Paul jest wielkim fanem piłki nożnej a zarazem graczem FIFA. Jednak jak sam twierdzi, gameplay najnowszej odsłony serii jest odrażająco nierealistyczny. Dlatego postanawia samemu go zmodyfikować.
Paulv2k4 Gameplay Mod to stworzona przez Paula łatka, która wprowadza do FIFA 23 bardziej, że tak to ujmę “Brytyjską Mentalność”. Od teraz większy nacisk postawiony jest na fizyczność piłkarzy i ich personalne przebłyski geniuszu. Oznacza to drastyczną zmianę w pojedynkach 1 na 1, w których piłkarze o większej sile i równowadze będą dominować nad słabszymi. Resztę zmian modyfikacji odnajdziecie poniżej, wraz z linkiem do instalacji:
LINK DO MODYFIKACJI
Paulv2k4 Gameplay Mod TU10
ZALECANE USTAWIENIA
Suwaki: Pozostaw WSZYSTKIE suwaki jako domyślne!
Poziom Trudności: Klasa Światowa lub Legendarny
Tryb Rywalizacji: Wyłączony
Trudność zależna od piłkarza: Włączona
Atrybuty: Klasyczny
Surowość sędziów: Łagodna
Ustawienia kontrolera: Ja osobiście gram na Assisted, ale mocno znerfiłem ilość asyst w tym modzie.
JAK TESTOWANY JEST MOD
Tradycyjnie gram w mecze CPU kontra CPU, aby przetestować wszelkie zmiany, które wprowadzam do gry. Moje drużyny testowe zmieniają się z każdym tytułem. W FIFA 23 używam Newport przeciwko Bradford, Newport przeciwko Liverpoolowi, Newport przeciwko Man City lub Blackburn przeciwko Crystal Palace.
OBECNA ZAWARTOŚĆ MODYFIKACJI
# Prędkość gracza
– Podstawowa prędkość zawodników obniżona o 10% przy 5% wzroście prędkości maksymalnej, co obniża ogólną prędkość, ale zwiększa różnicę pomiędzy najlepszymi i najgorszymi zawodnikami.
– Zawodnicy ze słabym atrybutem dryblingu będą mieli problemy z dryblowaniem z piłką, szczególnie z obracaniem się w ciasnych miejscach# Siła zawodnika
– Zawodnicy z dużą siłą i równowagą mają znaczną przewagę nad innymi w fizycznej stronie gry. Zauważysz to w walkach 1v1 oraz w kolizjach powietrznych# AI
– SI będzie grała dużo więcej długich podań
– SI nie będzie grała tak często Tika Taka
– SI będzie częściej dośrodkowywać piłkę
– SI będzie faulować i będzie bardzo agresywna
– SI będzie strzelać z dystansu / z krawędzi boiska
– SI będzie stale atakować, ale bez “skryptów”
– AI będzie popełniać błędy w dążeniu do tworzenia szans# Pozycjonowanie
– Gracze będą pokrywać przestrzeń, utrzymywać formę i ogólnie bronić znacznie lepiej# Obrona
– Atakowanie jest znacznie trudniejsze, zwłaszcza podczas biegu
– Blokowanie jest znacznie trudniejsze i nie ma różnicy między umiejętnością blokowania przez zawodników użytkownika i SI
– Jest o wiele łatwiej przepchnąć gracza podczas ataku# Bramkarze
– Bramkarze są bazowani na ich indywidualnych umiejętnościach
– Naprawiono możliwość ratowania, gdy piłka jest obok ich ciała
– Sprawił, że GK mają momenty geniuszu (“AAAAA.. Taki jest Wojtek!”)# Podania
– Podanie jest znacznie bardziej oparte na umiejętności, istnieje duża różnica między świetnymi a słabymi piłkarzami. Zawodnicy słabo uzdolnieni popełniają o wiele więcej błędów, co sprawia, że gra Tika Taka jest niezwykle trudna w słabszych ligach# Strzelanie
– Strzelanie jest bardziej oparte na umiejętnościach, istnieje duża różnica pomiędzy najlepszymi i najgorszymi zawodnikami.
– Strzały finezyjne są znacznie trudniejsze i tylko najlepsi gracze potrafią je wykonać.# Kontuzje
– Gracze częściej są dotknięci lekkimi urazami (“knock”) z fizycznej strony piłki nożnej. Jest to jeden z moich błędów w podstawowej wersji FIFA, piłka nożna jest fizyczną grą i w prawdziwym życiu, wszystko co widzisz to zawodnicy toczący się wokół “kontuzji”. Zrobiłem co mogłem, aby dodać to do gry.# Wiele innych mniejszych rzeczy!