Najnowsza aktualizacja tytułu będzie wkrótce dostępna dla wersji gry FIFA 23 na PlayStation 5, Xbox Series X|S i PC (aplikacja EA/Origin/Steam/Epic Games Store).
FIFA Ultimate Team
wprowadzono następujące zmiany:
- Dodano licznik wygranych i przegranych w centrum Mistrzostw FUT, który śledzi wyniki w bieżących rozgrywkach barażowych i finałowych.
- Zaktualizowano niektóre elementy interfejsu użytkownika w sklepie FUT i dodano etykiety dla najpopularniejszych i najkorzystniejszych pakietów FIFA Point.
Rozwiązano następujące problemy:
- Ustawienia kontrolera i kamery mogły zostać nieprawidłowo zresetowane do wartości domyślnych po dłuższym przebywaniu w menu.
- Niektóre wyzwania FUT Moments nie były prawidłowo śledzone.
- Animacje walkout nie zawsze były odtwarzane zgodnie z oczekiwaniami podczas otwierania paczek.
- Kreator drużyny mógł czasami umieszczać elementy graczy w niezamierzonych miejscach.
- Przedmioty graczy koncepcyjnych bez pozycji nie wyświetlały informacji o chemii.
- Rozwiązano problemy ze stabilnością, które mogły wystąpić w momentach FUT iw celach.
- Publiczne drużyny kooperacyjne nie zawsze wyświetlały poprawne informacje chemiczne, był to tylko problem wizualny.
Rozgrywka
Wprowadzono następujące zmiany:
- Zmniejszono celność strzałów zewnętrzną częścią stopy nawet do 30%.
– Ta zmiana dotyczy również graczy z tą cechą ale tylko w 10%. - Ulepszona logika wyboru celu dla półwspomaganych podań przelotowych.
– Podania przelotowe z częściową asystą są teraz mniej prawdopodobne, że będą słabsze i mniej prawdopodobne, że trafią do stóp obrońcy. - Zwiększona spójność Ruchu Umiejętności Przetaczania Piłki w sytuacjach po raz pierwszy.
- Zmniejszono czułość wprowadzania przy prośbie o pukanie.
Rozwiązano następujące problemy:
Gracze mogli pominąć animacje Power Shotu, szybko prosząc o Power Shot podczas innych animacji strzelania.
- Podczas korzystania z ruchu bramkarza pozycja bramkarzy mogła zostać zmieniona zbyt szybko podczas rzutów rożnych.
- W niektórych przypadkach gracze mogli nieprawidłowo zwolnić podczas próby kozłowania piłką.
- Podczas gry jako bramkarz funkcja automatycznego pozycjonowania nie przywracała bramkarza we właściwe miejsce, jeśli został o to poproszony po prośbie o podniesienie piłki lub ręcznym rzucie się do przodu.
- Gracze mogli obracać się z niezamierzoną prędkością podczas używania umiejętności Kierunkowy ruch gałki muszkatołowej.
- Po wykonaniu wślizgu piłka mogła czasami zostać odrzucona dalej niż zamierzano.
- Próbując osłonić się przy dużej prędkości, gracz może przejechać piłkę, próbując nią kozłować.
- Podczas rzutów karnych bramkarz mógł czasami rozpocząć animację potencjalnej obrony w jednym kierunku, a następnie bez monitu przełączyć się na inny kierunek.
- W niektórych sytuacjach bramkarze pod presją próbowali złapać piłkę w polu karnym, ale nie udało im się, zamiast uderzyć ją, gdy byłoby to bardziej odpowiednie.
- Niektóre animacje przepychania się nie były odtwarzane poprawnie.
Ulepszono podejmowanie decyzji przez sędziego asystenta podczas określania potencjalnych spalonych po wyzwaniu fizycznym. - Niektóre animacje bramkarza nie były odtwarzane poprawnie podczas próby rzucenia się pod nogi zawodnika z piłką.
- W niektórych sytuacjach, grając jako bramkarz, bramkarz nie próbował obronić piłki, kiedy powinien.
- Dostosowano niektóre nieprawidłowe działania kontekstowe podczas korzystania z ustawień wstępnych ustawień kontrolera jednym przyciskiem.
- W niektórych rzadkich sytuacjach zawodnik może niewłaściwie nie przejąć kontroli nad piłką podczas otrzymywania podania.
- W niektórych przypadkach nogi gracza nie były prawidłowo animowane podczas skoku.
– To był tylko problem wizualny. - Podczas obracania się z piłką nogi noszącego piłkę nie zawsze były prawidłowo animowane.
– To był tylko problem wizualny. - Ulepszona logika sędziowania podczas określania wezwań za czerwoną kartkę w sytuacjach ucieczki.
- W rzadkich sytuacjach żądany strzał może zamiast tego zakończyć się wślizgiem.
- Prośba o Power Shot w niektórych sytuacjach, w których piłka mogłaby zostać uderzona z woleja, Power Shot nie zostanie wykonana.
- W sytuacjach, gdy zawodnik z piłką biegł z piłką przed sobą, prosząc o wślizg, obrońca mógł spróbować przejąć kontrolę nad piłką kozłowaniem zamiast wślizgu.
- Ulepszona logika sędziowania podczas określania faulów po ryzykownych wyzwaniach.
- Niektóre animacje wślizgów nie wyświetlały się poprawnie.
– To był tylko problem wizualny. - Ulepszona logika sędziego podczas określania przewagi w stosunku do wezwań do rzutów karnych.
- W rzadkich przypadkach mecz nie był kontynuowany po wyjściu piłki z gry.
- Ruch umiejętności Przeciągnij, aby przeciągnąć nie zawsze był poprawnie animowany.
– To był tylko problem wizualny. - Poprawiono logikę sędziego przy podejmowaniu decyzji spalonych, jeśli spalony miał kontakt z piłką, gdy wpadała do bramki.
- Zwiększono skuteczność podań przelotowych wykonywanych przez graczy SI z procesorem.
- Kiedy gracz biegł do tyłu, czasami mógł nieprawidłowo animować.
– To był tylko problem wizualny i nie wpływał na szybkość ani pozycję gracza. - Bramkarz mógł czasami niewłaściwie nie złapać piłki, gdy było to właściwe.
- Rzut karny nie zawsze był podyktowany w najciekawszych momentach gry, kiedy zawodnik z piłką był sfaulowany w polu karnym.
FIFA World Cup™
Rozwiązano następujące problemy:
- Drabinka fazy pucharowej ćwierćfinałów FIFA World Cup 2022™ została wygenerowana nieprawidłowo.
– Ten problem został wymieniony w EASF Tracker. - W niektórych przypadkach gracze nie mogli grać online.
- Podczas wybierania zestawu dla Brazylii może wyświetlić się nieprawidłowy zestaw.
Tryb kariery
Rozwiązano następujące problemy:
- Potencjał młodych zawodników może czasami spadać niezależnie od ich wyników.
- Środkowi obrońcy nie pojawiali się w raporcie młodzieżowego skauta.
- Czasami dwa modele tego samego zawodnika mogą powitać w klubie nowe nabytki.
- Ostrość gracza nie wyświetlała się poprawnie w zarządzaniu drużyną podczas meczów, był to tylko problem wizualny.
- Centrum składu nie zawsze poprawnie wyświetlało dostępność gracza po otrzymaniu czerwonej kartki.
- Po niektórych transferach wskazówka finansowa mogła błędnie podać, że można było zaoszczędzić sumę zerową.
- W karierze gracza centrum rozwoju gracza nie zawsze wyświetlało wzrosty atrybutów z aktywności, był to tylko problem wizualny.
- Cele nie wyświetlały się w karierze gracza, gdy włączone były dwa urządzenia wejściowe.
- W przypadku niektórych przelewów ocena literowa wyświetlana na ekranie była przypadkowo ujemna.
- Rozwiązano problem ze stabilnością, który mógł wystąpić podczas treningu.
Wirtualne kluby x VOLTA FOOTBALL Wprowadzono
następującą zmianę:
- Dodano skrót „Zabierz mnie tam” zarówno w wirtualnych klubach, jak i w VOLTA FOOTBALL, aby umożliwić szybkie przełączanie się między nimi.
Rozwiązano następujące problemy:
- W rzadkich przypadkach drzewo umiejętności Wirtualnych klubów nie wyświetlało prawidłowych wzrostów atrybutów, był to jedynie problem wizualny.
- Podczas przeglądania wirtualnej profesjonalistki na maksymalnym poziomie z tabel liderów Wirtualnych klubów, jej poziom może być nieprawidłowo wyświetlany jako 101.
- Zmniejszono prędkość piłki po mocnym strzale w TRYBIE VOLTA.
- Niektóre instrukcje VOLTA ARCADE nie wyświetlały się poprawnie.
- [Tylko na PC] Tabele liderów Wirtualnych klubów nie zawsze aktualizowały się poprawnie podczas szybkiego przewijania.
- Ekrany po meczu nie zawsze wyświetlały prawidłową liczbę bramek zdobytych przez awatara gracza.
- Opisy charakterystycznych zdolności nie wymieniały zalet zdolności Take Flight.
- Czasami gracze musieli dwukrotnie awansować z ekranów po meczu w wirtualnych klubach.
- Strój awatara nie aktualizował się po zmianie jego imienia w VOLTA FOOTBALL.
- Czasami ocena dopasowania twojego awatara nieprawidłowo wyświetlała inną liczbę między oceną dopasowania w grze a ekranami po meczu.
- Czasami gracze utknęli w miejscu po meczu bitew VOLTA.
- Rozwiązano problem ze stabilnością, który mógł wystąpić w trybie VOLTA ARCADE.
Ogólne, dźwiękowe i wizualne
Wprowadzono następującą zmianę:
- Zaktualizowano niektóre stroje, uroczystości, piłki, buty, sekwencje przedmeczowe, komentarze, akcesoria na głowę, elementy interfejsu, stadiony, pakiety transmisji, sceny negocjacji i objaśnienia przycisków.
Rozwiązano następujące problemy:
- [Tylko PC] Usunięto przypadki błędów EA anticheat 5 i 740.
— Ten problem występował najczęściej podczas instalowania gry FIFA 23 przy użyciu konta administratora w systemie Windows, a następnie próby uruchomienia gry przy użyciu konta innego niż administrator. - [Tylko PC] Usunięto przypadki szybkiego zamykania gry FIFA 23 po uruchomieniu.
– Ten problem był najczęściej obserwowany, gdy pliki gry były naprawiane lub klucz licencyjny Denuvo wygasł. - [Tylko PC] Kontrolery połączone przez Bluetooth mogły przypadkowo przewijać menu bez udziału gracza.
- W niektórych scenariuszach stroje wyjazdowe nie wyświetlały się poprawnie w opcjach Drużyna rozpoczynająca mecz i Wybór strojów.
- [Tylko PC] Aplikacja FIFA Trainer nie działała poprawnie podczas korzystania z ustawień wstępnych ustawień klawiatury lub klawiatury i myszy.
- [Tylko PS5] Zmniejszono domyślną głośność kontrolerów bezprzewodowych DualSense
- Usunięto niektóre obrazy zastępcze znalezione w turniejach.
- Licznik punktów nie zawsze wyświetlał się, gdy kontrolowano strefę w King of the Hill.
- Zaktualizowano przypadki literówek i tekstu zastępczego.
- Serwis EA Social nie był dostępny z ekranu podglądu play-offów Mistrzostw FUT.
- W niektórych przypadkach zmiany poziomu trudności nie zapisały się w meczach typu VOLTA FOOTBALL Kick Off.
- Rozwiązano niektóre przypadki konfliktów przycisków w menu.
- Rozwiązano przypadki różnych problemów ze stabilnością.