Już dziś premiera gry EA SPORTS FC 24 dla tych, którzy zakupili wersję Ultimate. Dziś jest także dzień, w którym będziemy mogli zdobyć poraz pierwszy specjalne, eventowe karty.
Pierwszym wydarzeniem w EA FC 24 jest dzisiejsze Mad Ready, które jest zorganizowane przy współpracy z firmą Nike. Kampania ta ma z pewnością na celu podkreślenie nowej współpracy EA SPORTS FC ze znaną marką odzieżową, ale musi także zapewnić ciekawsze podwaliny na start gry.
Jak będzie działać wydarzenie?
Wydarzenie “Mad Ready” nie będzie polegało na najzwyklejszym otwieraniu paczek i zdobywaniu ulepszonych kart. Zawodniczki i zawodnicy, których uda nam się zdobyć w paczkach, nie będą ulepszeni. Będziemy musieli wykonywać specjalne zadania przy użyciu kart Mad Ready, aby otrzymać benefity w grze. Nagrodą za ukończenie wszystkich wyzwań ma być paczka 85+ x2.
Karty Mad Ready
Jeszcze przed startem wydarzenia poznaliśmy oficjalne karty Mad Ready. Przede wszystkim głównymi twarzami kampanii są zawodniczki – Alexia Putellas i Sam Kerr, ale trafić będzie można także Virgila Van Dijka, Enzo Fernandeza oraz Federico Chiesę. To potwierdzeni ambasadorzy kampanii Mad Ready.
Kiedy rusza wydarzenie?
Kampania Mad Ready startuje dziś – w piątek o godzinie 19:00 czasu polskiego tak, jak każde wydarzenie organizowane dotychczas w seriach FIFA Ultimate Team. W EA SPORTS FC ten czas się nie zmienia.