby zmniejszyć szanse na niskiego obrońcę.
– Nieznacznie zwiększono szanse na posiadanie odpowiednich cech przez zawodników młodzieżowych.
– Zwiększono liczbę zawodników młodzieżowych obserwowanych każdego miesiąca, w zależności od umiejętności obserwatora.
– Zwiększono koszt misji zwiadowczych, aby zrównoważyć wzrost umiejętności i potencjału.
– Zmniejszono prawdopodobieństwo, że skaut wyższego poziomu znajdzie zawodników niższego poziomu.
– Zmniejszono wariancję atrybutów podczas obserwacji zawodników młodzieżowych.
– Gdy młodzi zawodnicy grożą opuszczeniem akademii, czas między wysłaniem wiadomości e-mail a ich odejściem został wydłużony z 3 do 30 dni.
– Zwiększono szanse na znalezienie wyższej jakości zawodników w oczekiwanych krajach.
– Zwiększono jakość zawodników młodzieżowych podczas obserwacji Europy Północnej.
– Zwiększono minimalną liczbę atrybutów ujawnianych podczas wstępnej obserwacji zawodników.
Morale:
– Zwiększono morale zawodników dzięki dniom odpoczynku i regeneracji.
– Zmniejszono oczekiwany maksymalny czas gry dla graczy (dla wszystkich ról). Oznacza to, że ważni gracze i wyżej będą łatwiejsi do zadowolenia pod względem czasu gry w każdym tygodniu.
Dzień Meczu:
– Zwiększono zróżnicowanie frekwencji na meczach. Zwiększona frekwencja na meczach 1/2 EFL League.
– Zwiększono szansę na to, że wybór rozmowy na konferencji prasowej będzie miał wpływ na morale i zmniejszono wymuszoną częstotliwość wydarzeń prasowych.
Mecze:
– Zwiększono modyfikator PD za mecz dla graczy, którzy grają 30-60 minut. Nie jest to odzwierciedlone w ocenie meczowej, ale powinno wpłynąć na rozwój atrybutów gracza.
– Podczas “przeskakiwania do wyniku” w rozegranych meczach, oceny meczowe będą lepiej odzwierciedlać rzeczywistą wydajność (tj. ST z hat-trickiem zdobędzie 9-10 punktów, podobnie jak GK z CS i wieloma obronami lub DEF z wysokim posiadaniem piłki i tacklami). Przyzwoici obrońcy mogą teraz uzyskać wyższą ocenę meczu niż szczęśliwi strzelcy bramek.
– Zmniejszono wpływ czasu gry na ocenę meczu.
– Naciskanie taktyki zmniejszało wytrzymałość gracza 4-krotnie w stosunku do normalnego tempa; teraz jest to bliżej 1,5x.
– Wytrzymałość została nieznacznie wzmocniona, aby odpowiadała wytrzymałości zwykle traconej w symulowanych meczach.
Symulowane mecze:
– Zmniejszono bazową utratę wytrzymałości w meczach symulacyjnych. Wymaga dalszych testów, ponieważ wyniki nie są zauważalne.
– Zwiększono przyrost oceny meczowej w symulowanych meczach za gole, asysty i CS.
Zarządzanie zawodnikami:
– Zmniejszono utratę szczęścia zawodników z ławki rezerwowych / rezerwowych, aby symulować inne możliwości dla zawodników rezerwowych (U18 / U21 / mecze towarzyskie).
– Usunięto karę w postaci oceny meczowej dla zawodników rezerwowych grających 30-60 minut (ocena nadal zależy od zaangażowania w grę, więc zawodnicy rezerwowi naturalnie nadal będą oceniani niżej).
– Nieznacznie zmniejszono wymagania dotyczące wydajności w celu osiągnięcia dobrej formy, aby przeciwdziałać sztucznie niskim ocenom meczowym w rozegranych meczach.
– Zwiększono wskaźniki regeneracji kondycji dzień po meczu, aby przeciwdziałać sporadycznym meczom back-to-back.
– Podwyższono minimalny wiek emerytalny.
Rozwój gracza:
– Nieznacznie zwiększono szybkość przyrostu atrybutów w każdym miesiącu.
– Nieznacznie obniżono ocenę meczową wymaganą do osiągnięcia maksymalnego rozwoju, aby uwzględnić sztucznie niskie oceny meczowe w rozegranych meczach.
– Zrównoważono wpływ planów treningowych.
– Zmniejszono współczynnik spadku planu treningowego wzrostu, aby umożliwić weteranom grę.
– Umożliwienie graczom przekraczania ich potencjału w bardzo wolnym tempie, zamiast zatrzymywania wzrostu.
Negocjacje:
– Zmniejszono ryzyko niepowodzenia negocjacji transferowych z powodu oferowania zbyt niskiej wartości – nadal jest to ryzyko.
– Zmniejszono ryzyko, że negocjacje kontraktowe zakończą się fiaskiem z powodu zaoferowania zbyt niskiej pensji – nadal istnieje takie ryzyko.
– Naprawiono błąd w negocjacjach kontraktowych, który umożliwiał agentom zawodników rozpatrywanie komicznie niskich ofert płacowych.
– Zwiększono pole manewru przy podejmowaniu decyzji o podziale pensji za wypożyczenie (bogate kluby powinny częściej pokrywać większość kosztów).
– Zwiększono liczbę przypadków, w których menedżerowie AI mogą odrzucić propozycje podziału pensji przed ich wycofaniem.
– Zmniejszono liczbę dni między negocjacjami kontraktu po nieudanym odnowieniu / porozumieniu z 14 do 7.
– Zwiększono minimalną długość kontraktu zawodnika młodzieżowego do 4 lat.
– Zwiększono liczbę godzin dnia ostatecznego z 10 do 24 – nadal można go pominąć.
– Nieznacznie zmniejszono liczbę dni/godzin potrzebnych SI na odpowiedź na oferty transferowe.
– Skrócono czas reakcji SI na oferty wypożyczenia i transferu.
Menedżer:
–  Brak zwolnienia menedżera
– Menedżerowie SI odnawiają teraz więcej kontraktów, aby zapewnić sobie wystarczającą liczbę zawodników na sezon. Powinno to zapobiec sytuacjom, w których drużynom brakuje zawodników na określone pozycje i zmniejszyć liczbę wolnych agentów.
– Zwiększono szansę na to, że kluby zaoferują pracę odnoszącemu sukcesy menedżerowi.
Różne:
– Obcisłe, wyciągnięte koszulki są teraz częściej spotykane u nowych zawodników Akademii Młodzieżowej.
– Zaktualizowano kursy wymiany walut.

Galeria

Napisane przez
Bartul

Piękny, twardy chłop zakochany w modyfikacjach!

Wesprzyj FIFASITE.PL

Postaw mi kawę na buycoffee.to

NASZ DISCORD!

ANKIETA

Jaki jest Twój ulubiony tryb w EA FC 24?

View Results

Loading ... Loading ...

Kupuj gry taniej

Polecane artykuły

FC 24 KIA Career Mode TU17 – Gratka dla karierowiczów

Wcześniej zaprezentowałem Wam jedną z modyfikacji od moddera KIA. Dziś nadszedł czas...

FC 24 KIA Gameplay Mod TU17 – Realistyczny Gameplay

Gameplay z podstawki EA Sports FC 24 w ogóle nie przypadł mi...

FC 24 Max Energy and Sharpness Training Plan TU17 – Ułatwienie trybu kariery

Dbanie o skupienie i kondycję piłkarzy w EA FC 24 to jedna...

FC 24 Players Always Happy Mod TU17 – Idealny dodatek do kariery

System określający morale zawodników w EA FC 24 bywa niezwykle frustrujący i...