Hej społeczności FIFA!
Witamy w tegorocznym szczegółowym omówieniu niektórych zmian i aktualizacji wprowadzonych w grze FIFA 21.
Po pierwsze, mamy nadzieję, że wszyscy pozostaniecie bezpieczni w tym bardzo interesującym roku dla nas wszystkich i życzymy Tobie i Twoim rodzinom wszystkiego najlepszego, gdy przechodzimy przez miesiące letnie i rozpoczynamy premierę.
Jak zobaczysz poniżej, w grze FIFA 21. jest wiele funkcji do przejścia. Opierając się na opiniach społeczności, chcemy dać wam jak najwięcej kontekstu do tych zmian.
Zanim zagłębimy się w szczegóły, pamiętaj, że nie omawiamy wersji na PlayStation 5 ani Xbox Series X w tym artykule, a więcej aktualizacji na ich temat pojawi się jeszcze w tym roku. Jednak wszystkie wymienione w tym artykule aktualizacje będą obecne na obu generacjach konsol.
Zanim przejdziemy do właściwych funkcji FIFA 21, dotknijmy pojęcia, o którym będzie mowa w tym artykule, czyli osobowości gracza.
Jednym z naszych celów jest zapewnienie światowej klasy graczom równie efektywnych wyników, jak ich odpowiednicy w prawdziwym życiu; ukazuje osobowość graczy utalentowanych w wielu dziedzinach i jasno świecących w światowej grze.
Aby to osiągnąć, zwiększamy liczbę atrybutów, które decydują o jakości każdej akcji, szybkości animacji i skuteczności.
- Na przykład w przeszłości przejście przelotowe określało jakość za pomocą atrybutu Krótkie lub Długie podanie. Jednak w FIFA 21 podanie przelotowe to połączenie krótkich / długich podań, wizji i opanowania.
Ta zmiana pozwoli nam przenieść osobowości graczy na wyższy poziom, a ten termin będzie używany, gdy będziemy podkreślać miejsca, w których ta koncepcja będzie miała wpływ na grę FIFA 21.
Agile Drybling
Agile Dribbling to zupełnie nowy sposób na utrzymanie ścisłej kontroli nad piłką w grze FIFA 21. Zainspirowany przez jednych z najlepszych dryblerów w prawdziwym życiu, Agile Dribbling ma dać ci możliwość szybkiego przemieszczania piłki z boku na bok, aby pomóc dryblującym uciekaj od obrońców i używaj szybkiej pracy nóg, aby pomóc Ci stworzyć przestrzeń, zmuszając obrońców do nadmiernego angażowania się.
Jednym z naszych największych celów jest uczynienie dryblingu zrównoważonym pojedynkiem dla mechanika dżokeja. Celem jest zaprojektowanie systemu dryblingu, który byłby bardziej wybuchowy, zwinny i płynny, a jednocześnie zapewniałby, że pozostaje podobny do tego, co widać na prawdziwym boisku.
Aby wykonać Agile Dribbling, przytrzymaj R1 / RB podczas poruszania lewym drążkiem, a zauważysz, że drybler porusza piłkę szybkimi i precyzyjnymi dotknięciami. Każdy gracz w grze może Agile Dribble, jednak im wyższe atrybuty Drybling, Agility, Reactions i Ball Control, tym szybciej, dokładniej i lepiej będą w stanie utrzymać piłkę u swoich stóp.
Wprowadzamy również Contextual Agile Dribbling. Ta mechanika jest opcjonalna, ale jest domyślnie włączona. Po włączeniu sprawi, że Twoi gracze będą automatycznie wykonywać Agile Dribble w określonych sytuacjach, na przykład w sytuacji 1 na 1 z przeciwnikiem. Tę mechanikę można wyłączyć na ekranie ustawień kontrolera (więcej informacji w sekcji Ustawienia poniżej).
Aby uzyskać bardziej dynamiczny drybling, niezależnie od używanej techniki, poprawiliśmy również zwinność gracza i przejścia animacji podczas wykonywania dryblingu lewym drążkiem i dryblingu z boju (używając L1 / LB, jak wprowadzono w zeszłym roku).
Kreatywne przebiegi
W grze FIFA 21 chcemy mieć większą kontrolę nad tym, jak poruszają się atakujący gracze AI. Dzięki trybom kreatywnym dodaliśmy nowe opcje wpływające na to, jak Twoi koledzy z drużyny AI wypadają z piłki, zapewniając bardziej kreatywne sposoby przełamania obrony przeciwnika:
- Uruchamianie kierowane – Możesz teraz przejąć pełną kontrolę 360 ° nad kierunkiem biegu swoich kolegów z drużyny, przesuwając prawy drążek po uruchomieniu biegu (L1 / LB, a następnie prawy drążek) lub po wezwaniu członka drużyny krótkim (R1 / RB wtedy przesuń prawy drążek).
- Podanie kierowane i idź – zdecyduj, gdzie twój kolega z drużyny wykona swój bieg po podaniu, natychmiast machając prawym drążkiem w żądanym kierunku. Ta funkcja działa z każdym typem przepustki; Podania po ziemi, podanie lobem, piłka przelotowa, a nawet dośrodkowania (przykład podania po ziemi: X / A, a następnie przesuń prawy drążek).
Możesz mieć maksymalnie 5 graczy jednocześnie wykonujących ukierunkowany bieg lub kierowane podanie i start.
- Blokada gracza – Wciśnij oba drążki (L3 / LSB + R3 / RSB) w tym samym czasie, aby zablokować obecnego gracza podczas ataku. Kiedy jesteś zablokowany na zawodniku i podajesz piłkę, AI CPU przejmuje kontrolę nad graczem z piłką, pozwalając ci przesunąć gracza nie posiadającego piłki i poprosić o podanie z powrotem w lepszej pozycji.
- Aby uzyskać większą kontrolę, przesuń prawy drążek w dowolnym momencie po użyciu blokady gracza opisanej powyżej, aby przełączyć się na innego gracza i zablokować go, przejmując kontrolę nad ruchem swojego kolegi z drużyny po drodze.
W przypadku wszystkich tych mechanizmów istnieje ograniczone okno czasowe na wyzwolenie kierunku biegu, aby zapobiec konfliktom z ruchami umiejętności, knock-onami i przełączaniem graczy. W związku z tym im szybciej możesz wykonać ruch prawym drążkiem, tym większa szansa, że uda ci się go wykonać. Upewnij się, że ćwiczysz, aby uzyskać właściwy czas.
Aby wesprzeć tę nową funkcję, dostępna jest opcja Trenera, która pokazuje ścieżkę gracza AI biegnącego na boisku. Podczas gdy jednocześnie może odbywać się do 5 jednoczesnych biegów, tylko ścieżki ostatnich 2 graczy będą wyświetlane na ekranie, gdy ta opcja jest włączona. Ta opcja będzie domyślnie włączona dla wszystkich i można ją wyłączyć w menu ustawień trenera.
Pozycjonowanie osobowości
W FIFA 21 skupiamy się na dodaniu głębszej osobowości gracza AI w pozycjonowaniu, zarówno ofensywnym, jak i defensywnym, aby zapewnić, że umiejętności największych piłkarzy na wirtualnym boisku dorównują ich odpowiednikom w świecie rzeczywistym.
Chcemy, aby gracze, którzy są taktycznie świadomi, mieli większy wpływ w FIFA, będąc we właściwym miejscu we właściwym czasie, aby strzelać, podawać lub blokować piłkę.
Chociaż wprowadziliśmy wiele ulepszeń w wielu obszarach systemu pozycjonowania sztucznej inteligencji, chcemy skupić nasze wyjaśnienie na kilku konkretnych zachowaniach, które pokażą osobowość i głębię tego systemu.
Dwie główne cechy decydują o tym, jak dobrzy gracze będą w tych zachowaniach; Pozycjonowanie dla osobowości atakującej i świadomość obronna dla osobowości obronnej.
Poniższe szczegóły dotyczą tylko graczy kontrolowanych przez sztuczną inteligencję jako członków drużyny AI.
Atakowanie – wpływ atrybutu pozycjonowania
Atrybut pozycjonowania może wpływać na wiele elementów osobowości atakującej, a określone poniżej zachowania są skalowane zgodnie z atrybutem gracza. Oznacza to, że atrybut 85 może czuć się dobrze i mieć wyraźny efekt, ale 90 jest znacznie lepszy, a 99 jest wykładniczo lepszy.
- Biegi na boku i na spalonym – Świadomość, aby wiedzieć, kiedy zwolnić i ustawić czas biegu, aby idealnie pozostać na miejscu.
- To zachowanie zostanie zignorowane podczas korzystania z taktyki szybkiego budowania i / lub zachowywania się za instrukcjami gracza, ponieważ ich celem jest skupienie się bardziej na wykorzystaniu szybkości do przełamania obrony.
- „Gotowość do podania ” – Zrozumienie, kiedy posiadacz piłki jest gotowy do podania, aby gracz mógł idealnie wymierzyć swój bieg. Gracze o wysokich atrybutach wykażą się inteligentnym wyczuciem czasu i ruchem, w oparciu o to, gdzie znajduje się podający i się porusza.
- To zachowanie zostanie pominięte w przypadku korzystania z taktyki szybkiego budowania i / lub instrukcji Wchodzenia za gracza z tych samych powodów, co opisano powyżej.
- Czas podejmowania decyzji i inteligencja – umiejętność podejmowania szybszych i trafnych decyzji o tym, gdzie i kiedy się przenieść. Gracze z wyższymi atrybutami pozycjonowania zdecydują, gdzie się poruszać szybciej i mądrzej.
- Analiza pasa podań – Zrozumienie przestrzeni, aby określić, gdzie jest następny najlepszy ruch do uzyskania podania, zapewniając więcej opcji dla przechodniów i członków drużyny.
Zachowania, które będą miały miejsce tylko wtedy, gdy gracz ma bardzo wysoki atrybut pozycjonowania:
- Otwarta przestrzeń – możliwość oddzielenia atakujących i obrońców, gdy obrona jest silna, lub zapewnienie większej liczby opcji podań. Dzieje się to głównie z biegami po przekątnej, gdy są dostępne miejsca.
- Idealne ustawienie przy dośrodkowaniu – Zrozumienie najlepszej otwartej przestrzeni w polu karnym, aby pokonać obrońców podczas niebezpiecznych sytuacji krzyżowych w grze. Nie dotyczy to partii stałych.
- Fałszywe przebiegi w pudełku – Tworzenie fałszywych biegów do przodu, a następnie cofanie, aby uzyskać dostęp do opcji cięcia w tył lub zmiana kierunku biegu z bliskiego słupka na daleki słupek.
- Wsparcie tworzenia szans – napastnicy SI są bardziej świadomi braku opcji podań i wrócą na środek pola, aby wspierać kolegów z drużyny, aby pomóc w budowaniu gry.
Obrona – wpływ atrybutu świadomości obronnej
Atrybut Defensive Awareness może wpływać na wiele elementów broniącej się osobowości, a określone poniżej zachowania są skalowane zgodnie z atrybutem gracza – dokładnie tak, jak wspomniano w sesji Atakowania powyżej.
- Śledzenie biegu – możliwość śledzenia biegu i przewidywania go, zanim się wydarzy, a wysoce świadomi obrońcy znacznie lepiej radzą sobie z pozostaniem przy swoich biegaczach.
- Dwuosobowe oznaczenie zapobiegające kontratakom – zdolność dwóch obrońców o wysokich atrybutach do oznaczania napastnika, aby mieli ograniczoną przestrzeń na uniknięcie kontrataku.
- Wymaga 2 graczy AI Teammate, każdy z bardzo wysokimi atrybutami Defensive Awareness.
- Defensive Midfielder Diligent Tracking – umiejętność inteligentnego oznaczania i śledzenia przebiegów przez atakujących bez poddawania się lub pozostawiania ich otwartych. Będą śledzić niebezpiecznych atakujących przeciwników, nawet jeśli zostali już oznaczeni przez kolegę z drużyny, ze względu na skalę zagrożenia.
- Defensywny pomocnik wycinający pasy podań – Świadomość, aby lepiej ustawić się w celu odcięcia linii podań i ograniczenia opcji przeciwnika.
- Wymaga sojusznika SI jako defensywnego pomocnika z bardzo wysoką świadomością defensywną.
- Aktywny VS Pasywne zachowanie skrzydłowego – określa, w jaki sposób aktywni skrzydłowi mogą się zdobyć, gdy muszą wykonywać obowiązki obronne, takie jak krycie, pozycjonowanie w defensywie i biegi śledzenia.
- Pełna współpraca z tyłu – Lepsza świadomość pozycji członka zespołu z pełnym zapleczem, co pozwala im lepiej współpracować podczas oznaczania. Kiedy jeden obrońca podnosi się, drugi zasłania i staje się bardziej świadomy oznaczania i śledzenia napastników.
- Obrońcy z wysokim atrybutem Defensive Awareness są skuteczniejszymi biegami obronnymi po drugiej stronie boiska niż zawodnicy z niższą.
Płynniejsze spotkania
Aby zapewnić płynniejszy przebieg gry w FIFA 21, stworzyliśmy nowe systemy animacji i połączyliśmy je, aby lepiej decydować o tym, jak gracze wchodzą ze sobą w fizyczne interakcje. Zmniejszy to liczbę chaotycznych sytuacji w grze.
Główne punkty zainteresowania tego systemu koncentrują się wokół:
- Lepsze zrozumienie ścieżek biegania, aby zapobiec wpadaniu graczy na siebie.
- Udoskonalony system umożliwiający graczom przeskakiwanie i unikanie poległych graczy.
- Jeśli dojdzie do kolizji, gracze dostosują swoje ciało, aby uniknąć zderzeń czołowych i otrzymają mniejszy wpływ.
Intencją tego systemu jest, aby kluczowe momenty meczu, takie jak walki o posiadanie piłki lub starcia w siatce, skutkowały bardziej realistycznymi spotkaniami, gdy gracze starają się dostać piłkę, a nie sytuacjom, w których gracze mogliby nierealistycznie przewrócić się o siebie. próbując wcześniej dostać się do piłki.
Ulepszone AI CPU i tryb rywala
W grze FIFA 21 dodaliśmy nowe ustawienie o nazwie Tryb rywala, mające na celu odświeżenie sztucznej inteligencji procesora w trybie kariery i FUT Squad Battles. Wybierając legendarne lub ostateczne trudności, będzie teraz dostępna opcja włączenia tego trybu dla tych, którzy szukają nowego wyzwania. Będzie to dostępne do użycia w dowolnym trybie, w którym grasz przeciwko AI CPU i gdzie poziom trudności Legendary lub Ultimate jest dostępny jako opcja.
To zupełnie nowy sposób gry przeciwko sztucznej inteligencji CPU, który ma na celu odtworzenie stylów gry niektórych z najlepszych profesjonalnych graczy FIFA na świecie. Tryb konkurenta daje AI CPU lepsze zrozumienie ruchów umiejętności, dryblingu, odstępów, taktyki i będzie stale szukał lepszych możliwości zdobywania punktów. Możesz spodziewać się agresywnych podań, skomplikowanych ruchów umiejętności, a nawet zmiany taktyki i mentalności, jeśli na przykład prowadzisz przeciwko nim.
Aby to uzupełnić, ulepszyliśmy graczy sterowanych przez procesor AI, aby mieć bardziej szczegółowe cele, co oznacza, że każdy gracz sterowany przez komputer na boisku będzie wykazywał zachowania bardziej podobne do gracza prowadzącego człowieka podczas obrony i ataku.
Wiele podstawowych zachowań SI CPU zostało przerobionych, aby zapewnić większą różnorodność i bardziej piłkarskie zachowania na wszystkich umiejętnościach i poziomach trudności.
Podstawy piłki nożnej
Przez cały cykl gry FIFA 20 otrzymywaliśmy opinie od podstawowej społeczności na temat podstaw piłki nożnej. Mając to na uwadze, nasz zespół włożył wiele wysiłku w przełożenie tych opinii na wzmocnienie niektórych z najważniejszych podstaw gry.
Główki
W grze FIFA 20 podjęliśmy decyzję o zmniejszeniu skuteczności główek, co skutkuje mniejszą liczbą bramek strzelanych przez główki, w ramach naszych wysiłków na rzecz zróżnicowania umiejętności i przekonania, że większość bramek strzelanych jest bezpośrednim wynikiem działań graczy. .
W FIFA 21, aby poprawić skuteczność zdobywania punktów za pomocą nagłówków, zachowując jednocześnie lukę umiejętności w grze, wprowadzamy ręczne zagrywanie głową. Aby włączyć tę opcję, gracz ustawiłby opcję Assisted Headers na „Off”, jak opisano szczegółowo w dalszej części artykułu.
Podczas gry z tą opcją, twoje nagłówki nie będą w żaden sposób wspomagane, a cel i moc używane podczas wykonywania nagłówka określają początkowy cel nagłówka, zanim główka zostanie potencjalnie dotknięta błędem.
Wierzymy, że ta funkcjonalność pozwoli na więcej możliwości wykorzystania uderzenia głową do tworzenia lub przekształcania szans ofensywnych, przy jednoczesnym trzymaniu się celu, aby większość bramek strzelonych była wynikiem bezpośrednich działań gracza.
Ponadto, aby zapewnić uczciwość w trybach rywalizacji w grze FIFA, gra ręcznym nagłówkiem będzie obowiązkowa w następujących trybach:
- Wszystkie tryby FUT, w tym FUT Champions, FUT Rivals i FUT Squad Battles
- Wszystkie tryby wirtualnych klubów
- Sezony FIFA, sezony współpracy FIFA i mecze towarzyskie FIFA online
Gracze nadal mogą wybrać grę z włączonym ustawieniem wspomaganych główek w innych trybach, a dzięki trybom rywalizacji w FIFA używającym ręcznego zagrywania główek, poprawiliśmy również dokładność i spójność asystowanych główek, umożliwiając więcej sposobów zdobywania punktów w tryby, w których dostępne są nagłówki wspomagane.
Obrona
Opierając się na opiniach społeczności, ulepszyliśmy system kontrolowanego oddziału, wprowadzony w grze FIFA 20, aby był bardziej dokładny niż wcześniej, a gracze lepiej ustawiali się w celu wykonania idealnego wślizgu na stojąco.
Wiele pracy włożono w dodanie Osobowości Gracza do odbijania, co pozwoliło najlepszym obrońcom wyróżnić się i być dokładniejszym w przewidywaniu, gdzie będzie piłka, aby wykonać najlepszy odbiór. Aby zróżnicować skuteczność graczy podczas ataku, używa się wielu atrybutów. Na przykład, podczas wykonywania ataku na stojąco, będziemy teraz używać kombinacji atrybutów Odbiór w stójce, Świadomość obronna i Agresja.
Przeprojektowaliśmy również Wyzwania ramion i Zamknięcia, aby były bardziej efektywne i realistyczne.
- Wyzwania ramion zostały przerobione, aby zapewnić lepszy kontakt między graczami i uniknąć sytuacji, w której obrońca nie trafia w przeciwnika.
- Seal Out mają miejsce, gdy obrońca staje między napastnikiem a piłką, aby odzyskać posiadanie lub wyprowadził piłkę z gry, a także zostały przeprojektowane, aby zapewnić lepszą pozycję między graczem a przeciwnikiem.
- Aby wykonać Wyzwanie na ramię lub Zamknięcie się, naciśnij przycisk L2 / LT, stojąc obok przeciwnika podczas obrony.
Bloking
Cieszymy się, że możemy odświeżyć blokowanie w grze FIFA 21. Zespół całkowicie przepisał system blokowania i dodał go do technologii kontrolowanego odbicia, tworząc bardziej niezawodne i realistyczne bloki podczas obrony strzałów i podań.
Aby zapewnić kontrast między dobrymi i najlepszymi graczami, dodaliśmy osobowość gracza poprzez ich atrybuty, aby upewnić się, że system jest zbalansowany.
Atrybuty gracza określą skuteczność bloku, jak daleko od piłki gracz może zablokować, jak długo zajmuje rozpoczęcie animacji bloku, jak dobrze możesz zareagować i przejść do innej animacji bloku, jeśli coś się zmieni i jak długo trwa regeneracja po bloku.
Przechodzący
Celem na ten rok jest stworzenie bardziej inteligentnej gry podającej. Głównym celem jest tutaj poprawa systemu podań poprzez lepsze zrozumienie przestrzeni i pozycji przeciwnika, aby przejść do celu, który jest najbardziej sensowny dla odbiorcy w danej sytuacji.
- Przez podanie – ten system został przebudowany od podstaw, aby poprawić możliwe cele podające, wybór odbierającego i zwiększoną osobowość gracza. Ponadto wprowadzono nowe koncepcje, takie jak:
- Otwartość podań – Zapewnianie sprytnym przechodniom możliwości otwierania boiska, prowadząc odbiorcę z dala od przeciwników.
- Złożoność podania – możliwe są nowe trajektorie podań i cele, co pozwala na zabójstwo przez piłki, co stwarza doskonałą okazję do zdobycia bramki.
- Dostępne jest również nowe ustawienie wspomagania częściowo wspomaganego piłką, które bierze pod uwagę kąt wejściowy kontrolera, aby określić cel podania i zapewnia większą kontrolę, więcej o tym w dalszej części artykułu.
- Crossing – ten system został przebudowany, aby tworzyć bardziej unikalne krzyże, które pomagają graczom w maksymalnym wykorzystaniu ich konfiguracji.
- W FIFA 21 pojawiło się kilka nowych trajektorii przecinania:
- Whipped Cross – (R1 / RB + L1 / LB + ⬜ / X) – zainspirowane Trentem Alexandrem-Arnoldem z Liverpoolu, te szybkie i niebezpieczne dośrodkowania przechodzą przez pole karne i są idealne dla kolegi z drużyny, który po prostu “ stawia głowę na drodze ” .
- Driven Cross – (R1 / RB + ⬜ / X) – Podobnie jak krzyże z bitą, ten krzyż jest szybki i niebezpieczny, ale ma tendencję do przemieszczania się na wysokości talii, dzięki czemu idealnie nadaje się do salwy lub strzału.
- Krzyż napędzany ziemią – (R1 / RB + ⬜ / X, a następnie ⬜ / X) – niezwykle szybkie skrzyżowanie, które porusza się po ziemi.
- Aktualizacje ustawienia Cross Assistance:
- Wspomagane – jest to teraz ustawienie domyślne i jest podobne do tego, jak ustawienie częściowo wspomagane działało w poprzednich tytułach FIFA.
- Częściowo wspomagane – zaktualizowaliśmy to ustawienie, aby bardziej odpowiadało temu, jak działają inne ustawienia częściowo wspomagane, dzięki czemu jest bardziej ręczne, z mniejszą pomocą niż w poprzednich tytułach FIFA, ale także bardziej satysfakcjonujące, ponieważ będziesz mieć teraz większą kontrolę i korzyść w postaci zmniejszonego błędu w krzyżykach.
- W połączeniu z już istniejącymi standardowymi trajektoriami skrzyżowań (High Cross [L1 / LB + ⬜ / X], Cross [⬜ / X], Ground Cross (⬜ / X, a następnie ⬜ / X)) mamy do wypróbowania wiele opcji skrzyżowań.
- W FIFA 21 pojawiło się kilka nowych trajektorii przecinania:
- Inne ulepszenia;
- Dodanie koncepcji otwartości przejazdu, opisanej w sekcji Przejścia przelotowe, do przejazdów naziemnych.
- Ulepszenia celów i trajektorii Lobów i Lobbed Through Pass.
- Możliwość wykonywania przejść animacji w ostatniej sekundzie, umożliwiając zmianę kierunku przelotu Loba lub Lobbed Through.
- Wiele nowych animacji, które zapewniają szybsze i bardziej efektywne podania.
- Lepsze trajektorie dla prześwitów, aby uniknąć kolegów z drużyny, przeciwników i własnego celu.
Płynność animacji
Ulepszyliśmy nasz system przejścia animacji, umożliwiając szybsze przejścia, które wspierają bardziej płynne i responsywne wrażenia, szczególnie podczas podawania, strzelania, kontroli nad piłką, dryblingu i ruchu zawodnika.
Osobowość gracza została również dodana do szybkości animacji, poprawiając czas reakcji świetnych graczy i zmniejszając czas potrzebny graczom na wykonanie akcji.
Daje graczom większą kontrolę
Oprócz wszystkich funkcji i ulepszeń wymienionych powyżej, dodaliśmy jeszcze więcej mechanik i innowacji, aby zapewnić Ci większą kontrolę zarówno na boisku, jak i poza nim.
Zwiększona kontrola
- Ruchy w mostku i gałce muszkatołowej – nowe sposoby na pokonanie przeciwnika w pojedynkach 1 na 1
- Bridge Skill – R1 / RB, a następnie R1 / RB (tylko w kierunku do przodu)
- Gałka muszkatołowa kierunkowa – L1 / LB + R1 / RB + RS w dowolnym kierunku
- Anuluj przewagę faulu – L2 / LT + R2 / RT – Pozwala graczowi poprosić o faul zamiast utrzymywać przewagę w grze, dając ci większą swobodę decydowania, która opcja jest lepsza w każdej chwili.
- Natychmiastowe mocne wślizgi – R1 / RB + O / B – Możliwość natychmiastowego wykonania twardego wślizgu, bez konieczności trzymania i zwiększania przycisku sprzętu.
- Set Up Touch 2.0 – ruch R1 / RB + prawy drążek w kierunku – Ulepszenia w ustawieniu Touch, w tym szybsze animacje, utrzymywanie piłki bliżej gracza i wykonywanie dokładniejszych strzałów.
- Ulepszone strzały finezyjne – R1 / RB + O / B – Atrybut krzywej będzie miał teraz znacznie większy wpływ na skręcanie piłki Finezji. Skupiono się również na wykorzystaniu osobowości gracza do tych strzałów, a także na uporządkowaniu i przywróceniu równowagi wszystkich animacji strzałów finezji.
- Wezwij graczy do pola karnego przy rzutach od bramki – R1 / RB, aby wezwać wsparcie – Pozwól drużynom rozpocząć rozgrywkę w bezpieczniejszy i bardziej kontrolowany sposób.
- Niektóre drużyny mogą domyślnie mieć obrońców w polu, ponieważ jest to oparte na taktyce. Na przykład dzieje się tak podczas gry z drużynami, które używają taktyki posiadania.
- Ulepszona mechanika super anulowania – Dodano różne sposoby anulowania akcji, co daje większą kontrolę nad ruchami na boisku. Świetne w sytuacjach, w których chcesz zaskoczyć przeciwników, którzy są w stanie przewidzieć twoje ruchy, zwracając uwagę na animacje twojego gracza.
- Hard Super Cancel – L2 / LT + R2 / RT + L1 / LB + R1 / RB – Pozwala graczom na swobodny ruch w każdej sytuacji, z wyjątkiem kozłowania piłką
- Poprzednie Super Anulowanie nadal istnieje, ale jest bardziej ograniczone z powodu konfliktów przycisków.
- Podanie / Strzał Anuluj – L2 / LT + R2 / RT – Pozwala anulować każdą prośbę o podanie lub strzał i kontynuować kozłowanie piłką.
- Innym sposobem na anulowanie strzału lub lobu jest naciśnięcie X / A podobnie jak w przypadku fałszywego strzału, ale po rozpoczęciu animacji podania.
- Zwróć uwagę, że dzięki temu gra będzie bardziej responsywna niż kiedykolwiek, zachowując jednocześnie przejrzystą grafikę.
- Innym sposobem na anulowanie strzału lub lobu jest naciśnięcie X / A podobnie jak w przypadku fałszywego strzału, ale po rozpoczęciu animacji podania.
- Przenosi umiejętności Cancel – L2 / LT + R2 / RT – Pozwala użytkownikowi na anulowanie konkretnych ruchów umiejętności podczas ruchu, więcej informacji na którym ruchy mogą być anulowane w Odeszli umiejętności ulepszeń sekcji poniżej.
- Hard Super Cancel – L2 / LT + R2 / RT + L1 / LB + R1 / RB – Pozwala graczom na swobodny ruch w każdej sytuacji, z wyjątkiem kozłowania piłką
Więcej ustawień
Jak wspominaliśmy już kilka razy, jednym z największych celów, jakie stawiamy przed FIFA, jest zapewnienie większej kontroli nad rozgrywką. W tym celu w FIFA 21 stworzyliśmy i dostosowaliśmy następujące ustawienia:
- Auto Flair Passes (domyślnie włączone) :
- ON = Gracze będą wykonywać Flair Passes kontekstowo w odpowiednich sytuacjach.
- OFF = Gracze nigdy nie będą wykonywać Flair Passes, chyba że trzymany jest modyfikator Flair (LT / L2).
- Automatyczne odprawy (domyślnie włączone) :
- ON = Gracze będą wykonywać zezwolenia kontekstowo w odpowiednich sytuacjach.
- OFF = Zawodnicy z pola nigdy nie będą wykonywać kar bez naciśnięcia przycisku odstępu.
- To ustawienie nie dotyczy bramkarzy, ponieważ mają oni własny system uprawnień.
- Zdjęcia automatyczne (domyślnie włączone) :
- ON = Gracze będą wykonywać automatyczne strzały kontekstowo w odpowiednich sytuacjach.
- OFF = Gracze nigdy nie będą oddawać strzałów automatycznych.
- Blokada gracza (domyślnie włączona)
- WŁĄCZONA = funkcja blokady odtwarzacza opisana w sekcji „Uruchamianie trybu kreatywnego” tego artykułu będzie dostępna do użytku.
- WYŁ. = Funkcja blokady odtwarzacza nie będzie dostępna.
- Contextual Agile Dribbling (domyślnie włączone):
- ON = Włącz kontekstowe Agile Dribbling dla lewostronnego dryblingu w sytuacji jeden na jednego.
- OFF = brak kontekstowego zwinnego dryblingu bez przytrzymania przycisku (R1 / RB).
- Wspomagane nagłówki (domyślnie włączone) :
- ON = Włącz pomoc w nagłówku dla podań i strzałów, aby rozgrywka była bardziej swobodna.
- OFF = Wyłącz pomoc w nagłówku, aby nagłówki podań i strzałów były ręczne i potencjalnie bardziej dokładne.
- Jak wspomniano wcześniej w artykule, istnieje wiele trybów, w których opcja ta będzie ustawiona na „Wyłącz”, aby zapewnić sprawiedliwość w konkurencyjnych trybach FIFA.
- Pomoc przy piłce (domyślnie wspomagana) :
- SEMI = Wybór odbiorcy podania jest taki sam, jak podanie wspomagane, ale cel podania zależy od kierunku i mocy twojego sygnału wejściowego.
- Aby zapoznać się z pełnym opisem wyboru odbiorcy przepustki, zapoznaj się z wcześniej opublikowanym artykułem na temat prezentacji .
- SEMI = Wybór odbiorcy podania jest taki sam, jak podanie wspomagane, ale cel podania zależy od kierunku i mocy twojego sygnału wejściowego.
- Pomoc krzyżowa (domyślnie wspomagana) :
- ASSISTED = kierunek krzyżowy i moc będą wspomagane, aby pomóc ci wejść na ścieżkę odbiornika, chyba że celujesz z dala od pudełka
- SEMI = kierunek krzyżowy i moc będą miały tylko niewielką pomoc i będą bardziej zależeć od tego, gdzie wskazujesz i jak mocno trzymasz przycisk krzyża. Ta opcja ma mniej błędów.
- Wskaźnik biegów ukierunkowanych (domyślnie włączony):
- ON = Pokaż wskaźnik ukierunkowanych biegów, kiedy gracz wykonuje skierowane podanie i bieg lub ukierunkowany bieg.
- OFF = Nie ma pewności, czy wskaźnik skierowanych przebiegów.
Jeśli ustawienia opisane powyżej mają inne opcje niż te wymienione tutaj, ustawienia te nadal istnieją i nie uległy zmianie w grze FIFA 21.
Ulepszenia ruchów umiejętności
Wprowadziliśmy kilka bardzo ważnych zmian i ulepszeń ruchów umiejętności w grze FIFA 21.
Ogólne ulepszenia
- Zmniejszono karę i błąd za łączenie ruchów umiejętności.
- Zwiększono liczbę złożonych ruchów umiejętności, które można łączyć bez ucieczki piłki, do 3 (z 2 w grze FIFA 20).
- Przykłady złożonych ruchów umiejętności obejmują Elastico , Drag Back i La Croquetta.
- Zwiększono liczbę zwykłych ruchów umiejętności, które można łączyć bez ucieczki piłki, do 6, w porównaniu z 3 w grze FIFA 20.
- Przykład normalnych ruchów umiejętności obejmuje zatrzymanie i obrót, fałszywy strzał i przechylenie w piętę.
- Łatwe ruchy umiejętności (np. Przetoczenie piłki lub krok po kroku ) można łączyć łańcuchami bez kary.
- Zauważ, że powyższe liczby reprezentują wartości możliwe, jeśli wykonasz dokładnie to, co opisano powyżej, i będą się nieznacznie różnić w innych sytuacjach. Na przykład możliwe jest połączenie maksymalnie 6 zwykłych ruchów umiejętności, ale ta wartość zmieniłaby się, gdyby jeden z ruchów umiejętności był złożonym ruchem umiejętności.
- Zwiększono liczbę złożonych ruchów umiejętności, które można łączyć bez ucieczki piłki, do 3 (z 2 w grze FIFA 20).
- Zmapowany Drag Back, aby być L1 / LB + R1 / RB + lewy drążek pod kątem 180 ° do gracza.
- Dodano Osobowość Gracza do Drag Back, dzięki czemu jest wolniejszy dla graczy o niższym rankingu umiejętności.
- Ulepszenia techniczne mające na celu stworzenie bardziej niezawodnego systemu wykrywania ruchów umiejętności.
- Szczegóły dotyczące niektórych z tych zmian można znaleźć w sekcji Reagowanie rozgrywki (online) poniżej.
- Odległość piłki została zmniejszona w przypadku Rainbows i Flicks.
- Większa pobłażliwość pozwalająca na wyzwalanie ruchu umiejętności, gdy kombinacja ruchów prawego drążka / lewego drążka w połączeniu z kierunkiem, w którym zwrócony jest gracz, nie jest dokładnie idealna.
- Priorytetowe wykonanie przeniesienia umiejętności zamiast żądań sprintu.
Ruchy umiejętności w ramach All Access – wszyscy gracze mogą teraz wykonywać ruchy umiejętności prawym drążkiem, ale ich skuteczność zależy bezpośrednio od ich wartości ruchu umiejętności i atrybutów. Gracze z niższymi ocenami będą wykonywać wolniejsze i bardziej podatne na błędy warianty niektórych z tych ruchów umiejętności. Obejmują one:
- Ruletka o niskich umiejętnościach
- Niski poziom od pięty do pięty
- Zwód przy niskich umiejętnościach i wyjście
- Zatrzymaj się i skręć przy niskich umiejętnościach
- Przeciągnij obrót o niskich umiejętnościach
- Prosta tęcza o niskich umiejętnościach
Anulowanie ruchu umiejętności – niektóre ruchy umiejętności można teraz anulować (L2 / LT + R2 / RT)
- Wszystkie fałszywe strzały
- Zwód do przodu i obrót
- Three Touch Roulette
- Zmiana pasa ruchu
- Obróć się i zakręć
- Zatrzymaj się i skręć
- Wyjście z fałszywej przepustki
- Scoop Turn
Dodano nowe ruchy umiejętności
- Zwód do przodu i obrót (RS z powrotem + RS z powrotem)
- Przeciągnij do pięty (L1 / LB + RS z powrotem, a następnie RS w lewo / w prawo)
- Fałszywy obrót piłki (przytrzymaj L2 / LT + RS do przodu, a następnie RS w lewo / w prawo)
Ogólne ulepszenia + opinie społeczności
Opinie społeczności są jednym z głównych filarów, na których skupia się nasz zespół ds. Rozgrywki podczas pracy nad FIFA 21.
Od czasu premiery FIFA 20 prowadzimy sesje informacyjne z perspektywicznym myśleniem, nawet pomimo fizycznego oddzielenia nas od obecnej globalnej sytuacji. W wyniku tych wszystkich opinii byliśmy w stanie zidentyfikować główne priorytety gry FIFA 21 na wczesnym etapie prac i jesteśmy wdzięczni naszym graczom za dalsze udzielanie nam wsparcia i opinii.
Kontynuowaliśmy również współpracę z zespołami wewnętrznymi, takimi jak Player First Operations i Core Community Teams, w celu koordynowania nowych badań w celu zbadania przydatnych opinii dostarczonych przez wybranych graczy, którzy przedstawili problemy, które znaleźli w grze.
Jeszcze raz bardzo dziękuję wszystkim fanom, którzy przyczynili się do tych projektów i nadal to robią.
Poniżej znajdują się niektóre z głównych tematów tych dochodzeń.
(Online) Reagowanie na rozgrywkę
Jak opisywaliśmy przez cały cykl FIFA 20, reaktywność rozgrywki (online) była głównym celem naszych zespołów, zwłaszcza tych pracujących w przestrzeni FIFA Live.
W tym celu prowadziliśmy sesje opinii skupiających się na tym obszarze, z udziałem wielu różnych naszych graczy, od zwykłych graczy FIFA po naszą społeczność FIFA Pro Player.
W wielu z tych sesji gracze specjalnie wysyłali nam filmy i przykłady sytuacji, które według nich były problemami z reakcją rozgrywki (online), używając niektórych narzędzi opisanych w poprzednich uwagach na temat promocji .
Badając przesłane do nas przykłady, znaleźliśmy kilka kluczowych tematów. Jednak w większości sytuacji to, co gracze kojarzyło z responsywnością rozgrywki (online), w rzeczywistości nie było w ogóle związane z trybem online, a także miało miejsce w meczach offline. Zamiast tego były one związane z elementami rozgrywki, nad poprawą których pracowaliśmy w FIFA 21.
Poniższe zmiany dotyczą wszystkich form rozgrywki w grze FIFA 21, offline i online.
- Wykrywanie ruchów umiejętności:
- Otrzymaliśmy przykłady, w których niektórzy bardzo uzdolnieni gracze poruszali prawym drążkiem tak szybko, że niektóre wejścia nie rejestrowały się, co zostało teraz poprawione.
- Mieliśmy również przykłady, w których prawy drążek był poruszany kilka razy przed wykonaniem właściwego ruchu umiejętności, co powodowało, że zamierzony ruch umiejętności nie był rejestrowany. To również zostało poprawione.
- W grze FIFA 20 żądanie, aby sprint gracza miał pierwszeństwo przed prośbą o ruch umiejętności, czasami anulowano ruch umiejętności. Jak szczegółowo opisano wcześniej, teraz priorytetowo traktujemy dane wejściowe dla ruchu umiejętności niż żądanie sprintu.
- Inne zmiany, które opisano szczegółowo w sekcji „Ulepszenia przenoszenia umiejętności” w artykule.
- Ulepszenia przełączania:
- Poprawiono wiele przypadków, w których nie dochodziło do zmiany prawego drążka, na przykład podczas niektórych sytuacji od ataku lub podczas szybkiej zmiany z ataku na obronę.
- Rozwiązano wiele przypadków niechcianych przełączników automatycznych.
- Rozwiązano przypadki, w których gracze nie blokowali piłki po zmianie.
- Ulepszone przełączniki L1 / LB poprzez nadawanie priorytetów graczom związanym z grą.
- Ustabilizowano wskaźnik zmiany następnego gracza, aby zmniejszyć niepotrzebne ruchy wskaźnika.
- Ogólna responsywność:
- Ulepszone przejścia animacji po opanowaniu piłki.
- Zmniejszona czułość R2 / RT, aby zapobiec niepożądanym efektom domina.
- Niewłaściwe / brak działań:
- Wiele przypadków odbicia zamiast strzału, podania lub posunięcia umiejętności w spornych sytuacjach i odwrotnie,
- Rozwiązano niektóre sytuacje, w których podanie lub strzał był odrzucany i nie był rejestrowany.
Poprawa jakości życia
Dzięki opiniom zidentyfikowaliśmy kilka zmian, które można wprowadzić w rozgrywce, aby zapewnić przyjemniejsze wrażenia wszystkim grającym w FIFA 21:
- Usunięcie niektórych uroczystości, w tym Shush i A-OK FUT Celebration.
- Planujemy wprowadzić więcej zmian w tym obszarze, więc bądź na bieżąco.
- Usunięcie filmu przedstawiającego powrót po golu w meczach online.
- Skrócono czas świętowania bramki.
- Skrócono czas oczekiwania na wiele stałych fragmentów, który w momencie premiery gry FIFA 20 był ustawiony na 30 sekund.
- Rozpoczęcie – 10 sekund
- Wprowadzenie piłki – 12 sekund
- Goal Kick – 15 sekund
- Rzut rożny – 15 sekund
- Rzut karny – 15 sekund
- Rzut wolny – 20 sekund
- Kick-in – 15 sekund (tylko VOLTA FOOTBALL)
- Automatyczne pomijanie niektórych sekwencji animacji, gdy piłka wychodzi z gry w meczach online.
- Na przykład: gdy zawodnik idzie odebrać piłkę podczas wprowadzenia piłki lub gdy bramkarz powoli idzie odłożyć piłkę do wybicia od bramki.
- Przerobiono logikę, aby poprawić wykrywanie, kiedy połowa i koniec meczu powinien się zakończyć.
Informacje zwrotne dotyczące konkurencji i głównej społeczności
Zwróciliśmy szczególną uwagę na bardzo konkretne zmiany, które były konsekwentnie wprowadzane przez naszych współzawodniczących i głównych graczy społeczności podczas naszych sesji z nimi.
- Brak zderzenia piłki z rękami – ręce i przedramiona zawodników z pola są teraz „przepuszczalne” i nie powinny kolidować z piłką, co zapobiega wpływowi sytuacji „piłki ręcznej” na grę w jakikolwiek sposób.
- Kiedy mówimy „przepuszczalna”, mamy na myśli to, że piłka, wizualnie i fizycznie, przejdzie przez ramię gracza, od miejsca poniżej łokcia do jego dłoni.
- Przykład tej niepożądanej sytuacji w grze FIFA 20: gdy obrońca próbuje zablokować strzał, ale zamiast tego piłka uderza w jego rękę, uniemożliwiając zdobycie bramki.
- Quick Tactics: Team Press Timer – Widzieliśmy opinie, że gracze byli w stanie tracić czas w czasami nierealistyczny sposób i że drużynie broniącej trudno było odzyskać piłkę w takich sytuacjach. Aby rozwiązać ten problem, zmieniliśmy Taktykę Szybkiej Prasy Drużynowej, aby nie skutkowała już taktyką obronną Stałego Nacisku. Teraz wyzwala tymczasowe zachowanie automatycznego naciśnięcia na żądanie z licznikiem czasu odnowienia, który zapobiega jego nadużywaniu.
- Ręczne przełączenie na gracza „spalonej pułapki” – Zezwól na ręczne przełączenie na gracza wykonującego „spaloną pułapkę”.
- Asystent podania po ziemi – zmiany mające na celu zminimalizowanie unikania przez zawodników przeciwnika podczas wykonywania asystowanego podania po ziemi, szczególnie w sytuacjach, w których podanie, ze względu na unikanie obrońcy, kończy się biegiem za biegnącym odbierającym.
- Przyspieszenie / zwalnianie dżokeja – Gracze z niższym atrybutem świadomości obronnej mają zmniejszoną skuteczność dżokeja, aby zachęcić do dżokeja z rzeczywistymi obrońcami, a nie z napastnikami.
- Spójność obronna bramkarza – Poprawiono zachowania wielu bramkarzy, w tym:
- Kiedy uderzać, a kiedy łapać piłkę.
- Większa konsekwencja w oszczędzaniu odruchów.
- Sytuacje, w których bramkarz decyduje pomiędzy wybiegiem, wybiciem piłki, blokowaniem napastnika lub przejęciem kontroli nad piłką.
- Pozycjonowanie bramkarza – zmieniono sposób ustawiania się bramkarza w celu lepszej osłony w pobliżu słupka, aby bardziej konsekwentnie zapisywać strzały z bliskiej odległości.
- Pozycjonowanie wrzutu – lepsze pozycjonowanie zapewniające szybsze cele do szybszych i pilniejszych rzutów.
- Dokładność strzałów chipem – Ulepszony system celowania w chipy, aby poprawić spójność i dokładność tych strzałów.
Ogólne ulepszenia
Mamy też kilka nowych funkcji, które są dostępne wyłącznie w trybie kick-off (atrybuty FIFA i przewijanie do tyłu), a także kilka innych ulepszeń, nad którymi pracowaliśmy w grze FIFA 21.
Atrybuty FIFA – tylko na początek
Ta funkcja modyfikuje atrybuty graczy, aby zapewnić lepszą i bardziej przyjazną rozgrywkę. Po włączeniu wzrost odpowiednich atrybutów sprawia, że gracze czują się bardziej responsywni i dokładni, zapewniając podobne wrażenia, jak podczas gry w FUT z wysokim zgranie.
Jednym z celów tej funkcji jest upewnienie się, że gracze rozpoczynający mecz mają dostęp do graczy o wyższych atrybutach, dzięki czemu będą mogli doświadczyć głębszych osobowości graczy, które omówiliśmy w tym artykule.
Te atrybuty są modyfikowane w zależności od pozycji każdego gracza:
- Atakujący (napastnicy i skrzydłowi)
- Przyspieszenie +6, Szybkość sprintu +4
- Pozycjonowanie +10, Wykończenie +8, Siła strzału +4, Strzały z dystansu +6, Woleje +4
- Zwinność +4, Równowaga +2, Reakcje +4, Drybling +4, Opanowanie +4
- Pomocnicy (Środkowy, Atakujący, Szeroki)
- Przyspieszenie +6, Szybkość sprintu +4, Pozycjonowanie +8
- Wizja +10, Dośrodkowania +2, Krótkie podania +8, Długie podania +6
- Zwinność +4, Reakcja +4, Drybling +4, Opanowanie +4
- Obrońcy i defensywni pomocnicy
- Przyspieszenie +6, Szybkość sprintu +4, Agresja +2
- Wizja +2, Krótkie podania +4, Długie podania +2, Reakcje +4, Opanowanie +4
- Przechwyty +8, Świadomość defensywna +10, Odbiór z miejsca +8, Wślizg +4
- Bramkarze
- Nurkowanie +6, Handling +4, Wykopy (BR) +4, Refleks +6, Pozycjonowanie się (BR) +4, Reakcje +6
W menu można znaleźć ustawienie umożliwiające wyłączenie tego efektu (opcja Klasyczna).
Rewind – tylko początek
Ta funkcja pozwala cofnąć się w czasie i odtworzyć momenty w grze, aby poćwiczyć lub zmienić przebieg meczu.
Przegapiłeś szansę w pudełku? Cofnij się do momentu przed strzałem i spróbuj ponownie!
Możesz cofnąć się do 30 sekund, z pewnymi ograniczeniami opisanymi poniżej, ale uwaga; kiedy to zrobisz, jest to nowa oś czasu, z którą będziesz musiał pracować i nie będziesz mógł cofnąć i wrócić do miejsca, w którym byłeś przed aktywacją funkcji.
Interfejs przewijania jest współdzielony z interfejsem powtórki i podczas gry można uzyskać do niego dostęp na dwa sposoby:
- Polecenie przewijania – L2 / LT + R2 / RT + Opcje / Menu
- Menu pauzy i wybierz opcję Instant Replay / Rewind
- Przewiń linię czasu, aby znaleźć żądane miejsce.
- Po znalezieniu miejsca, do którego chcesz przewinąć do tyłu, naciśnij przycisk Wybierz / Wyświetl, aby rozpocząć odtwarzanie.
Oprócz bycia obecnym tylko w trybie Kick-Off, ta funkcja ma pewne ograniczenia, ponieważ nie można przewijać do tyłu w następujących sytuacjach:
- Nie można wrócić do poprzedniej połowy lub po gwizdku na pełny etat.
- Nie można cofnąć się do sytuacji przed niektórymi wydarzeniami, takimi jak kontuzje, zmiany, kary, rzuty karne i faule, które skutkują ostrzeżeniem od sędziego lub kartą.
- System robi wszystko, co w jego mocy, aby odtworzyć bieżącą grę, ale pojawią się pewne punkty w czasie (na przykład środek animacji), które uniemożliwiają uzyskanie dokładnego żądanego punktu początkowego, w którym próbujesz ponownie odtworzyć – w takich sytuacjach system wróci do najbliższego ważnego momentu.
Wiele więcej
Oprócz wszystkiego wymienionego powyżej, w tym roku dodaliśmy wiele innych mechanik i mniejszych zmian. Aby wymienić kilka:
- Setki nowych animacji do odświeżania i polerowania wielu obszarów.
- Nowe wybryki bramkarza przy rzutach karnych.
- Trener został domyślnie wyłączony dla wszystkich poziomów trudności z wyjątkiem początkującego.
- Nowe zasady gry w piłkę ręczną dla bramkarzy podczas trzymania piłki poza polem karnym.
- Wyłączono mechanikę zakończenia na czas dla początkujących do profesjonalnych trudności.
- Wiele nowych uroczystości, w tym „Przesunięcie palcem” i „Selfie” obok tablic reklamowych.
- Obchody podpisów graczy dla Kyliana Mbappé, Erlinga Haalanda, Stevena Bergwijna i nie tylko.
To wszystko podsumowuje nasz przegląd rozgrywki w FIFA 21.
Ogromne podziękowania dla naszej społeczności za zatrzymanie się i przeczytanie, i zamknięcie strony, aby wkrótce uzyskać więcej informacji. Jak wspomniano wcześniej, wrócimy z dalszymi szczegółowymi szczegółami i bliższym przyjrzeniem się nowościom w wersjach PS5 / Xbox Series X jeszcze w tym roku.
Zespół twórców rozgrywki FIFA, Thomas Caleffi i Gabriel Zaro
– aby
dowiedzieć się więcej o grze FIFA od członków zespołu, zajrzyj na stronę z notatkami na boisku .
Sezon FIFA 21 rozpocznie się 9 października. Zamów w przedsprzedaży * Edycję Ultimate gry FIFA 21 przed 14 sierpnia, aby otrzymać gwarantowanego gracza do oglądania i nie tylko .
Uwaga: w tym artykule opisano ogólnie, jakie aktualizacje pracują zespoły deweloperów w grze FIFA 21 na PlayStation 4, Xbox One i PC. Nieustannie staramy się ulepszyć FIFA dla wszystkich, więc ten artykuł może stać się nieaktualny, ponieważ wprowadzamy poprawki, aby nasza gra była przyjemna dla wszystkich.
Źródło- https://www.ea.com/games/fifa/pitch-notes/news/pitch-notes-fifa-21-gameplay-features-deep-dive?isLocalized=true&fbclid=IwAR2XJ4egbAW9ujMHcdLg0I42fo5t1cWxLOdLj3JV0p1TvD7oPkZGYq0w_Jc
Zostaw komentarz