FIFA 23 może pochwalić się rzeszą wspaniałych modyfikacji. Do najciekawszych z nich należą te odmieniające gameplay, a o to jeden z nich autorstwa Helsa!
Pure Football Gameplay Mod to jeden z najfajnieszych modów do FIFY 23, a przynajmniej według mojej opinii. Zmiany jakie wprowadza w przyjemny sposób oddziałują na gameplay czyniąc go niezwykle realistycznym.
Link do modyfikacji
Pure Football Gameplay Mod od hels
Opis modyfikacji (Od Autora)
Czym jest Pure Football?
W porządku, uczciwe pytanie. Pure football to mod do FIFA 23, który całkowicie zmienia rozgrywkę offline, szukając realizmu w budowaniu, rytmie i wynikach gry. Jest przeznaczony tylko dla trybu offline. Nie był testowany w trybie online, nie wiem, czy działa, czy nie, ani nie chcę wiedzieć, a także nie wiem, czy EA może wykryć mod w trybie online i oznaczyć go jako hack, więc każde użycie w trybie online i jego konsekwencje to tylko odpowiedzialność użytkownika.Czy możesz rozszerzyć i wyjaśnić listę zmian w poszukiwaniu tego realizmu?
Oczywiście, że mogę, aby osiągnąć mój cel, mod zawiera.
– Ogólne spowolnienie prędkości, głównie w przyspieszeniu gracza i prędkości piłki.
– Odświeżona fizyka, kontrola piłki i drybling, w poszukiwaniu większej zgodności z rzeczywistą fizyką piłki i gracza. Z dryblingu usunięto prawie całe podbicie, aby uzyskać bardziej kontrolowany drybling, który pozwala na szybsze ruchy.
– Zmieniono błędy. Teraz błędy zależą w znacznie większym stopniu od szybkości gracza, szybkości piłki, czasu, jaki gracz ma na przeanalizowanie zagrania, a przede wszystkim atrybuty mają większe znaczenie. Podczas gdy niżej oceniani gracze nadal mogą wykonywać niesamowite zagrania, będą mieli znacznie większe trudności z ich konsekwentnym wykonywaniem, a posiadanie jednego lub więcej najlepszych graczy w składzie będzie znacznie bardziej zauważalne, zarówno w stworzonym zagrożeniu, jak i w ogólnym rytmie i ruchu piłki. Zauważysz również dużą różnicę podczas gry przeciwko COM między dobrą drużyną a mniej utalentowaną. Ogólnie rzecz biorąc, mniej utalentowane drużyny popełniają więcej błędów i wolniej poruszają się z piłką niż najlepsze zespoły, a także bardziej zobowiązują się do kontrataków, ale zależy to również całkowicie od ich taktyki.
– Zmieniona fizyczność i kontakty. Chociaż wciąż muszę naprawić pewną usterkę w powietrzu, w której gracz zacina się podczas kontaktu z innym graczem walczącym o piłkę, ogólnie rzecz biorąc, fizyczność graczy jest znacznie bardziej sprawiedliwa. Gracze z piłką będą nieco bardziej wytrzymali, a obrońcy są również bardziej utalentowani w momencie odbierania piłki przeciwnikowi.
– Zmienione pozycjonowanie. Teraz obrońcy powinni znajdować się znacznie bliżej swoich domniemanych celów, przynajmniej w ostatniej tercji, i powinno być znacznie więcej walk o piłkę w pobliżu obszaru wroga. Drużyny, które naciskają wyżej, będą nieco bardziej narażone z tyłu, ale w zamian będą naciskać naprawdę mocno, aby odzyskać piłkę. Mimo to, większość taktyk presji będzie reorganizować drużyny w pobliżu obszaru, jeśli piłka przekroczy linię środkową, a drużyny będą wracać do obszaru, aby bronić się tak, jak robią to w prawdziwym życiu. Nadal jednak występuje problem, w którym środek pola jest traktowany jako pojedynczy pas zamiast dwóch (defensywnego i ofensywnego), a skrzydłowi będą bronić prawie w linii z defensywnym pomocnikiem, zamiast wciskać się górą w boisko, więc wszelkie pomysły, jak to naprawić, jeśli jesteś modderem, będą mile widziane i zostaniesz za nie nagrodzony.
– Odświeżeni bramkarze. Bramkarze częściej podtrzymują świetną formę. Zasadniczo odpowiedzialny jest za to Paul Keeper EBX, cała jego praca, więc sprawdź jego mod kariery i rozgrywki, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.I wiele, wiele więcej.Zrobiłeś to wszystko sam, serio?
Nie, oczywiście, że nie i nadszedł czas na kredyty.
Przede wszystkim słowa uznania dla Kapitana Kidda, nie znam jego użytkownika tutaj, jeśli takowy istnieje, za to, że jest członkiem zespołu deweloperskiego Pure Football i pomógł mi głównie we wczesnych etapach modowania gry. Pomógł mi ogólnie zrozumieć, jak działa cała struktura gry i gdzie zacząć zmieniać wartości i do czego służą poszczególne rzeczy. Podziękowania należą się również RBS za stworzenie prywatnego discorda, którego używaliśmy do wewnętrznej komunikacji, a także za bycie wsparciem i udzielanie mi szczegółowych informacji na temat społeczności FIFA i piłki nożnej w ogóle. Doceniam te rozmowy i fakt, że założyłeś dla nas discorda!
Zacząłem pracować nad wersją alfa projektu @hatesince97, kiedy był w zespole deweloperskim Pure Football, więc nawet jeśli zmienię wiele wartości z początkowych, które miał, może być wiele innych, które nadal tam są. Cała zasługa przypada mu za to, że pomógł mi rozpocząć ten projekt i pokazał mi wiele wartości, a także dał mi dostęp do swojej pracy, gdy FMT wciąż nie umożliwiało dostępu do wartości innych modów bez posiadania projektu.
Czas wspomnieć o człowieku, legendzie @Paul-v Ilość pomocy, jakiej udzielił mi ten człowiek, nawet bez bezpośredniego zaangażowania w mod, jest ogromna. Na początek podzielił się projektem Locale.ini, którego nie mogłem znaleźć nigdzie indziej, więc do dziś jest pierwszą i jedyną osobą, o której wiem, że początkowo wyciekła Locale.ini. Poza tym opracował całe DARMOWE NARZĘDZIE do modowania FIFY, które działa jak urok. Utrzymuje go na bieżąco z aktualizacjami gry i słucha opinii. Wielkie brawa za ten wkład, który zasadniczo umożliwia modowanie. Co więcej, opracował funkcjonalność w swoim narzędziu, FMT, która pozwala otwierać pliki .fifamod i .fbmod jako projekty, dając dostęp do OGROMNEJ ILOŚCI INFORMACJI bez konieczności podawania pliku projektu, więc również wielkie uznanie dla niego za to.
Jest to coś, co zmienia modding, ponieważ nie ma już sekretów w moddingu. Teraz praca wykonywana jest dla całej społeczności i to jest coś, co uważam za kluczowe dla społeczności FIFA. Wyrażę również uznanie dla wszystkich modów, z których zaczerpnąłem wartości lub całe EBX, zaczynając ponownie od własnego moda Paul-v. Od niego zaczerpnąłem, jak już wspomniałem, keepery, ale także strzeleckie EBX są jego autorstwa. Myślę, że zarówno keeper, jak i shooting są nietknięte, po prostu zaimportowałem jego EBX do moda. Ten, którego nie pamiętam, czy jest jego, czy pochodzi z innego moda i został dotknięty, czy nie, przechodzi. Ale mogę potwierdzić, że pracowałem z jego EBX w pewnym momencie, więc możliwe, że obecny przechodzący EBX w grze jest jego.
Następnym, o którym muszę wspomnieć, jest Danielz, który również nie wiem, czy ma użytkownika w evo-web. Wziąłem od niego wartości w actor_movement ebx związane z animacjami. Tak więc wszystkie wartości AnimationPlaybackTimeRatio są jego autorstwa i cała zasługa należy do niego. Poza tym, pracowałem z jego przechodzącym ebx w jakimś czasie w przeszłości, jak sądzę, i wziąłem od niego wiele wartości z fizyki, których jeśli nie używam bezpośrednio (niektóre mogą, inne nie), to przynajmniej były przydatne, aby pomóc mi zrozumieć, jak fizyka działa w grze.
Powiedział mi również o zmianach w plikach initfs oprócz samego locale.ini i nauczył mnie kilku wartości do zmiany, które również zawarłem w moim uczciwym modzie AI. Nie pamiętam na pewno, czy wziąłem jego mod balansu rozgrywki AI jako bazę dla mojego własnego sprawiedliwego AI, czy też zacząłem go od zera z informacjami, które mi powiedział / wziąłem z jego moda, ale przynajmniej posłużył mi jako inspiracja do włączenia dodatku zmieniającego pliki initfs i wskazał mi wartości do zmiany, nawet jeśli potem spojrzałem na inne na własną rękę.
Na koniec, ale nie mniej ważne, chciałem jeszcze raz podziękować całej społeczności PES2021 evo-web, ponieważ chociaż jest to inna gra, ostatecznie sposób modowania jest taki sam, więc cała wiedza, którą zdobyłem w PES, jak wypróbować wartości, jak szukać słów kluczowych itp, nadal ma zastosowanie, więc dziękuję wszystkim użytkownikom Evo-Web, którzy w pewnym momencie pomogli mi wejść w modding i zainspirowali mnie do bycia modderem, zaczynając od incasa lub bromiego, ale przechodząc przez wielu, wielu innych, takich jak Jostike, którzy pracowali ze mną i / lub pomagali mi po drodze. Wielkie dzięki dla wszystkich.
Bardzo efektowna sekcja z podziękowaniami!
Projekty dla obu modów zostały dołączone, aby ułatwić dostęp do wartości. Moja praca jest otwarta, ponieważ kiedy dzielę się czymś dla społeczności, to dla radości wszystkich, a nie dla własnej korzyści. Jeśli wykorzystasz jakąkolwiek wartość użytą w moim modzie, proszę o podanie mnie jako źródła materiału, tak jak zrobiłem to z innymi.
Instrukcja (Od Autora)
1. Pobierz FIFA Mod Manager, który można uzyskać na ich stronie internetowej (wystarczy wygooglować).
2. Dodaj dwa mody za pomocą menedżera modów. Mod Fair AI musi mieć wyższy priorytet, co oznacza, że ładuje się jako ostatni, czyli musi znajdować się na dole kolejności ładowania.
3.Dodaj -dataPath FIFAModData w argumentach Steam lub EAapp podczas uruchamiania gry.
4.Usuń folder FIFA23 znajdujący się w C:\Users\(YOUR USER)\AppData\Local\Temp. Należy pamiętać, że jeśli system Windows znajduje się w innej jednostce niż C, lokalizacja ta również może się różnić. Jest to przydatne do usuwania aktualizacji tuningu na żywo, które mogą wpływać na rozgrywkę. Jeśli kiedykolwiek poczujesz, że gra przyspiesza, sztuczna inteligencja staje się nagle zbyt sprytna lub fizyka nie działa zgodnie z przeznaczeniem, zamknij grę, usuń ten folder i uruchom ponownie z opcją Usuń FIFAModData.
Kliknij strzałkę w dół obok przycisku uruchamiania i wybierz opcję “Usuń FIFAModData i uruchom” obok niego. Najlepiej robić to za każdym razem, gdy uruchamiasz mod.
5. Gdy wejdziesz do gry, nie łącz się z serwerami na początku gry lub gdy zamierzasz rozegrać szybki mecz, pamiętaj, aby zawsze pomijać i nie łączyć się. Pobranie aktualizacji może zmienić wrażenia z rozgrywki.Możesz użyć dowolnych ustawień, ale moje preferowane to:
Trudność: Klasa Światowa
Trudność gracza: Wł.
Atrybuty: Klasyczny
Czas trwania: 20 minut na połowę.
Szybkość: Normalna.W suwakach po prostu daj więcej umiejętności bramkarzom, jeśli chcesz (zależy od Ciebie) i ustaw następną.
Oznaczenie 90
Odległość między liniami: 69
Szerokość linii: 65
Pozycje obronne: 60Jeśli chodzi o pomoc w podaniach i tym podobnych, gram z podaniami w trybie ręcznym i strzałami w trybie pół-ręcznym. Kontekstowy drybling i kontekstowe ataki i wszystko podobne jest aktywowane w całości lub w większości, ale zależy to od twoich upodobań.
Konkluzja (Autora)
Tak więc, to wszystko z mojej strony, mam nadzieję, że spodoba wam się rozgrywka i przekażecie mi opinie, będę czytał wszystkie wasze komentarze i postaram się, aby mod był jeszcze lepszy niż jest. Wiem, że wciąż ma pewne wady i że COM może czasami wydawać się bardzo wnikliwy, ale dzięki sprytnej obronie myślę, że nadal możesz zrujnować większość możliwości AI.
Wiem też, że AI może być nieco trudna do pokonania, gdy bronią się tak bardzo z tyłu, a także, że czasami zmiana kursora robi paskudne rzeczy i obrona po stronie użytkownika jest nieco trudna, ale nadal jest to najlepsze doświadczenie, jakie kiedykolwiek miałem w grze piłkarskiej, fizyka i drybling / rytm mądry, rytm gry jest realistyczny, a zatrzymywanie piłki i robienie pauzy jest teraz znacznie bardziej potrzebne i satysfakcjonujące.
Jestem otwarty na wszelkie uwagi krytyczne na temat moda i chcę wiedzieć, co sądzicie o wspomnianych już dobrych i złych punktach, które moim zdaniem ma gra, oraz o wszelkich innych dobrych / złych punktach, które uważacie, a których tak naprawdę nie zdałem sobie sprawy / nie wspomniałem tutaj.
Dzięki, miłej zabawy i do zobaczenia na boisku!